http://www.google.com/sea(...)20Koninklijk%20Huis.quote:De politie kent zijn motief niet en beschikt alleen over zijn verklaring van vlak na het incident. Daarbij stelde hij dat zijn actie was gericht tegen het Koninklijk Huis.
Ja, maar de pliesie zei dat hij dat zei toen ze 'm uit de auto knipten. Of zelfs daarvoor nog.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef Leonos het volgende:
Hij kwam daarna toch bij toen die in de ambulance lag.
Op de laatste foto lijkt het alsof zijn ogen open zijn. Dus volgens mij ben je dan wel behoorlijk bewusteloos.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:49 schreef Pakspul het volgende:
TS onderbouwt ook niet echt dat hij geen verklaring heeft afgelegd. Het LIJKT! dat hij buitenwesten was, maar stond je er naast om dit te bevestigen?
Mensenlijk lichaam kan namelijk nog wel een klap hebben en misschien is hij nog paar minuten bij kennis geweest en heeft hij nog een subtiele hint los gelaten.
Misschien had hij minder pijn met z'n ogen dicht? Bloed in z'n oog irriteerde hem? Misschien knipperde hij (of had hij even z'n ogen dicht) op het moment van de foto.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef -jos- het volgende:
[..]
Op de laatste foto lijkt het alsof zijn ogen open zijn. Dus volgens mij ben je dan wel behoorlijk bewusteloos.
Verder kan ik me echt moeilijk een verklaring voorstellen terwijl die gast nog in de auto zit. Ik denk niet dat die agent gevraagd heeft: "Was deze actie gericht tegen het koninklijk huis?". Een vrij vreemde vraag om te stellen in zo'n situatie lijkt me.
Dat valt wel te beoordelen, want op de live beelden kon je zien dat hij zijn armen bewoog.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Als hij niet bij bewustzijn zou zijn geweest, wat dus niet valt te beoordelen, dan liegen de media dus niet, maar de politie.
ogen open --> bewusteloosquote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef -jos- het volgende:
[..]
Op de laatste foto lijkt het alsof zijn ogen open zijn. Dus volgens mij ben je dan wel behoorlijk bewusteloos.
iemand die dood is beweegt soms nog wel eens wat, dus de mogelijk bestaat vast dat iemand die bewusteloos is dat ook nog wel kanquote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat valt wel te beoordelen, want op de live beelden kon je zien dat hij zijn armen bewoog.
Dat was toen de agent(en) al bij hem stond(en). Iemand buiten bewustzijn beweegt zijn armen toch niet?
Kan ook een stuip zijn geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Dat valt wel te beoordelen, want op de live beelden kon je zien dat hij zijn armen bewoog.
Dat was toen de agent(en) al bij hem stond(en). Iemand buiten bewustzijn beweegt zijn armen toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |