quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
En waarom zitten de dames, met koninginnedag en het mooie weer, achter de pc en niet achter de mannen aan?
Juist!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
Omdat mijn man in het buitenland zit en de man die ik "dan" wil niet kan
Heb jij twee mannen?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
Omdat jij ons geen uitnodiging hebt gegeven?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
En waarom zitten de dames, met koninginnedag en het mooie weer, achter de pc en niet achter de mannen aan?
Jij mag legaal vreemd gaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
quote:
Nee ik ben er met 1 getrouwd.quote:
Ik heb het nergens over vreemd gaan of over iets legaalsquote:
Dat klopt, maar ik trek gewoon een conclusiequote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over vreemd gaan of over iets legaals
De reden dat hij niet kan kunnen er zoveel zijn..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik trek gewoon een conclusie
Spijt me dat ik niet kan, maar ik heb het ook druk!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
Haha okequote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
De reden dat hij niet kan kunnen er zoveel zijn..
Maar nee ik mag niet legaal vreemdgaan
Ja jeetjequote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Spijt me dat ik niet kan, maar ik heb het ook druk!
Jij boefje!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke
Goed dat het nog illegaal kan![]()
Soms ben ik een boefjequote:
Ja, sorry ik kan er niets aan doen. Ik zit zelf weer te wachten tot Noukje een keertje tijd voor mij heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja jeetjeEn ik maar wachten.. En niet weggaan.. In de hoop dat je me zou bellen om te zeggen dat je toch tijd voor me had en onderweg zou zijn
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, sorry ik kan er niets aan doen. Ik zit zelf weer te wachten tot Noukje een keertje tijd voor mij heeftWat een vicieuze cirkel!
quote:
Dat vond ik ookquote:
Wat voor reactie kreeg je?quote:Ik had een bod gedaan op marktplaats! Voor een euro op een auto! Krijg ik serieus een antwoord terug!![]()
Geachte heer,quote:Op donderdag 30 april 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat vond ik ook
[..]
Wat voor reactie kreeg je?
Hihiquote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geachte heer,
Ik zie dat u een bod geplaatst heb. Het bedrag lijkt mij onjuist. Is er soms iets mis gegaan met het plaatsen van uw bod? Als u oprechte interesse heeft dan kan u mij bereiken op blablablabla.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
Je was natuurlijk per ongeluk een paar 000 vergeten
Ik heb het wel eens gedaan..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms ben ik een boefje
[maar dat heb ik nog nooit gedaan haha]
Dan stop ik maar met wachten en smachtenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, sorry ik kan er niets aan doen. Ik zit zelf weer te wachten tot Noukje een keertje tijd voor mij heeftWat een vicieuze cirkel!
quote:
Ok we verzamelen ons in/bij ¿ om ¿ ?quote:
We wonen niet echt handig bij elkaar in de buurt volgens mij...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ok we verzamelen ons in/bij ¿ om ¿ ?
Ik woon in het midden (van het land) dan hier verzamelen?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We wonen niet echt handig bij elkaar in de buurt volgens mij...
Volgens mij echt totaal niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We wonen niet echt handig bij elkaar in de buurt volgens mij...
En wat gaan we daar doen? Groeps-vervelenen?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik woon in het midden (van het land) dan hier verzamelen?
West-Brabantquote:Op donderdag 30 april 2009 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie woont waar dan? Midden/Zuid/Oost is eventueel nog te doen!
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En wat gaan we daar doen? Groeps-vervelenen?
Ja je moet er wel wat voor over hebben natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat ga ik allemaal niet halen! Ik moet om acht uur alweer @ Oss zijn!
Pfff...quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat ga ik allemaal niet halen! Ik moet om acht uur alweer @ Oss zijn!
Morgen heb ik al plannenquote:
Wat is dat nou?quote:
Das lees je tochquote:Op donderdag 30 april 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
Wat gaan die topic's hier snel zeg.... Heb ik me voor gesteld (zondag) is t topic vol, wordt er een nieuw topic geopend ik nog wat posten en vervolgens een film van dik 12 uur kijken is t topic alweer volHeeft men niets anders te doen oid
Ja sorry! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt hèquote:
Nee, wij hebben geen levenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
Wat gaan die topic's hier snel zeg.... Heb ik me voor gesteld (zondag) is t topic vol, wordt er een nieuw topic geopend ik nog wat posten en vervolgens een film van dik 12 uur kijken is t topic alweer volHeeft men niets anders te doen oid
Het is niet boeiend om terug te lezen (en het zijn er vrees ik nog meerquote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik nu nog 10 topic's te lezen denk ikOf is t niet zo snel gegaan?
Maar 9 negenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik nu nog 10 topic's te lezen denk ikOf is t niet zo snel gegaan?
quote:
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat t er slechts 9 zijn in 4 dagenquote:Het is niet boeiend om terug te lezen (en het zijn er vrees ik nog meer)
Dan zat ik er niet ver naast met mn gokjequote:
Hmm... Ik doe ook een stom spelletje?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]ik ook niet maar dan zijn er nog wel meer dingen te doen.
Kijk, kei weinigquote:Ik hoor net uit betrouwbare bron dat t er slechts 9 zijn in 4 dagen
Ik kom nooit als 1e maar malen dat ik dan doe! Het lijkt wel of de vrouwen van tegenwoordig gaan liggen en denken doe je ding jij komt toch wel!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja sorry! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt hè![]()
Hehehequote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kom nooit als 1e maar malen dat ik dan doe! Het lijkt wel of de vrouwen van tegenwoordig gaan liggen en denken doe je ding jij komt toch wel!
Ik vind het nooit zo erg als de man eerder komtquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kom nooit als 1e maar malen dat ik dan doe! Het lijkt wel of de vrouwen van tegenwoordig gaan liggen en denken doe je ding jij komt toch wel!
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik doe ook een stom spelletje?
keiquote:Kijk, kei weinig
Ik ook niet maar dacht een modje zal dat wel wetenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Tally het volgende:
Ik zou het niet wetenIk heb niet alle topics meegemaakt de laatste 4 dagen
quote:
Moet ze wel r best doen ipv maar denken dat ik toch wel kom!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg als de man eerder komt
Heel nuttig! Ik zal zo eens kijken wat ik ga etenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Zo ben ik ondertussen aan t koken mn bonsai's aan t verzorgen en films aan t downloaden
Druk druk druk.
Tja... Brabo hèquote:keize zei kei.
Smiddags!quote:
Ik hou t simpel :quote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heel nuttig! Ik zal zo eens kijken wat ik ga eten![]()
Ik las t net jaquote:Tja... Brabo hè
Ik ga zo weer weg even wat eten en dan weer weg.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Smiddags!
[..]
Ik hou t simpel :
Macaronie met champignons, ham en kaas.
[..]
Ik las t net ja
Hey!quote:
Hmm... Op de champignons na is het lekker!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hou t simpel :
Macaronie met champignons, ham en kaas.
Leuk hè?quote:Ik las t net ja
Hoi Autoquote:Op donderdag 30 april 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Hmm... Op de champignons na is het lekker!
[..]
Leuk hè?
Eetse en doeiquote:Op donderdag 30 april 2009 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga zo weer weg even wat eten en dan weer weg.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Hmm... Op de champignons na is het lekker!
[..]
Leuk hè?
Ik ben daar geen fan vanquote:Op donderdag 30 april 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
die champignonnetjes moeten er in anders is 't te saai.
Dankje Dankje!quote:Ja best wel ja het is daar vaak 100x gezelliger dan in die pokke rampstad.
Dacht ik al en ja dan moet je t er maar niet in doen he.quote:
Graag gedaan.quote:Dankje Dankje!
Ik ga jullie alleen nu verlaten om richting de Randstad te vertrekken, hehe.
Nee inderdaad, dan vis ik ze er wel uitquote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht ik al en ja dan moet je t er maar niet in doen he.
Nico...? Wie is dat?quote:Graag gedaan.
Owjee wordt nico weer vereerd met een bezoekje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ow je wilde komen eten??quote:Op donderdag 30 april 2009 17:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dan vis ik ze er wel uit
quote:Nico...? Wie is dat?Ow dus niet bij mij eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nico de groeten!![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eetse en doei![]()
[..]die champignonnetjes moeten er in anders is 't te saai.
Ja best wel ja het is daar vaak 100x gezelliger dan in die pokke rampstad.
sorryquote:Op donderdag 30 april 2009 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow je wilde komen eten??
all1 als je ook blijft slapen
[..]
Ow dus niet bij mij eten.
Doe nico de groeten!
Ik ben niet nieuw inderdaad. Ik ben er alleen niet zo vaakquote:Op donderdag 30 april 2009 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
Hey.. allemaal nieewe? Psycho heb ik eerder gezien.. ff verder kijken.
Fijne dag gehad vandaag, maar van het nieuws word je ook niet bepaald vrolijk.
Waarom ben jij niet aan het feesten?quote:
valt er iets te feesten dan vandaag?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet aan het feesten?
Jij?quote:
Hoe lullig ook, maar ja. Ik gok dat er in Eindhoven net zo min als hier wat van te merken is geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
valt er iets te feesten dan vandaag?
ik kreeg er wel een smsje over maar verder gaat t op dat moment aan je voorbijquote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe lullig ook, maar ja. Ik gok dat er in Eindhoven net zo min als hier wat van te merken is geweest.
En mooi bruin geworden niet te vergeten.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef Duimelot het volgende:
allemaal wat was het een heerlijk dagje
lekker gezwommen en van het zonnetje genoten
jaaaaaaaaaaaaaaa ben al behoorlijk bijgekleurd, sommige mensen moeten er een hele zomer op kweken wat ik nu aan kleur heb gekregenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
En mooi bruin geworden niet te vergeten.
Doe je goed, zo snel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa ben al behoorlijk bijgekleurd, sommige mensen moeten er een hele zomer op kweken wat ik nu aan kleur heb gekregen![]()
Maar de kids nog veel meer, die hebben nu gewoon echt van die witte billetjes die afsteekt tegen een bruine rug!
ik vind dit wel iets anders dan kindjes die honger hebben... dat is hoe lullig het ook klinkt een ver van je bed show... dit is ineens erg dichtbij.... ik merkte zeker dat de sfeer op schiphol veranderde hier door... het feit dat in veel steden activiteiten zijn verkort of compleet zijn gestopt getuigt toch wel van de impact die het geleverd heeft...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kreeg er wel een smsje over maar verder gaat t op dat moment aan je voorbij
het is wel sneu allemaal maar net als 11 september doet dit me verder ook weinig.
nee dat zeg ik helemaal verkeerd het doet me heel veel alleen waarom hier alle media aandacht en dan moeten we opeens enorm triest en rot voelen terwijl er dagelijks enorm veel mensen sterven van ziektes en honger, kindjes die echt onder de meest beroerde omstandigheden moeten vechten voor hun leven etc. etc.
Ik vind zo'n spectakel als vandaag niets meer dan alle andere leed en daar loop ik ook niet dagelijks triest van rond.
ik snap dat het een impact gevoel is voor veel mensen, maar is dit nu meer dan wat anderen overkomt?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind dit wel iets anders dan kindjes die honger hebben... dat is hoe lullig het ook klinkt een ver van je bed show... dit is ineens erg dichtbij.... ik merkte zeker dat de sfeer op schiphol veranderde hier door... het feit dat in veel steden activiteiten zijn verkort of compleet zijn gestopt getuigt toch wel van de impact die het geleverd heeft...
misschien als je de beelden ziet dat je er dan anders over denkt... kindertjes die zien hoe mensen zwaar gewond op de grond liggen en gereanimeerd word...
Ja, je bent goed bezig vandaag.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe ik toch nog iets goed zo als geheel onperfect persoon enzo
arme jijquote:Op donderdag 30 april 2009 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. Ik zou het liefst op de bank ploffen met een filmpje, maar nu de kids ineens 2 dagen eerder dan gepland naar paps gaan moet ik nog 2 machines was wassen en drogen. En natuurlijk opvouwen en strijken.. Daarna nog een tas inpakken. Tot zover een relaxed avondje.
Ja, zoiets hoorde ik al. Het blijft een idiote actie van de dader. Hoe komt iemand tot zoiets vraag je je dan af.quote:
Gast schijnt zelf hersendood te zijn. Volgende de geruchten zeg maar.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, zoiets hoorde ik al. Het blijft een idiote actie van de dader. Hoe komt iemand tot zoiets vraag je je dan af.
Hij scheen vaker als een debiel door zijn eigen stad te rijden. Er gaan geruchten dat hij al contact heeft gehad met een agent/marrechausseer. Waarschijnlijk is er iets geknapt in zijn kop ofzo..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, zoiets hoorde ik al. Het blijft een idiote actie van de dader. Hoe komt iemand tot zoiets vraag je je dan af.
komt er dus "makkelijk" vanaf...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gast schijnt zelf hersendood te zijn. Volgende de geruchten zeg maar.
Ja, en ik eis een verklaring!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
komt er dus "makkelijk" vanaf...
* Knuffelzacht lag vnacht lekker in coma...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef Ofresca het volgende:
Maar aangezien dit het Singles topic is:
Wie heeft er vannacht nog succes gehad?
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht lag vnacht lekker in coma...
moest er om 5:30 weer uit om te gaan werken
schiphol.. beveiligingquote:
was druk vandaag... plus een hoop kapote vliegtuigen dus voor de passagiers niet leuk omte vliegenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ook niet echt leuker werk met Koninginnedag, of wel?
Heerlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was druk vandaag... plus een hoop kapote vliegtuigen dus voor de passagiers niet leuk omte vliegen
Misschien dat ik ooit nog een player wordt, als ik 50 ben of zo. Maar ik kwam niet verder dan de dame die met me meegereden was, thuis afzetten. Verder heb ik konningenacht mét natte broek (don't ask) doorgebracht in Utrecht. En nu lig ik ziek in bed.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef Ofresca het volgende:
Beterschap!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit nog een player wordt, als ik 50 ben of zo. Maar ik kwam niet verder dan de dame die met me meegereden was, thuis afzetten. Verder heb ik konningenacht mét natte broek (don't ask) doorgebracht in Utrecht. En nu lig ik ziek in bed.
zoooo naar om die mensen te zien lijden die je eerst uitlachte omdat ze naar een warm land gaan en jij dan hier moet blijvenquote:
what happend?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit nog een player wordt, als ik 50 ben of zo. Maar ik kwam niet verder dan de dame die met me meegereden was, thuis afzetten. Verder heb ik konningenacht mét natte broek (don't ask) doorgebracht in Utrecht. En nu lig ik ziek in bed.
Dat is de reden dat het op Schiphol zo vaak fout gaat! Gewoon expres!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zoooo naar om die mensen te zien lijden die je eerst uitlachte omdat ze naar een warm land gaan en jij dan hier moet blijven
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is de reden dat het op Schiphol zo vaak fout gaat! Gewoon expres!![]()
Baal je vast heel erg van...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
een aangezien ik risico analyses maak dmv interview met passagier is het voor mij heul makkelijk om ze in de zeik te nemen
Cuequote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
zow extreem rustig hier zo te zien.
net effe de stad ingeweest.. maar ben nu al moe haha.. iets te snel gedronken denk ik.
Te snel teveel ook?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
zow extreem rustig hier zo te zien.
net effe de stad ingeweest.. maar ben nu al moe haha.. iets te snel gedronken denk ik.
Mn haar was oranje gespoten door een vriendin en daar na nog een hawai oranje je ding om gekregen.quote:
neuh ben nog zo nuchter al watquote:
Qquote:
Wil het er wel een beetje uit dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:03 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Mn haar was oranje gespoten door een vriendin en daar na nog een hawai oranje je ding om gekregen.
Die vriendin is Pools en liep er meer oranje bij als de rest. Echt te gek vindt zei het hoe wij q-day vieren.
kan er ook niks aan doenquote:
Ik zal niets vragen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:45 schreef Howl het volgende:
[..]
viel tegenquote:
mwah 99% van de passagiers is erug standaard en weet ik al voor dat ik iets gevraagd aan ze heb hoe en wat en de vragen bevestigen het alleen maarquote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Baal je vast heel erg van...
Klinkt wel als leuk werk overigens!
Vencoquote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef vencodark het volgende:
* vencodark voelt zich genegeerd door Cue.![]()
Verveel me.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Schenkstroop het volgende:
'sex is een luxe' wordt er gezegd
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef vencodark het volgende:
* vencodark voelt zich genegeerd door Cue.![]()
Verveel me.
Jong grut ja, daar had ik het gister ook nog met die vriend van me over, terwijl we op Stratumseind rondliepen. 15-20 gemiddeld, sta je dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
viel tegen
Wel lekker gegetenmaar niet echt sfeer meer en te veel jong grut. Waar het ouder grut was was het saaie muziek
Helaas wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Door wie? Het is een eerste levensbehoefte!
Jij gaat de rijen langs met van die vragen? Of mag jij de mensen interviewen die apart genomen worden?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah 99% van de passagiers is erug standaard en weet ik al voor dat ik iets gevraagd aan ze heb hoe en wat en de vragen bevestigen het alleen maarheeeel soms komen we een interessante passagier tegen....
(we staan overigens alleen bij de amerikaanse maatschappijen dus je ziet me niet bij de martin air ofzo)
Darten.quote:
Wat de kleur? Laten we hopen van wel. Vind mijn haar normaal al wild genoeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wil het er wel een beetje uit dan?
Jah beetje te jong iddquote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Jong grut ja, daar had ik het gister ook nog met die vriend van me over, terwijl we op Stratumseind rondliepen. 15-20 gemiddeld, sta je dan.
Wat had je gegeten?
Succes alvast.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Wat de kleur? Laten we hopen van wel. Vind mijn haar normaal al wild genoeg.
alle passgiers gaan langs ons..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij gaat de rijen langs met van die vragen? Of mag jij de mensen interviewen die apart genomen worden?
nee, maar dat was even het eerste wat in mij opkwam.. geen idee waaromquote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Darten.waarom darten? Hebben wij laatst een gesprek gehad over darten waardoor je nu subtiel over darten begint?
![]()
Ik wil niet darten.
Oh okee.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alle passgiers gaan langs ons..niets kiezen... gewoon iedereen... aangezien je niet van te voren kan zeggen hoe een terrorist eruit zien of hoe iemand er uit ziet die gebruikt word door iemand.... geen onderscheid
En toch is de opzet van een voedselbank anders dan die van een spermabank. Hoe zou dat komen?quote:
Nee vandaag niet, afgelopen nacht wel op stap geweest, vandaag brak geweest, en morgen weer werken.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah beetje te jong idd![]()
Maar jij nog wat leuks gedaan vandaag?
Entrecote![]()
Ligt het nou aan mij dat ik bij het lezen van deze post zoiets heb vanquote:Op donderdag 30 april 2009 21:12 schreef DieBoard het volgende:
Verder was de Ogre ears de goede formule. Niemand die ze heeft en reacties van hier tot gunte. Veel menen wouden mijn oren lenen om zelf op de foto te gaan.
Paaldansen!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee, maar dat was even het eerste wat in mij opkwam.. geen idee waarom
DAn ga je niet darten ... dan ga je ................ paaldansen
pff morgen werkenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
Nee vandaag niet, afgelopen nacht wel op stap geweest, vandaag brak geweest, en morgen weer werken.
Hm, ik kies altijd iets wat ik nog niet gehad heb. Of nouja, meestal.
is het ookquote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Paaldansen!![]()
Stiekem dacht ik daar laatst aan dat het ergens best tof zou zijn om te kunnenNIet voor in bars enzo maar gewoon, voor de sensualiteit ofzo.
Duur.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is het ook
las vandaag ergens dat je een 2 uur durige cursus kan krijgen voor 50 euro pp
Ik heb van horen zeggen dat ze bij de dansschool waar Ang3l danst ook lesgeven in paaldansenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is het ook
las vandaag ergens dat je een 2 uur durige cursus kan krijgen voor 50 euro pp
Ik kon geen vrij krijgen, en hoef toch maar tot half 2.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
pff morgen werkendat is balen (vind ik tenminste)
ik niet.Ik wil gewoon iets lekkers
En vlees is lekker
dus neem ik vaak vlees
Maar je krijgt nog 4 hapjes en 5 drankjes.. dus opzich maar 38 euro voor 2 uur.. dan valt het opzich wel weer meequote:Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Duur.![]()
Anders zou ik het natuurlijk gelijk doen.![]()
hmmm vlees... gister nog lekker biefstukje gegeten met brood en jusquote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
pff morgen werkendat is balen (vind ik tenminste)
ik niet.Ik wil gewoon iets lekkers
En vlees is lekker
dus neem ik vaak vlees
dat is gelukkig niet heel lang.. maar blijft balenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kon geen vrij krijgen, en hoef toch maar tot half 2.
Ja, ik ook vlees, altijd.Geen vis.
Sryquote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij dat ik bij het lezen van deze post zoiets heb van
Beetje jammer van het broodquote:Op donderdag 30 april 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmmm vlees... gister nog lekker biefstukje gegeten met brood en jus
Ik was aan het werk.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef Ofresca het volgende:
Ik bedacht me net hetzelfde!quote:
Nee is idd weinig aan. Dan maar ' tussen de oren' terugkijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedacht me net hetzelfde!![]()
Zat wel ff te kijken naar Clueless maar is het toch ook niet helemaal
Hoe meer vlees hoe beter.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is gelukkig niet heel lang.. maar blijft balen
Jij snapt hetVis
Vlees
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoe meer vlees hoe beter.
Jij snapt het dus ook.
Ik dacht dat jij nuchter was?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Pas maar op straks ga ik je nog meevragen om vlees te gaan eten..
maar als ik dat zou doen, dan krijgt de darnk de schuld![]()
dan niet meerquote:
Ter ere van welke gemeente?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef KudFokker het volgende:
Een vriend van me heeft vandaag een proces verbaal gekregen omdat hij een brandende vuurwerk fakkel van een collega van me over pakte en daar een stuk mee rende
Gemeente Hoornquote:
je hebt er niks aan.. i knowquote:
quote:
Ik ben chauffeur, het aantal vrouwen is 0quote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh ja, mannen, die kunnen geen 2 dingen tegelijk.
Slechte zooi daar?quote:
wat precies?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef vencodark het volgende:
Gister had ik best heel wat uurtjes op Fok doorgebracht en ik heb dr helemaal niet over gedroomd
Verder was de Ogre ears de goede formule. Niemand die ze heeft en reacties van hier tot gunte. Veel meiden wouden mijn oren lenen om zelf op de foto te gaan.quote:
Njah ik heb 2 of 3 jaar terug ook een boete gehad in Hoorn, ook met queensdayquote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Slechte zooi daar?
In Almere geven ze vaak boetes welke in Amsterdam gewoon een waarschuwing was. In Almere hebben ze totaal geen begrip van de mens.
Ah, nu snap ik hm ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Verder was de Ogre ears de goede formule. Niemand die ze heeft en reacties van hier tot gunte. Veel meiden wouden mijn oren lenen om zelf op de foto te gaan.
[ afbeelding ]
Wil niet zeggen dat het normaal is maar mt q-day moet het wel door de vingers gezien worden. Niet netjes maar of het nu dikke baldadigheid is.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah ik heb 2 of 3 jaar terug ook een boete gehad in Hoorn, ook met queensday
50 euro voor baldadigheid op openbare weg
Ik frisbeede een LP plaat over een kerk heen
Kijk. Nu wordt het wat begrijpelijkerquote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Verder was de Ogre ears de goede formule. Niemand die ze heeft en reacties van hier tot gunte. Veel meiden wouden mijn oren lenen om zelf op de foto te gaan.
[ afbeelding ]
Hey Hey,quote:
Was wel okequote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
CG.![]()
![]()
Leuke dag gehad? (ondanks nare gebeurtenis vandaag. )
Ik ben alleen naar de bios geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was wel okeom 6 uur even de stad in geweest en wat gegeten daar.. Verder niet heel veel te doen daar
En jij dan?
En door dawg heb ik veel zin in vlees
niets bijzonders die oren, hebben een paar jaar terug gewoon als speeltje bij de burgerking kinder meal gezetenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef DieBoard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke film gezien?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben alleen naar de bios geweest.
Hoezo zin in vlees door dawgje? Je lust hem rauw?
Wolverine.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Leuke film gezien?
Ziet hij er leuk uit dan?
Al heb ik ze liever half rood
Staat ook nergens dat ze bijzonder zijn ,spoiler. Ging er om dat ik de enige was daar er het goed werkte. Niet om popi te doen of zo. Desnoods was het een ander item.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niets bijzonders die oren, hebben een paar jaar terug gewoon als speeltje bij de burgerking kinder meal gezeten
Hehe.. gelukkig heb je je vermaakt.. lijkt mij saai.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wolverine.Aardig moet ik zeggen, had er toch iets meer van verwacht.
Maar goed, Hugh Jackman.![]()
Dawgje ziet er wel oke uit ja.
Was met mijn kids enz.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe.. gelukkig heb je je vermaakt.. lijkt mij saai.
Denk dat ik toch liever voor het vlees ga
Als je zondag niets te doen heb is die leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe.. gelukkig heb je je vermaakt.. lijkt mij saai.
Denk dat ik toch liever voor het vlees ga
Gisteren Almere stad, Vandaag Adam, Rebel was er beide bij.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:01 schreef Nouk84 het volgende:
Wat hebben jullie vandaag/gisteren allemaal gedaan?
ga ik morgen heenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wolverine.Aardig moet ik zeggen, had er toch iets meer van verwacht.
Maar goed, Hugh Jackman.![]()
Dawgje ziet er wel oke uit ja.
Ik had het dan ook niet over zijn vleesquote:Op donderdag 30 april 2009 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
Was met mijn kids enz.Wel leuk ja.
Dawgje heeft niet zoveel vlees, dus neem het hem maar niet af.
Tof!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:03 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Gisteren Almere stad, Vandaag Adam, Rebel was er beide bij.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over zijn vlees
En in Zeeland zijn de mensen vast het gelukkigst!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
In Rotterdam gaan de mensen 1,5 jaar eerder dood dan in de rest van het land![]()
Daar ga ik dus niet wonen
Adam was ook redelijk rustig! Je hoefde niet bang te zijn dat je elkaar kwijtraakte door tientallen meters. Was gelukkig niet minder gezellig daar door.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof!
Ik was gisteren in Den Haag, de nach duurde alleen niet zo lang als anders. Maar ach, het was leuk en goed dat het toen stopte. Was tof iig! Vandaag lekker rustig aangedaan en vooral veel journaal gekeken, Eind van de middag naar Scheveningen geweest, was rustig maar best leuk..
Rebel.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:03 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Gisteren Almere stad, Vandaag Adam, Rebel was er beide bij.
I denk dat hij lekker bed ligtquote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Waar is hij nu?Niet online.
Dat ziet er ernstig uit!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:20 schreef KudFokker het volgende:
ooh en de foto van het chocolade fontein incident
[ afbeelding ]
Nou Pien jij mag het zeggen, Vindt je het een mooie nerd?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
Heeft er nou iemand zn eigen naamtopic gemaakt?
Ik ben een betere nerdquote:Op donderdag 30 april 2009 22:19 schreef KudFokker het volgende:
Wat zou ik een mooie nerd zijn zeg
[ afbeelding ]
pientjequote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
Coole fotoquote:Op donderdag 30 april 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben een betere nerd![]()
[ afbeelding ]
Nu al?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef DieBoard het volgende:
[..]
I denk dat hij lekker bed ligt![]()
Meeste mensen nog gesproken tijdens aankomt, maar Rebel niet.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:24 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Coole fotoNiets aan doen en ook gewoon op cv zette!
Hoe dan? Ben ik wel benieuwd naar...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu al?Is hij zo oud?
Jonkel, ik had me jou dus heel anders voorgesteld.
Uhm nouja anders...
Heb ik daar echt kijk op dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:22 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou Pien jij mag het zeggen, Vindt je het een mooie nerd?
Volgens mij rondt mijn leeftijd, zal wel dus +/- 26 zijn. Einde bloei periodequote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe dan? Ben ik wel benieuwd naar...
Sowieso met donker haar, de rest uhh ja goede vraag.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe dan? Ben ik wel benieuwd naar...
Dat is ook niet voor het eerst. Of laatstquote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
Volgens mij kan je hunks gewoon beoordelen. Een kijk op? Volgens mij welquote:
I knowquote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook niet voor het eerst. Of laatst.
Hebben jullie het nou over mijquote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hunks gewoon beoordelen. Een kijk op? Volgens mij welHoeft niet altijd positief geladen te zijn hoor, hij kan wel wat hebben
Ik heb 't niet op nerds... Mannen met bril zijn voor mij sowieso not donequote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hunks gewoon beoordelen. Een kijk op? Volgens mij welHoeft niet altijd positief geladen te zijn hoor, hij kan wel wat hebben
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hebben jullie het nou over mij?!
Over het algemeen en over jouw!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hebben jullie het nou over mij?!
Het wordt me gewoon teveel. Alwéér 1!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:31 schreef halfbearad het volgende:
Oef, net thuis. Leuke dag gehad, maar hoor net van de gebeurtenissen in Apeldoorn. Wat een domper.
Jaloers?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook niet voor het eerst. Of laatst.
dawgjelief.quote:
O ik weet een foto die wel liet zien wat voor vlees jij hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn vlees, Bengeltje?
Er is wel vlees onderweg trouwens. Shoarma.
Had je mij niet horen zeggen over jouw.quote:
Zal best, maar jij maakt elke keer een fout die ik heel storend vind, het spijt me... Ik ben normaal echt geen taalnazi, maar jou/jouw fouten word ik misselijk vanquote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Had je mij niet horen zeggen over jouw.
Kan er zelf wel 1 zijn en ben vanaaf eerder een zeikerd dan jij.
Niet alsof ik een tekort aan naamtopics heb.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
Jaloers?
zal ik je volgend jaar een kaartje sturen dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I knowMaar ik vind het altijd nogal stom, eigenlijk... Dat is net als jezelf een verjaardagskaart sturen, of een valentijnskaart...
Mijn verjaardga is eerder, stuur me daar maar een kaartje meequote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zal ik je volgend jaar een kaartje sturen dan?
Oh ja? Dat hoor ik nog wel een keer dan, welke precies.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ik weet een foto die wel liet zien wat voor vlees jij hebt.
Mijn gebrek, helaas. Zal je in het vervolgt wel vermijden oid.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zal best, maar jij maakt elke keer een fout die ik heel storend vind, het spijt me... Ik ben normaal echt geen taalnazi, maar jou/jouw fouten word ik misselijk van
NU tegen lokaal tarief...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef KudFokker het volgende:
Een gozer die ik tegenkwam vertelde het mij over die aanslag en hij zei toen : "even Apeldoorn bellen"
laat me maar weten wanneer die isquote:Op donderdag 30 april 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn verjaardga is eerder, stuur me daar maar een kaartje mee
Dat weet ik niet, ga niet zo snel iemands AT na.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet alsof ik een tekort aan naamtopics heb.
Maakt niet uit verder hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Mijn gebrek, helaas. Zal je in het vervolgt wel vermijden oid.
19 juliquote:Op donderdag 30 april 2009 22:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
laat me maar weten wanneer die is
Sommige dingen hou ik natuurlijk voor mezelf.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja? Dat hoor ik nog wel een keer dan, welke precies.
Bourne Identity & shoarma.![]()
Dan ziet ze alsnog je post, ergeren doet ze zich dan toch.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Mijn gebrek, helaas. Zal je in het vervolgt wel vermijden oid.
Kan verder weinig doen toch. Ja helemaal niet op fok komen maar zo vaak kom ik er niet.quote:Dan ziet ze alsnog je post, ergeren doet ze zich dan toch.
Ja, ergeren doe ik me tochquote:Op donderdag 30 april 2009 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sommige dingen hou ik natuurlijk voor mezelf.![]()
smakelijk.![]()
[..]
Dan ziet ze alsnog je post, ergeren doet ze zich dan toch.
Of je trekt het je gewoon niet aan dat iemand zich ergert aan jouw posts... Daarom hoef je Pien niet te mijden hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Kan verder weinig doen toch. Ja helemaal niet op fok komen maar zo vaak kom ik er niet.
288 post.
Aan wie ga jij het topic wijden.
Ik maak zelden een naam topic.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Kan verder weinig doen toch. Ja helemaal niet op fok komen maar zo vaak kom ik er niet.
288 post.
Aan wie ga jij het topic wijden.
Daarom, er worden zoveel spellingfouten gemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ergeren doe ik me tochMaar niks mis mee
Moet ik maar gewoon mee leren leven
Dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of je trekt het je gewoon niet aan dat iemand zich ergert aan jouw posts... Daarom hoef je Pien niet te mijden hoor
Pien zal in het dagelijks leven regelmatig mensen tegen komen die de taalregels niet volledig volgen. Eerder haar probleem, dan dat van jou, denk ik
knor knorquote:
En de rest van de spelfouten lees ik gewoon overheenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik maak zelden een naam topic.![]()
[..]
Daarom, er worden zoveel spellingfouten gemaakt.
En nu hopen alle slechte spellers dat Pien geen carrière in HR ambieertquote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Nouk84 het volgende:
Pien zal in het dagelijks leven regelmatig mensen tegen komen die de taalregels niet volledig volgen. Eerder haar probleem, dan dat van jou, denk ik
Journalistiekquote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nu hopen alle slechte spellers dat Pien geen carrière in HR ambieert.
Maak er nu gewoon 1 dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik maak zelden een naam topic.![]()
[..]
Daarom, er worden zoveel spellingfouten gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |