Hoe dan? Ben ik wel benieuwd naar...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu al?Is hij zo oud?
Jonkel, ik had me jou dus heel anders voorgesteld.
Uhm nouja anders...
Heb ik daar echt kijk op dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:22 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou Pien jij mag het zeggen, Vindt je het een mooie nerd?
Volgens mij rondt mijn leeftijd, zal wel dus +/- 26 zijn. Einde bloei periodequote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe dan? Ben ik wel benieuwd naar...
Sowieso met donker haar, de rest uhh ja goede vraag.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe dan? Ben ik wel benieuwd naar...
Dat is ook niet voor het eerst. Of laatstquote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
Heeft er nou iemand zn eigen naamtopic gemaakt?
Volgens mij kan je hunks gewoon beoordelen. Een kijk op? Volgens mij welquote:
I knowquote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook niet voor het eerst. Of laatst.
Hebben jullie het nou over mijquote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hunks gewoon beoordelen. Een kijk op? Volgens mij welHoeft niet altijd positief geladen te zijn hoor, hij kan wel wat hebben
Ik heb 't niet op nerds... Mannen met bril zijn voor mij sowieso not donequote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hunks gewoon beoordelen. Een kijk op? Volgens mij welHoeft niet altijd positief geladen te zijn hoor, hij kan wel wat hebben
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hebben jullie het nou over mij?!
Over het algemeen en over jouw!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hebben jullie het nou over mij?!
Het wordt me gewoon teveel. Alwéér 1!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:31 schreef halfbearad het volgende:
Oef, net thuis. Leuke dag gehad, maar hoor net van de gebeurtenissen in Apeldoorn. Wat een domper.
Jaloers?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook niet voor het eerst. Of laatst.
dawgjelief.quote:
O ik weet een foto die wel liet zien wat voor vlees jij hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn vlees, Bengeltje?
Er is wel vlees onderweg trouwens. Shoarma.
Had je mij niet horen zeggen over jouw.quote:
Zal best, maar jij maakt elke keer een fout die ik heel storend vind, het spijt me... Ik ben normaal echt geen taalnazi, maar jou/jouw fouten word ik misselijk vanquote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Had je mij niet horen zeggen over jouw.
Kan er zelf wel 1 zijn en ben vanaaf eerder een zeikerd dan jij.
Niet alsof ik een tekort aan naamtopics heb.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
Jaloers?
zal ik je volgend jaar een kaartje sturen dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I knowMaar ik vind het altijd nogal stom, eigenlijk... Dat is net als jezelf een verjaardagskaart sturen, of een valentijnskaart...
Mijn verjaardga is eerder, stuur me daar maar een kaartje meequote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zal ik je volgend jaar een kaartje sturen dan?
Oh ja? Dat hoor ik nog wel een keer dan, welke precies.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ik weet een foto die wel liet zien wat voor vlees jij hebt.
Mijn gebrek, helaas. Zal je in het vervolgt wel vermijden oid.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zal best, maar jij maakt elke keer een fout die ik heel storend vind, het spijt me... Ik ben normaal echt geen taalnazi, maar jou/jouw fouten word ik misselijk van
NU tegen lokaal tarief...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef KudFokker het volgende:
Een gozer die ik tegenkwam vertelde het mij over die aanslag en hij zei toen : "even Apeldoorn bellen"
laat me maar weten wanneer die isquote:Op donderdag 30 april 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn verjaardga is eerder, stuur me daar maar een kaartje mee
Dat weet ik niet, ga niet zo snel iemands AT na.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet alsof ik een tekort aan naamtopics heb.
Maakt niet uit verder hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Mijn gebrek, helaas. Zal je in het vervolgt wel vermijden oid.
19 juliquote:Op donderdag 30 april 2009 22:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
laat me maar weten wanneer die is
Sommige dingen hou ik natuurlijk voor mezelf.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja? Dat hoor ik nog wel een keer dan, welke precies.
Bourne Identity & shoarma.![]()
Dan ziet ze alsnog je post, ergeren doet ze zich dan toch.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Mijn gebrek, helaas. Zal je in het vervolgt wel vermijden oid.
Kan verder weinig doen toch. Ja helemaal niet op fok komen maar zo vaak kom ik er niet.quote:Dan ziet ze alsnog je post, ergeren doet ze zich dan toch.
Ja, ergeren doe ik me tochquote:Op donderdag 30 april 2009 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sommige dingen hou ik natuurlijk voor mezelf.![]()
smakelijk.![]()
[..]
Dan ziet ze alsnog je post, ergeren doet ze zich dan toch.
Of je trekt het je gewoon niet aan dat iemand zich ergert aan jouw posts... Daarom hoef je Pien niet te mijden hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Kan verder weinig doen toch. Ja helemaal niet op fok komen maar zo vaak kom ik er niet.
288 post.
Aan wie ga jij het topic wijden.
Ik maak zelden een naam topic.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Kan verder weinig doen toch. Ja helemaal niet op fok komen maar zo vaak kom ik er niet.
288 post.
Aan wie ga jij het topic wijden.
Daarom, er worden zoveel spellingfouten gemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ergeren doe ik me tochMaar niks mis mee
Moet ik maar gewoon mee leren leven
Dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of je trekt het je gewoon niet aan dat iemand zich ergert aan jouw posts... Daarom hoef je Pien niet te mijden hoor
Pien zal in het dagelijks leven regelmatig mensen tegen komen die de taalregels niet volledig volgen. Eerder haar probleem, dan dat van jou, denk ik
knor knorquote:
En de rest van de spelfouten lees ik gewoon overheenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik maak zelden een naam topic.![]()
[..]
Daarom, er worden zoveel spellingfouten gemaakt.
En nu hopen alle slechte spellers dat Pien geen carrière in HR ambieertquote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Nouk84 het volgende:
Pien zal in het dagelijks leven regelmatig mensen tegen komen die de taalregels niet volledig volgen. Eerder haar probleem, dan dat van jou, denk ik
Journalistiekquote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nu hopen alle slechte spellers dat Pien geen carrière in HR ambieert.
Maak er nu gewoon 1 dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik maak zelden een naam topic.![]()
[..]
Daarom, er worden zoveel spellingfouten gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |