Hmm... Ik doe ook een stom spelletje?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]ik ook niet maar dan zijn er nog wel meer dingen te doen.
Kijk, kei weinigquote:Ik hoor net uit betrouwbare bron dat t er slechts 9 zijn in 4 dagen
Ik kom nooit als 1e maar malen dat ik dan doe! Het lijkt wel of de vrouwen van tegenwoordig gaan liggen en denken doe je ding jij komt toch wel!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja sorry! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt hè![]()
Hehehequote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kom nooit als 1e maar malen dat ik dan doe! Het lijkt wel of de vrouwen van tegenwoordig gaan liggen en denken doe je ding jij komt toch wel!
Ik vind het nooit zo erg als de man eerder komtquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kom nooit als 1e maar malen dat ik dan doe! Het lijkt wel of de vrouwen van tegenwoordig gaan liggen en denken doe je ding jij komt toch wel!
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik doe ook een stom spelletje?
keiquote:Kijk, kei weinig
Ik ook niet maar dacht een modje zal dat wel wetenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Tally het volgende:
Ik zou het niet wetenIk heb niet alle topics meegemaakt de laatste 4 dagen
quote:
Moet ze wel r best doen ipv maar denken dat ik toch wel kom!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg als de man eerder komt
Heel nuttig! Ik zal zo eens kijken wat ik ga etenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Zo ben ik ondertussen aan t koken mn bonsai's aan t verzorgen en films aan t downloaden
Druk druk druk.
Tja... Brabo hèquote:keize zei kei.
Smiddags!quote:
Ik hou t simpel :quote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heel nuttig! Ik zal zo eens kijken wat ik ga eten![]()
Ik las t net jaquote:Tja... Brabo hè
Ik ga zo weer weg even wat eten en dan weer weg.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Smiddags!
[..]
Ik hou t simpel :
Macaronie met champignons, ham en kaas.
[..]
Ik las t net ja
Hey!quote:
Hmm... Op de champignons na is het lekker!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hou t simpel :
Macaronie met champignons, ham en kaas.
Leuk hè?quote:Ik las t net ja
Hoi Autoquote:Op donderdag 30 april 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Hmm... Op de champignons na is het lekker!
[..]
Leuk hè?
Eetse en doeiquote:Op donderdag 30 april 2009 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga zo weer weg even wat eten en dan weer weg.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Hmm... Op de champignons na is het lekker!
[..]
Leuk hè?
Ik ben daar geen fan vanquote:Op donderdag 30 april 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
die champignonnetjes moeten er in anders is 't te saai.
Dankje Dankje!quote:Ja best wel ja het is daar vaak 100x gezelliger dan in die pokke rampstad.
Dacht ik al en ja dan moet je t er maar niet in doen he.quote:
Graag gedaan.quote:Dankje Dankje!
Ik ga jullie alleen nu verlaten om richting de Randstad te vertrekken, hehe.
Nee inderdaad, dan vis ik ze er wel uitquote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht ik al en ja dan moet je t er maar niet in doen he.
Nico...? Wie is dat?quote:Graag gedaan.
Owjee wordt nico weer vereerd met een bezoekje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ow je wilde komen eten??quote:Op donderdag 30 april 2009 17:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dan vis ik ze er wel uit
quote:Nico...? Wie is dat?Ow dus niet bij mij eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nico de groeten!![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eetse en doei![]()
[..]die champignonnetjes moeten er in anders is 't te saai.
Ja best wel ja het is daar vaak 100x gezelliger dan in die pokke rampstad.
sorryquote:Op donderdag 30 april 2009 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow je wilde komen eten??
all1 als je ook blijft slapen
[..]
Ow dus niet bij mij eten.
Doe nico de groeten!
Ik ben niet nieuw inderdaad. Ik ben er alleen niet zo vaakquote:Op donderdag 30 april 2009 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
Hey.. allemaal nieewe? Psycho heb ik eerder gezien.. ff verder kijken.
Fijne dag gehad vandaag, maar van het nieuws word je ook niet bepaald vrolijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |