abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 1 mei 2009 @ 11:35:04 #151
145738 superworm
is erbij
pi_68553235
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik mis de cirkel even
De cirkel van is t nou wel of geen terroristische aanslag.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:35:22 #152
240066 Mr.Talisker
Care for a dram?
pi_68553245
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:12 schreef AxisForOll het volgende:

Heel goed punt! Geeft meer voedsel aan de het is GEEN aanslag theorie.
Goed lezen Einstein. Ik zeg toch dat niet dat het geen aanslag is? Ik zeg alleen dat het mogelijk geen aanslag was specifiek gericht op het Koninklijk huis, maar meer op de samenleving als geheel.

En die rit vanaf de eerste afzetting tot aan het dranghek moet bij benadering minstens tien, maar eerder meer seconden geduurd hebben. Je maakt mij niet wijs dat hij door de eerste afzetting heen is gereden en dat niemand dat gezien heeft. Het lijkt dan toch of er dan genoeg tijd moet zijn geweest om de autoriteiten 400 meter verderop te waarschuwen dat er een of andere idioot aankomt? Ik wil niemand beschuldigen overigens, het lijkt mij ook logisch dat door de snelheid waarmee dingen gebeuren je niet de helderheid van geest hebt adequaat te reageren.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:37:00 #153
132191 -jos-
Money=Power
pi_68553305
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 01:40 schreef jaco het volgende:

[..]

Klopt. Als de topic-starter het er mee eens is dan zouden we verder kunnen discussieren over de vraag: Waarom liegt de overheid over de verklaring van de dader?
Dat is hetzelfde. Overheid geeft informatie aan media, de media nemen het over.
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:28 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Moet dan niet eerst de vraag gesteld worden: Liegt de overheid over de verklaring van de dader?
Volgens mij sla je een stap over.
Klopt, maar een topictitel moet aandacht trekken
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:37:51 #154
240066 Mr.Talisker
Care for a dram?
pi_68553340
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:33 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Zou inderdaad ook nog kunnen dat die man helemaal niet wist dat ze in een bus zouden zitten.
Dan zou die met z'n Suzuki zeker wel schade aan het koningshuis hebben aangericht.
Nee precies, want het werd ook nergens in de media aangegeven dat ze in een bus zaten en dat was verder gelukkig ook niet te zien op tv.
pi_68553367
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef Mr.Talisker het volgende:

[..]

Goed lezen Einstein. Ik zeg toch dat niet dat het geen aanslag is? Ik zeg alleen dat het mogelijk geen aanslag was specifiek gericht op het Koninklijk huis, maar meer op de samenleving als geheel.

En die rit vanaf de eerste afzetting tot aan het dranghek moet bij benadering minstens tien, maar eerder meer seconden geduurd hebben. Je maakt mij niet wijs dat hij door de eerste afzetting heen is gereden en dat niemand dat gezien heeft. Het lijkt dan toch of er dan genoeg tijd moet zijn geweest om de autoriteiten 400 meter verderop te waarschuwen dat er een of andere idioot aankomt? Ik wil niemand beschuldigen overigens, het lijkt mij ook logisch dat door de snelheid waarmee dingen gebeuren je niet de helderheid van geest hebt adequaat te reageren.
Tenzij jij precies weet waar alle afzettingen stonden, waar die man is tegengehouden, waar er beveiliging was en of die contact hadden met de stoet, blijft het gissen.
pi_68553423
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef Mr.Talisker het volgende:

[..]

Nee precies, want het werd ook nergens in de media aangegeven dat ze in een bus zaten en dat was verder gelukkig ook niet te zien op tv.
Ik wist niks van die bus totdat ik het op TV zag. En als je eenmaal in je kop hebt zitten dat je de koningin wilt vermoorden en dat dat de enige uitweg is, dan laat je je ook niet tegenhouden door het feit dat ze "ineens" in een bus zit.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:40:57 #157
240066 Mr.Talisker
Care for a dram?
pi_68553448
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Tenzij jij precies weet waar alle afzettingen stonden, waar die man is tegengehouden, waar er beveiliging was en of die contact hadden met de stoet, blijft het gissen.
De eerste mogelijkheid voor hem om die Jachtlaan op te rijden is volgens maps zo'n 400 meter voor dat kruispunt. You figure it out. Zou daar nou werkelijk niemand van de politie of marechaussee hebben gestaan?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:41:07 #158
132191 -jos-
Money=Power
pi_68553453
Ik ben ook benieuwd naar foto's van de auto na de aanslag trouwens. Als er op de auto geschoten zou zijn moeten er kogelgaten te zien zijn. Ook al lijkt me dit heel onwaarschijnlijk gezien het feit dat kogels makkelijk terug het publiek in kunnen ketsen.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:44:45 #159
240066 Mr.Talisker
Care for a dram?
pi_68553567
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ik wist niks van die bus totdat ik het op TV zag. En als je eenmaal in je kop hebt zitten dat je de koningin wilt vermoorden en dat dat de enige uitweg is, dan laat je je ook niet tegenhouden door het feit dat ze "ineens" in een bus zit.
Dan zet je toch in ieder geval je autoradio aan om te horen waar de stoet zich bevindt? En dan hoor je dus precies waar de bus rijdt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 11:44:57 #160
163650 Greys
pi_68553573
Ik snap al die vragen van Yvonne wel hoor. Heb er zelf ook nog veel.
Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat, zelfs al zag beveiliging dat de auto kwam aanstormen van een afstandje, men niet nog even snel iets kon doen in die paar seconden. Bestuurder door een sniper laten beschieten kan natuurlijk niet als er zoveel mensen langs de kant staan, dikke kans dat de auto dan sowieso de mensenmassa in was gereden als de bestuurder niet meer kon sturen.
Maar wat die meneer dacht te beginnen met een Suzuki tegen een bus, daar snap ik ook helemaal niets van.
En volgens de persconferentie 'zou uit zijn woorden de conclusie getrokken moeten worden dat het een aanslag op de koninklijke familie betrof en dat alles dus opzettelijk was' maar 'de precieze bewoordingen die de man heeft gebruikt konden niet worden vermeld'. Ik ben wel reuze benieuwd naar die precieze bewoordingen...

Daarbij was hij al eerder weggestuurd langs de route met zijn auto en daarvoor was de kon. familie nog gewoon te voet het parcours aan het afleggen. En dan begin je wél veel met een Suzuki.
Dus wellicht was zijn aanslag eigenlijk al mislukt toen het eerder niet lukte en heeft hij uit woede geprobeerd dan maar in een laatste poging die auto tegen de bus te parkeren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68553603
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef Mr.Talisker het volgende:

[..]

De eerste mogelijkheid voor hem om die Jachtlaan op te rijden is volgens maps zo'n 400 meter voor dat kruispunt. You figure it out. Zou daar nou werkelijk niemand van de politie of marechaussee hebben gestaan?
Er zal vast wel iemand hebben gestaan. Maar of die ook in direct contact stond met de stoet is maar de vraag.
Misschien was de eerste versperring ook bij de Bosweg. Dat is een groot kruispunt waar ze de auto's nog makkelijk een andere kant op kunnen sturen.
Dan had de man nog via die wijk naar die weg kunnen rijden.
pi_68553607
Als motief kan toch het niet mogen zien van zijn kinderen worden aangedragen.. Ik las ergens "In naam der koningin mag ik mijn kinderen niet zien", wat nogal een bekende uitspraak is voor die gevallen. Ik ben er ook bijna 100% zeker van dat het m in de eerste plaats te doen was zichzelf te doden en in dat proces zoveel mogelijk andere slachtoffers mee te nemen..
Where facts are few, experts are many.
pi_68553652
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:44 schreef Mr.Talisker het volgende:

[..]

Dan zet je toch in ieder geval je autoradio aan om te horen waar de stoet zich bevindt? En dan hoor je dus precies waar de bus rijdt.
En dan denk je "Bus? Ik weet GVD niks van een bus! Maar ik moet dat kreng dood hebben!" en geef je dus alsnog gas.
Blijft speculeren allemaal
pi_68553719
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:45 schreef Atreidez het volgende:
Als motief kan toch het niet mogen zien van zijn kinderen worden aangedragen.. Ik las ergens "In naam der koningin mag ik mijn kinderen niet zien", wat nogal een bekende uitspraak is voor die gevallen. Ik ben er ook bijna 100% zeker van dat het m in de eerste plaats te doen was zichzelf te doden en in dat proces zoveel mogelijk andere slachtoffers mee te nemen..
Volgens mij had die man helemaal geen kinderen. Kan daar in ieder geval niks over vinden.

http://www.ad.nl/binnenla(...)eerder_verlegen.html
Heel artikel over de man en hoe die zich gedroeg, staat niks over kinderen.
pi_68553757
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Leg uit. Zelfs al was die suzuki in brand gevlogen, wat dan?
niet die suzuki ALLEEN, natuurlijk, denk effe na. En tja, was het een briljante aanslagpleger? Nee.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:55:11 #166
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68553922
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

niet die suzuki ALLEEN, natuurlijk, denk effe na. En tja, was het een briljante aanslagpleger? Nee.
Maar hoe stel je je dat dan voor? Dat die bus niet meer zou kunnen doorrijden ofzo? En dat iedereen gaat blijven wachten tot de boel goed in brand staat?

Die Suzuki had nooit de bus tot stoppen kunnen krijgen. Die DKDB bestuurder zou gewoon doorgereden zijn zoals hij geleerd heeft met een deukje in de zijkant. En dan stond die Suzuki daar te branden op straat, ja, nou en.
pi_68553944
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef Mr.Talisker het volgende:
402 meter is de precieze afstand van drag races, op die afstand ontwikkelen ze behoorlijk veel snelheid. ja oook een suzuki, iig genoeg om 5-15 mensen en een dranghek te scheppen en toch met 60 - 70 km/u een naald te rammen.

Dus: wie dan ook er gestaan heeft, had geen tijd voor een adequeate reactie, als ze instinctief opzij waren gesprongen, was dat al heel wat. Maar bij P&W zei iemand dat al die mensen van achter geraakt waren, dus ...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 11:56:17 #168
163650 Greys
pi_68553965
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

Ik denk echt dat toen hij het eerder op de dag wilde proberen en weggestuurd is, hij op de toen nog te voet gaande kon. familie in wilde rijden. En toen hij daar tegengehouden werd heeft ie later op de dag dan maar geprobeerd die auto tegen de bus te parkeren. Dus dat zijn eigenlijke plan helemaal niet was om met de Suzuki nogal kansloos tegen de bus te rammen, maar dat hij het eerder had willen doen toen ze nog te voet waren.

Aan de andere kant, is er al een bevestigde bron voor dat hij al eerder die dag weggestuurd zou zijn langs de route? Want dat hoor/lees ik wel steeds, maar is het ook al echt bevestigd? Ik heb dat op de persconferentie gemist.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68554017
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Maar hoe stel je je dat dan voor? Dat die bus niet meer zou kunnen doorrijden ofzo? En dat iedereen gaat blijven wachten tot de boel goed in brand staat?

Die Suzuki had nooit de bus tot stoppen kunnen krijgen. Die DKDB bestuurder zou gewoon doorgereden zijn zoals hij geleerd heeft met een deukje in de zijkant. En dan stond die Suzuki daar te branden op straat, ja, nou en.
Tja, we kunnen wel leuk achteraf analyseren wat allemaal de bedoeling had kunnen zijn.

Misschien heeft de dader teveel naar The A-Team gekeken en gezien dat auto's bij een botsing altijd meteen in brand vlogen.
pi_68554029
Alles was gepland,,,einde maand , huur opgezegd.
Geen mensen meer over de vloer, de laatste drie maanden.
de route was door hem uitgestippeld, en hij kon snel een andere route nemen, toen hij er niet door mocht.

Dan denk je toch , dat hij ook over de auto heeft nagedacht.
Dan kom je toch niet hiermee.
pi_68554041
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Mijn god je hebt helemaal gelijk!!!!! het is eigenlijk ook helemaal niet gebeurt!!! we hebben het ons allemaal verbeeld!!!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:01:48 #172
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68554142
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:58 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

Mijn god je hebt helemaal gelijk!!!!! het is eigenlijk ook helemaal niet gebeurt!!! we hebben het ons allemaal verbeeld!!!
Wat?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:03:37 #173
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68554196
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, waarom reageer je nou zo?
pi_68554224
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk echt dat toen hij het eerder op de dag wilde proberen en weggestuurd is, hij op de toen nog te voet gaande kon. familie in wilde rijden. En toen hij daar tegengehouden werd heeft ie later op de dag dan maar geprobeerd die auto tegen de bus te parkeren. Dus dat zijn eigenlijke plan helemaal niet was om met de Suzuki nogal kansloos tegen de bus te rammen, maar dat hij het eerder had willen doen toen ze nog te voet waren.

Aan de andere kant, is er al een bevestigde bron voor dat hij al eerder die dag weggestuurd zou zijn langs de route? Want dat hoor/lees ik wel steeds, maar is het ook al echt bevestigd? Ik heb dat op de persconferentie gemist.
Ook interessant is welke tijd dat was. Was dat toen men nog te voet was, of dat ze in de bus zaten. Lijke me wel een wezenlijk verschil.
pi_68554246
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:58 schreef hondjes het volgende:
de route was door hem uitgestippeld, en hij kon snel een andere route nemen, toen hij er niet door mocht.

Misschien had die geen andere opties of ging die ervan uit dat de Suzuki genoeg zou zijn.
pi_68554261
quote:

Die auto is NIET het zwakste punt in het aanslagverhaal, want het kon natuurlijk dat geen geld had voor een betere auto. MAARRRR, waarom toeterde hij niet? Natuurlijk, dat duidt op:
1. OF een buitengewoon domme aanslagpleger
2. OF dat het toch geen aanslag was, maar dat ie epilepsie had o.i.d. Wie weet was ie toch schizo/paranoide/manisch en dacht ie dat ie achtervolgd werd door marsmannetjes die hem een anaal wilden sonderen, dwarsstraat.
pi_68554430
Zou het kunnen dat het zo is gegaan:
De dader werd verwond toen hij tegen de eerste hekken reed, de raam was kapot en daardoor niets meer te zien. Half bewusteloos heeft hij geen controle over zijn lichaam en zijn voet staat op vol gas, en gaat dan door publiek heen botst tegen de naald.
pi_68554483
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:04 schreef FredWielergek het volgende:

[..]

Ook interessant is welke tijd dat was. Was dat toen men nog te voet was, of dat ze in de bus zaten. Lijke me wel een wezenlijk verschil.
Dat is zeker zo, want het geeft aan wat ie dacht dat het beste zou werken.

Criminologen gingen uit van de "IRRATIONELE AANSLAG PLEGER", wat op zich een lekkere makkelijke vlag is die alle ladingen dekt. Maar goed, zelf heb ik ook geen betere verklaring.

Wel de slechtere verklaringen van natuurlijk de complot-theorietjes, dat de politie er achter zit, die een valse verklaring verzint, de woning 'schoon' verklaart en de dokters die hem toch vermoord hebben vannacht etc etc.

Maar goed, dat is leuk voor een film, niet een BETERE verklaring.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:11:53 #179
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68554487
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef FredWielergek het volgende:
De dader werd verwond toen hij tegen de eerste hekken reed, de raam was kapot en daardoor niets meer te zien. Half bewusteloos heeft hij geen controle over zijn lichaam en zijn voet staat op vol gas, en gaat dan door publiek heen botst tegen de naald.
Dat lijkt me het meest plausibel ja.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 12:14:31 #180
163650 Greys
pi_68554556
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:04 schreef FredWielergek het volgende:

[..]

Hij was 'eerder op de dag' al tegengehouden op een andere plek. En ze zaten op het moment dat hij tegen die naald ramde echt net een paar luttele minuutjes voor het eerst die dag in die bus. Dus de kans is reuze groot dat de familie nog te voet was op het moment dat hij eerder op de dag weggestuurd werd langs de route.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68554588
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

Die auto is NIET het zwakste punt in het aanslagverhaal, want het kon natuurlijk dat geen geld had voor een betere auto.
Hij had de suzuki kunnen verkopen en met de opbrengst een zwaardere auto kunnen huren.
pi_68554637
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef FredWielergek het volgende:
Klinkt best plausibel. Ook, als hij het goed gepland had, had ie
1. een zwaardere auto gehuurd en daarvoor gewoon een schuld gemaakt. (Bijkomend probleem is dan wel dat hij waarschijnlijk nog zou leven. Interessant is daarom of hij nu wel zijn gordel om had of niet.)
2. Veel jerrycans met benzine er in etc. je hoeft daarvoor niet technisch te zijn.
pi_68554648
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij was 'eerder op de dag' al tegengehouden op een andere plek. En ze zaten op het moment dat hij tegen die naald ramde echt net een paar luttele minuutjes voor het eerst die dag in die bus. Dus de kans is reuze groot dat de familie nog te voet was op het moment dat hij eerder op de dag weggestuurd werd langs de route.
Ze stapten in om half 12, en het gebeurde om 10 voor 12, dus ze zaten er al een poosje.
pi_68554664
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:15 schreef jaco het volgende:
Hij had de suzuki kunnen verkopen en met de opbrengst een zwaardere auto kunnen huren.
klopt, maar hoe snel kan zo iets?
pi_68554746
quote:
Hij was 'eerder op de dag' al tegengehouden op een andere plek.
Was dat niet om 11 uur?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 12:24:20 #186
163650 Greys
pi_68554848
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:21 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

Was dat niet om 11 uur?
Dat kan ik nergens terugvinden dus, wanneer hij nou precies eerder al tegengehouden was.
Want om 11.00 uur waren ze nog te voet.

Nou ja, ik neem aan dat we dat allemaal nog wel gaan horen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68554858
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

En toch beginnen steeds meer mensen te twijfelen, en toch zijn er heel wat mensen die over schoten spreken en toch was er op Radio1 een ooggetuige, weliswaar een 11-jarige, die de auto zag naderen en politie wapens heeft zien grijpen en heeft zien schieten, nu jij weer
Als je mensen gaat ondervragen beweert een aanmerkelijk deel ook op tv de El Al Boeing in de Bijlmer hebben zien neerstorten. Die beelden bestaan heul niet. Menselijk geheugen werkt bij wijze van associatie en is absoluut niet accuraat. Daarbij weten volgens mij maar weinig Nederlanders hoe schoten echt klinken als je ernaast staat.
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 12:28:21 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68554939
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Di getuigen waren gister aan het woord op Radio1, ergens na kwart over twee. Deze getuigen hadden hem, mét auto, al op een andere plek gezien niet veel verder dan waar ie nu een gaatje gevonden had.
Zijn de programma's op Radio1 terug te luisteren?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_68554955
quote:

Het lijkt me niet dat je voor zoiets de huur opzegt. Ik denk eerder dat ie het niet meer kon betalen, of een andere reden had. Waarom zou je, als je van plan bent de koningin van haar sokken te rijden, je huur opzeggen?

Geen mensen over de vloer kan ook "gewoon" een teken zijn dat het niet zo lekker ging met de persoon, dat 'ie depressief was...

En de route, misschien kende hij de weg, misschien was het niet zo ingewikkeld daar.

Kortom, er is nog veel te veel twijfel om te kunnen concluderen dat dit ruimschoots gepland was.
pi_68555052
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef MrX1982 het volgende:
Al die speculaties .

Als je de foto's ziet zou je zeggen hij is na de crash al meer dood dan levend opmerkelijk dat hij nog heeft verklaard dat het doelbewust was. Aan de andere kant zo kort na de crash kan ik me voorstellen dat je nog bij bewustzijn bent voordat de verwondingen je buiten bewustzijn maken.

Het is te hopen dat men nog wat vragen kan beantwoorden aan de hand van het onderzoek. De dader is er sowieso te makkelijk vanaf gekomen .
Het is ook vaak zo, dat pas als ze je losmaken, de situatie kritiek wordt. Als je beklemd zit verlies je minder bloed. Ook kunnen organen beschadigen door bijv. gebroken ribben, of sowieso door enige beweging.
pi_68555259
De uitdrukking "Even Apeldoorn bellen" krijgt nu een heel andere lading. Dood van een geliefde reclame slogan, denk?
pi_68555451
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef FredWielergek het volgende:

[..]

Ze stapten in om half 12, en het gebeurde om 10 voor 12, dus ze zaten er al een poosje.
Maar aan de andere kant gebruikt de politie de term 'eerder op de dag'. Dat suggereert dat het echt een tijd eerder was, dus meer dan 20 minuten eerder toen de koninklijke familie nog te voet was. Het is inderdaad wel aannemelijk dat de dader aanvankelijk het plan had om de familie te treffen toen ze nog te voet waren.

De keuze voor het gebruiken van zijn eigen auto is dan logisch. Je hebt dan geen zware auto nodig en met je eigen auto ben je immers sterk vertrouwd zodat je je op de situatie kunt concentreren.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:58:40 #193
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68555741
Misschien hebben ze hem Jack Bauer-style bijgebracht met een flinke dosis epinefrine.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_68555804
Toen ze om 11:30 in die bus stapte zei ik: Boem! Als grapje! Mn vriend zei ook: Ze zitten lekker beschermd, veels te open en bloot....

Niet dat die koninklijke familie me wat doet, mevr Beatrix vergadert trouwens ook niet met de minste criminelen bij de jaarlijkse Bilderberg, maar alle conspiracies aside....

zoiets zat er gewoon aan te komen...
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:01:44 #195
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68555805
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:01 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij is ie geraakt door een sniper. die zijn altijd aanwezig bij koningklijke evenementen. vandaar ook de plotselinge koerswijziging tgen 'de naald'.
http://img299.imageshack.us/img299/1026/kogelofschaduw.jpg

Duidelijk geschoten op de auto.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lambiekje op 01-05-2009 13:24:51 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:02:57 #196
127004 maril
Smeetsfan
pi_68555839
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen tijdens de live beelden zag je duidelijk dat de man, toen hij gewoon nog in de auto zat net na de botsing, ook zijn armen nog bewoog. Dus ik kan me voorstellen dat hij dan ook nog best wat woorden gesproken kan hebben.
Dat heb ik ook gezien.
Ik denk wel dat niet de bus maar dat benzinepomp zijn doel was.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:04:55 #197
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_68555889
In hoeverre was het overigens bekend dat de koninklijke familie met de bus die route verder af zouden gaan leggen? Verwachtte hij niet dat ze per koets, al dan niet van goud, zouden gaan ofzo? Want in dat geval had hij best wat blauw bloed kunnen laten vloeien natuurlijk.
Gewoon een gedachte natuurlijk .
pi_68555921
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen tijdens de live beelden zag je duidelijk dat de man, toen hij gewoon nog in de auto zat net na de botsing, ook zijn armen nog bewoog. Dus ik kan me voorstellen dat hij dan ook nog best wat woorden gesproken kan hebben.
Wat zei die. "heb ik BEA geraakt, of de Iron lady " Ik heb er ook mijn twijfels over.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:07:14 #199
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_68555948
.

Verzameling media:
PAS OP ZEER SCHOKKENDE BEELDEN

http://spacecat90.antville.org

.
pi_68556058
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Owja. De rest van de auto is ook geheeel onbeschadigd he!
Wel een beroerde sniper dan trouwens. Veel te laag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')