Nah ja, als je ziet waar hij de ban voor kreegquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef venomsnake het volgende:
Nijmegen is ook wel een leuke stad inderdaad.
Alleen dat accent he...quote:
Hoe oud ben jij als ik mag vragen?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Houniet het volgende:
What the, dame van 26 vraagt via een maat van me op Hyves om mijn nummer?
Ik heb geen hyves, dus ze doet het via hem.
En op K-dag kon ze me aanspreken, maar deed dit niet. Verlegen vrouw.
Oef....quote:
Altijd mooi om over Nec te beginnen en zei je dan kwaad verbeteren dat je nek aan je hoofd zit en N.E.C. in je hart.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:48 schreef toma het volgende:
[..]
Oef....
Er zitten bij mij in de klas een hoop gasten uit Nijmegen.
Ik versta er als Tilburger zijnde geen hol van.
Ik morgen. Redelijk lang voor mijn doen.quote:
Drieëntwintig.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Altijd mooi om over Nec te beginnen en zei je dan kwaad verbeteren dat je nek aan je hoofd zit en N.E.C. in je hart.
Begin er niet aan jongen. Ik zit nu met eenzelfde leeftijdsverschil. En het levert zoooo veel gedoe op. Meer dan eigenlijk leuk is tot nu toequote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik morgen. Redelijk lang voor mijn doen.
Wat een gelul. Ik heb ontzettend veel vrouwen gehad die 3-4 jaar ouder waren. Hartstikke leuk man.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Begin er niet aan jongen. Ik zit nu met eenzelfde leeftijdsverschil. En het levert zoooo veel gedoe op. Meer dan eigenlijk leuk is tot nu toe
We zien het wel, kijken wat ze te melden heeft. Ze vind me al een tijd leuk volgens mij.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Begin er niet aan jongen. Ik zit nu met eenzelfde leeftijdsverschil. En het levert zoooo veel gedoe op. Meer dan eigenlijk leuk is tot nu toe
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel vrouwen gehad
Vertel..quote:
Wederom gebandquote:
Zeer netjesquote:Op maandag 4 mei 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
Zo, netjes van Fok!Er stond een plaatje net om 8 uur
Goed initiatief FOK!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
Zo, netjes van Fok!Er stond een plaatje net om 8 uur
Nah ja, het heeft op bepaalde vlakken zijn voordeel natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik heb ontzettend veel vrouwen gehad die 3-4 jaar ouder waren. Hartstikke leuk man.
Tsja, we zien het allemaal wel man.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, het heeft op bepaalde vlakken zijn voordeel natuurlijkMaar ze dragen ook net wat extra geschiedenis met zich mee wat van invloed is als je wat serieus wilt beginnen. En dat is in mijn geval op het moment nogal minder.
Het was vet man, paar keer goed geraakt, maar niet blauw gewordenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef dndiek het volgende:
Hoe was het paintballen geweest, Houniet?
Mooie foto's , mooie stadquote:Op maandag 4 mei 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Zelfs de metro is schitterend in Berlijn.
[ afbeelding ]
Siegesaule
[ afbeelding ]
Daarom is die schermgrote banner goedquote:Op maandag 4 mei 2009 20:27 schreef RayMania het volgende:
Dat er mensen FOK!ken rond 20:00...
ik ben rond 20.00 meestal wel eventjes stil maar dat is puur uit respect. Zelf heb ik niet zo veel met de dode herdenking er zijn nog geen dierbaren van mij overleden (toma klopt af) en oorlogen staan sowieso ver van me af.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:27 schreef RayMania het volgende:
Dat er mensen FOK!ken rond 20:00...
Dat is echt zo sad.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsjah, er Fokken zelfs mensen op 31 december om 12 uur
dan gebeurd er toch ook nietsquote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maar dat meot voor zulke mensen toch ook een eye-opener zijn, dat ze geen leven hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
oja die moet ik ook nog installerenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik zo maar Battlefield Heroes ga knallen en de laatste twee Prison Breaks ga kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |