Ja, en ik eis een verklaring!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
komt er dus "makkelijk" vanaf...
* Knuffelzacht lag vnacht lekker in coma...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef Ofresca het volgende:
Maar aangezien dit het Singles topic is:
Wie heeft er vannacht nog succes gehad?
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht lag vnacht lekker in coma...
moest er om 5:30 weer uit om te gaan werken
schiphol.. beveiligingquote:
was druk vandaag... plus een hoop kapote vliegtuigen dus voor de passagiers niet leuk omte vliegenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ook niet echt leuker werk met Koninginnedag, of wel?
Heerlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was druk vandaag... plus een hoop kapote vliegtuigen dus voor de passagiers niet leuk omte vliegen
Misschien dat ik ooit nog een player wordt, als ik 50 ben of zo. Maar ik kwam niet verder dan de dame die met me meegereden was, thuis afzetten. Verder heb ik konningenacht mét natte broek (don't ask) doorgebracht in Utrecht. En nu lig ik ziek in bed.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef Ofresca het volgende:
Maar aangezien dit het Singles topic is:
Wie heeft er vannacht nog succes gehad?
Beterschap!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit nog een player wordt, als ik 50 ben of zo. Maar ik kwam niet verder dan de dame die met me meegereden was, thuis afzetten. Verder heb ik konningenacht mét natte broek (don't ask) doorgebracht in Utrecht. En nu lig ik ziek in bed.
zoooo naar om die mensen te zien lijden die je eerst uitlachte omdat ze naar een warm land gaan en jij dan hier moet blijvenquote:
what happend?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit nog een player wordt, als ik 50 ben of zo. Maar ik kwam niet verder dan de dame die met me meegereden was, thuis afzetten. Verder heb ik konningenacht mét natte broek (don't ask) doorgebracht in Utrecht. En nu lig ik ziek in bed.
Dat is de reden dat het op Schiphol zo vaak fout gaat! Gewoon expres!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zoooo naar om die mensen te zien lijden die je eerst uitlachte omdat ze naar een warm land gaan en jij dan hier moet blijven
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is de reden dat het op Schiphol zo vaak fout gaat! Gewoon expres!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |