quote:
M of L?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef Breach het volgende:
Maatje staat voor de deur. Later.
Alexander?quote:
die uitslag herken ik ergens vanquote:
Ook voor jou is een plekje in de hel.quote:
Gaat die club van jou nog winnen van Inter of niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ook voor jou is een plekje in de hel.
Het was wel plezant ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb genoten.
Ik moet nog een half uurtje Lazio aankijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:53 schreef Houniet het volgende:
Wat een wedstrijd. Nu kan ik gerust de avond afsluiten.
Nou, nette wedstrijd.quote:
Chelsea - Liverpool.quote:
Die ookquote:
Die heb ik niet gezien, dus die valt af.quote:
Verrassend einde ook.quote:
Dat is de leeftijdquote:Op zondag 3 mei 2009 09:26 schreef Robinhoo het volgende:
De laatste weken kan ik niet meer uitslapen![]()
Nee ik ben jong. maar ik word gewoon nu altijd rond half 10 wakker.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is de leeftijdHoe ouder ik aan het worden ben hoe minder ik kan uitslapen
Was ik nog maar een puber
![]()
Daar heb ik geen last vanquote:Op zondag 3 mei 2009 11:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is de leeftijdHoe ouder ik aan het worden ben hoe minder ik kan uitslapen
Was ik nog maar een puber
![]()
Eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
Wat een ontzettende graf- tering- kutdag. Werkelijk ALLES zit weer tegen![]()
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
![]()
Inderdaad zeg, ik moest net na die 3-0 gewoon even buiten een ommetje maken anders had ik nog wat gesloopt. Ik weet het niet meer, echt niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
![]()
En als het nou alleen Ajax was, dan kon ik het nog wel relativeren..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik moest net na die 3-0 gewoon even buiten een ommetje maken anders had ik nog wat gesloopt. Ik weet het niet meer, echt niet.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
Ik ben vandaag voor nazi uitgemaakt.
wat een kutdag.
Groningen wel gewonnen.
Ah ik zie het. Goede timing ook...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:31 schreef shmoopy het volgende:
_Mike_ schelden en dan nog mods voor nazi's uitmaken, week weg.
Waarom zoek je dan ook ruzie altijd met die Ajacieden, waar ging het over trouwens?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
Ik ben vandaag voor nazi uitgemaakt.
wat een kutdag.
Groningen wel gewonnen.
Kijk de laatste tijd steeds vaker zonder de uitslagen te weten. Maakt het een stuk leuker, want verder is de Eredivisie nu niet echt m'n favoriete competitie.quote:
Als ik ga tellen dan heb ik vaker Ajacieden voor een ban moeten aandragen inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:04 schreef Rots het volgende:
Waarom zoek je dan ook ruzie altijd met die Ajacieden, waar ging het over trouwens?
Ik vond hem ook wel goed eigenlijkquote:
Ik reageer toch alleen op wat Prosac zegt. Alsof ik mij de eerste uren na een wedstrijd van Ajax op Fok begeef. Daar lees je echt niks zinnigs.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef Rots het volgende:
[..]
Liegert, dat zei die dus niet eens zo gezien Prosac's reactie hierboven.
vandaag weer wat berichten ontvangen van meneer over Ajax en mijn spierziekte. Die jongen weet echt niet waar hij mee bezig is.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als ik ga tellen dan heb ik vaker Ajacieden voor een ban moeten aandragen inderdaad.![]()
_Mike_ wenste Jorien death by Ajaxbus toe, tja.. dat wijzig ik dan en dan zijn we nazi's
Dat weet hij dus ook, daarom stuurt hij ze ook niet. Maar elke seconden die we verder aan hem verspillen is zondequote:Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef Prosac het volgende:
Als je die berichten via PM krijgt, gewoon melden bij de FA's. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:51 schreef remlof het volgende:
Rots, helemaal niets geleerd van vorige ban, blijft trollen en zieken, maand weg nu.
Chill.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:24 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk mag hij nog wel van de FA's mod worden.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Heuj de kloon van Rots die van stal word gehaald nu die een ban heeft?
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Heuj de kloon van Rots die van stal word gehaald nu die een ban heeft?
Moet je aan jezelf vragen. Of je bent _Mike_.quote:
Wat zúúr.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:39 schreef Prosac het volgende:
afspraak met Remlof geschonden. Wel jammer, hij was zo goed bezig de laatste tijd.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet je aan jezelf vragen. Of je bent _Mike_.
Wat zit je nou tof te doenquote:
Rots dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |