Daar heb ik geen last vanquote:Op zondag 3 mei 2009 11:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is de leeftijdHoe ouder ik aan het worden ben hoe minder ik kan uitslapen
Was ik nog maar een puber
![]()
Eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
Wat een ontzettende graf- tering- kutdag. Werkelijk ALLES zit weer tegen![]()
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
![]()
Inderdaad zeg, ik moest net na die 3-0 gewoon even buiten een ommetje maken anders had ik nog wat gesloopt. Ik weet het niet meer, echt niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
![]()
En als het nou alleen Ajax was, dan kon ik het nog wel relativeren..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik moest net na die 3-0 gewoon even buiten een ommetje maken anders had ik nog wat gesloopt. Ik weet het niet meer, echt niet.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
Ik ben vandaag voor nazi uitgemaakt.
wat een kutdag.
Groningen wel gewonnen.
Ah ik zie het. Goede timing ook...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:31 schreef shmoopy het volgende:
_Mike_ schelden en dan nog mods voor nazi's uitmaken, week weg.
Waarom zoek je dan ook ruzie altijd met die Ajacieden, waar ging het over trouwens?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
Ik ben vandaag voor nazi uitgemaakt.
wat een kutdag.
Groningen wel gewonnen.
Kijk de laatste tijd steeds vaker zonder de uitslagen te weten. Maakt het een stuk leuker, want verder is de Eredivisie nu niet echt m'n favoriete competitie.quote:
Als ik ga tellen dan heb ik vaker Ajacieden voor een ban moeten aandragen inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:04 schreef Rots het volgende:
Waarom zoek je dan ook ruzie altijd met die Ajacieden, waar ging het over trouwens?
Ik vond hem ook wel goed eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |