quote:Op maandag 4 mei 2009 00:51 schreef Prosac het volgende:
En ja, deze was terecht. Ook al is het enigzins lullig voor Rots. Beetje als een ex-winkeldief met voorwaardelijk die zo zijn best doet, maar dan toch even dat pakje kauwgum vergeet af te rekenen.
Hehequote:Op maandag 4 mei 2009 00:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
En ja, deze was terecht. Ook al is het enigzins lullig voor Rots. Beetje als een ex-winkeldief met voorwaardelijk die zo zijn best doet, maar dan toch even dat pakje kauwgum vergeet af te rekenen.
Duidelijkquote:Op maandag 4 mei 2009 00:51 schreef Prosac het volgende:
Dat herken ik wel. Draaf je één keer door krijg je gelijk een lange ban.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tja.. Suarez krijgt ook gewoon niks mee als het enigzins op een schwalbe lijkt he. Als je een naam hebt, dan heb je pech. Eigen schuld.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Draaf je één keer door krijg je gelijk een lange ban.
Rots was al vervroegd vrijgelaten met proefverlof zeg maar.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Echt, dat is echt laf.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rots was al vervroegd vrijgelaten met proefverlof zeg maar.
Vind sowieso de banduur belachelijk, heb zelf een ban van 3 maanden gehad. Waar gaat het dan nog over?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vroeg daar eerst ook om en toen kreeg ik dat niet.quote:
Sommige mensen leren ook helemaal niks van een maandban en vervallen vrij snel in het oude gedrag. Dan maar 3 maanden, soms zien we/ze daar ook geen heil in en kan je rond kerst om gratie komen vragen.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vind sowieso de banduur belachelijk, heb zelf een ban van 3 maanden gehad. Waar gaat het dan nog over?
Het blijft 'gewoon' een interforum waar mensen komen om slap te ouwehoeren. Een maandje moet altijd wel voldoende zijn, op z'n hoogst.
Ik vind het vaak ook wel overdreven, soms wel terecht hoor, maar vaak overdreven.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sommige mensen leren ook helemaal niks van een maandban en vervallen vrij snel in het oude gedrag. Dan maar 3 maanden, soms zien we/ze daar ook geen heil in en kan je rond kerst om gratie komen vragen.
Of de kerst het jaar erop, als we in november/december zitten.
Ik vond dit een goede grap, krijgt 'ie een maandban ofzo.quote:
Trusten, ik ga ook slapen.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond dit een goede grap, krijgt 'ie een maandban ofzo.
Heel fout ja, maar een maandban ofzo? C'mon.quote:
Cult kun je niet bannen, hoe vervelend ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:12 schreef Kopbal het volgende:
Waarom heeft bijvoorbeeld Tong nooit een jaarban oid gehad? Die heeft toch wel zoveel bagger gepost ondertussen lijkt me.
Ik noemde Yvonne ooit een zeikwijf, kreeg ik direct een weekquote:Op maandag 4 mei 2009 01:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vind sowieso de banduur belachelijk, heb zelf een ban van 3 maanden gehad. Waar gaat het dan nog over?
Het blijft 'gewoon' een interforum waar mensen komen om slap te ouwehoeren. Een maandje moet altijd wel voldoende zijn, op z'n hoogst.
Dit weekend was weer primaquote:
Was je erbij betrokken? En waar was het matten?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:36 schreef toma het volgende:
Ben woensdag nog gaan stappen in Tilburg. Was wel gezellig totdat er gevochten werd....
Weet je wel hoe geil macht is. Laat staan het uitbuiten ervan.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik noemde Yvonne ooit een zeikwijf, kreeg ik direct een week
Op de korte heuvel een beetje vooraan. Eerst een paar kleine opstootjes maar constant met dezelfde mensen. Toen ik op een gegeven moment links en rechts van me twee ruzie makers zag staan vond ik t wel mooi geweest.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Was je erbij betrokken? En waar was het matten?
Ja, dat is vervelend ja. Maar dat blijft het nadeel van Tilburg. Als al die Tokkies worden losgelaten dan is het standaard genieten geblazen. Ik ga ook zelden in het weekend eigenlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:43 schreef toma het volgende:
[..]
Op de korte heuvel een beetje vooraan. Eerst een paar kleine opstootjes maar constant met dezelfde mensen. Toen ik op een gegeven moment links en rechts van me twee ruzie makers zag staan vond ik t wel mooi geweest.
Je zal er maar op kamers wonenquote:
Mwah, als je dat bedoelt qua winkels enzo, dan snap ik dat niet echt. Dan is Breda echt stukken beter. Maar qua kroegen e.d. is er niks mis mee nee.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben vorige week nog in Tilburg geweest. Centrum is nog best aardig vond ik.
Zeker, het is de laatste jaren jammer genoeg flink aan t verpauperen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben vorige week nog in Tilburg geweest. Centrum is nog best aardig vond ik.
Dan noem je ook twee steden.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:14 schreef Breach het volgende:
Maar ik, zou niet willen ruilen met bijvoorbeeld Eindhoven of Rotterdam.
Duidelijk nog nooit in Helmond geweest.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:41 schreef venomsnake het volgende:
Groningen is gewoon de mooiste stad van het land.
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:41 schreef venomsnake het volgende:
Maastricht is gewoon de mooiste stad van het land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |