Ik zit dan voor de tv of ik ben dan even stil op het voetbalveld.quote:
Vorig jaar waren er wel mensen die om 8 uur posten volgens mij.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vroeg me net af hoe dat op FOK! ging met posten, toen dacht ik van: 'hey, ligt FOK! er dan niet altijd 2 minuutjes af'.
Als het goed is was dat vorig jaar niet mogelijk, net als dit jaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er wel mensen die om 8 uur posten volgens mij.
Hmm, misschien was het dan ergens anders.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het goed is was dat vorig jaar niet mogelijk, net als dit jaar.
Nah ja, als je ziet waar hij de ban voor kreegquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef venomsnake het volgende:
Nijmegen is ook wel een leuke stad inderdaad.
Alleen dat accent he...quote:
Hoe oud ben jij als ik mag vragen?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Houniet het volgende:
What the, dame van 26 vraagt via een maat van me op Hyves om mijn nummer?
Ik heb geen hyves, dus ze doet het via hem.
En op K-dag kon ze me aanspreken, maar deed dit niet. Verlegen vrouw.
Oef....quote:
Altijd mooi om over Nec te beginnen en zei je dan kwaad verbeteren dat je nek aan je hoofd zit en N.E.C. in je hart.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:48 schreef toma het volgende:
[..]
Oef....
Er zitten bij mij in de klas een hoop gasten uit Nijmegen.
Ik versta er als Tilburger zijnde geen hol van.
Ik morgen. Redelijk lang voor mijn doen.quote:
Drieëntwintig.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Altijd mooi om over Nec te beginnen en zei je dan kwaad verbeteren dat je nek aan je hoofd zit en N.E.C. in je hart.
Begin er niet aan jongen. Ik zit nu met eenzelfde leeftijdsverschil. En het levert zoooo veel gedoe op. Meer dan eigenlijk leuk is tot nu toequote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik morgen. Redelijk lang voor mijn doen.
Wat een gelul. Ik heb ontzettend veel vrouwen gehad die 3-4 jaar ouder waren. Hartstikke leuk man.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Begin er niet aan jongen. Ik zit nu met eenzelfde leeftijdsverschil. En het levert zoooo veel gedoe op. Meer dan eigenlijk leuk is tot nu toe
We zien het wel, kijken wat ze te melden heeft. Ze vind me al een tijd leuk volgens mij.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Begin er niet aan jongen. Ik zit nu met eenzelfde leeftijdsverschil. En het levert zoooo veel gedoe op. Meer dan eigenlijk leuk is tot nu toe
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel vrouwen gehad
Vertel..quote:
Wederom gebandquote:
Zeer netjesquote:Op maandag 4 mei 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
Zo, netjes van Fok!Er stond een plaatje net om 8 uur
Goed initiatief FOK!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
Zo, netjes van Fok!Er stond een plaatje net om 8 uur
Nah ja, het heeft op bepaalde vlakken zijn voordeel natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik heb ontzettend veel vrouwen gehad die 3-4 jaar ouder waren. Hartstikke leuk man.
Tsja, we zien het allemaal wel man.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, het heeft op bepaalde vlakken zijn voordeel natuurlijkMaar ze dragen ook net wat extra geschiedenis met zich mee wat van invloed is als je wat serieus wilt beginnen. En dat is in mijn geval op het moment nogal minder.
Het was vet man, paar keer goed geraakt, maar niet blauw gewordenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef dndiek het volgende:
Hoe was het paintballen geweest, Houniet?
Mooie foto's , mooie stadquote:Op maandag 4 mei 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Zelfs de metro is schitterend in Berlijn.
[ afbeelding ]
Siegesaule
[ afbeelding ]
Daarom is die schermgrote banner goedquote:Op maandag 4 mei 2009 20:27 schreef RayMania het volgende:
Dat er mensen FOK!ken rond 20:00...
ik ben rond 20.00 meestal wel eventjes stil maar dat is puur uit respect. Zelf heb ik niet zo veel met de dode herdenking er zijn nog geen dierbaren van mij overleden (toma klopt af) en oorlogen staan sowieso ver van me af.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:27 schreef RayMania het volgende:
Dat er mensen FOK!ken rond 20:00...
Dat is echt zo sad.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsjah, er Fokken zelfs mensen op 31 december om 12 uur
dan gebeurd er toch ook nietsquote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maar dat meot voor zulke mensen toch ook een eye-opener zijn, dat ze geen leven hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
oja die moet ik ook nog installerenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik zo maar Battlefield Heroes ga knallen en de laatste twee Prison Breaks ga kijken.
Waarom moeten ze aan het einde van jouw verjaardag nou gaan fokkenquote:
Waar gaat ie precies over?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:44 schreef Breach het volgende:
Ben benieuwd naar die docu om 22.55 'Nooit meer laf' op Ned 2.
Ik ook niet echt. Enige wat ik speel is dat, Kiekko en Virtua Tennis.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:44 schreef Houniet het volgende:
Battlefield Heroes?
Ben niet zo van de spelletjes.
Nog even een post plaatsen in het 24-uurs topic?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom moeten ze aan het einde van jouw verjaardag nou gaan fokken?
Triest hèquote:Op maandag 4 mei 2009 20:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom moeten ze aan het einde van jouw verjaardag nou gaan fokken?
quote:De Evangelische Omroep presenteert een nieuwe tweedelige documentaire van Geertjan Lassche: Nooit meer laf. Netwerk-onderzoeksjournalist Lassche dook in het oorlogsverleden van verzetsheld Gerrit Gunnink, oud-lid van de knokploeg Meppel.
Gerrit deed in de Tweede Wereldoorlog alles waar de meeste Nederlanders te bang voor waren, maar waar we vandaag de dag met plaatsvervangende trots naar kijken in films als Zwartboek en Oorlogswinter. Toch voelt Gerrit zichzelf een lafaard. Er zijn een paar gebeurtenissen bij het gewapend verzet waar hij nooit over heeft verteld.
Aan het eind van zijn leven besluit Gerrit de film terug te draaien. Tot in detail reconstrueert de documentaire twee hoofdstukken uit zijn oorlogstijd. Nooit meer laf is het verhaal van een man die moediger is dan ooit tevoren: hij verkiest het opruimen van zijn geweten boven nadelige consequenties van zijn onthullingen voor bijvoorbeeld zijn omgeving. Nooit eerder zocht een verzetsheld zover publiekelijk toenadering tot zijn vroegere vijanden om daardoor de waarheid te openbaren.
Deel I – maandag 4 mei 22.45 uur Nederland 2
In 1944 krijgen Gerrit Gunnink en zijn verzetsvrienden een waarschuwing: even verderop staan landwachters te controleren. De groep besluit de gok te wagen en schiet zich er doorheen. Een week later nemen de Duitsers wraak en wordt een onschuldige schoolmeester voor het oog van zijn gezin vermoord. Gerrit voelt zich al 65 jaar schuldig aan die gebeurtenissen. Waarom? Hoe reageert de familie van de schoolmeester als Gerrit zijn verhaal doet?
Deel II – woensdag 6 mei 22.50 uur Nederland 2
In 1943 beweert het verzet dat een onderduiker spioneert voor de Duitsers. In een vergadering beraadt men zich op deze situatie. Gerrit Gunnink krijgt opdracht deze onderduiker naar Meppel te brengen. De familie van de onderduiker heeft nooit meer iets van hem vernomen. Wat is er gebeurd? Welke rol heeft Gerrit daarin gespeeld?
HTC Touch 2 ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:
En ik wil een nieuwe telefoon hebben, maar ik weet nog steeds niet welke. Ik word echt gek van al dat aanbod. Wie weet wat voor type telefoon hier bij past?
- FM Radio.
- Uitschuifbaar toetsenbord (zeg maar aan de zijkant en dan draaien).
- Internetmogelijkheden (voor een abonnement onbeperkt kunnen internetten).
- Goede camera (minimaal 5 MP).
Meer wil ik niet, maar ik weet niet welke!
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:
En ik wil een nieuwe telefoon hebben, maar ik weet nog steeds niet welke. Ik word echt gek van al dat aanbod. Wie weet wat voor type telefoon hier bij past?
- FM Radio.
- Uitschuifbaar toetsenbord (zeg maar aan de zijkant en dan draaien).
- Internetmogelijkheden (voor een abonnement onbeperkt kunnen internetten).
- Goede camera (minimaal 5 MP).
Meer wil ik niet, maar ik weet niet welke!
Die heeft geen uitschuifbaar toetesenbord.....quote:
Oh de Pro dan? Volgens mij heeft die er wel 1quote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die heeft geen uitschuifbaar toetesenbord.....
Ja, die heb ik ook gezien in de winkel, maar ik vind zo'n zichtbaar toetsenbord echt te lelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:51 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik, voldoet niet aan al jou eisen, maar is echt een prachtig toestel. Ook in andere uitvoeringen te krijgen. En echt ideaal om te internetten.
Dan moet je inderdaad voor het uitschuifmechanisme gaanquote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien in de winkel, maar ik vind zo'n zichtbaar toetsenbord echt te lelijk.
Winkels zijn gewoon open.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik mag ook een nieuw toestel uitkiezen, al een paar maanden.
Zal me eens even gaan oriënteren. Iemand enig idee of morgen de winkels open zijn?
Volgens mij gewoon wel. Zag net alleen dat mn OV niet geldig isquote:Op maandag 4 mei 2009 21:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik mag ook een nieuw toestel uitkiezen, al een paar maanden.
Zal me eens even gaan oriënteren. Iemand enig idee of morgen de winkels open zijn?
5 Mei is nog altijd een feestdag.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon wel. Zag net alleen dat mn OV niet geldig is
Maar praktisch elk bedrijf is gewoon openquote:
vet manquote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
Morgenochtend voor het eerst in mijn aangepaste bus rijdenKrijg weer een soort rijles omdat ik in Oktober al mijn rijbewijs kreeg
Klopt, alleen ambtenaren hebben elk jaar geloof ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef Suijk het volgende:
Eens in de vijf jaar zijn bedrijven vrij toch? 2010 is dacht ik de volgende keer.
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Klopt, alleen ambtenaren hebben elk jaar geloof ik.
Nee, The A-Team gekquote:
Dumb and Dumber ja, de 1e. En de enige goede.quote:
Wel dat mooie vierkant?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:19 schreef Kopbal het volgende:
@Ray:
[ afbeelding ]
Ericsson X1 Xperia.
Die ring krijg je er niet bij.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
Daar was toch ook zo'n liedje van? Ik zoek me dood, maar kan het niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |