Hoe dan? Ben ik wel benieuwd naar...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu al?Is hij zo oud?
Jonkel, ik had me jou dus heel anders voorgesteld.
Uhm nouja anders...
Heb ik daar echt kijk op dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:22 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou Pien jij mag het zeggen, Vindt je het een mooie nerd?
Volgens mij rondt mijn leeftijd, zal wel dus +/- 26 zijn. Einde bloei periodequote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe dan? Ben ik wel benieuwd naar...
Sowieso met donker haar, de rest uhh ja goede vraag.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe dan? Ben ik wel benieuwd naar...
Dat is ook niet voor het eerst. Of laatstquote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
Heeft er nou iemand zn eigen naamtopic gemaakt?
Volgens mij kan je hunks gewoon beoordelen. Een kijk op? Volgens mij welquote:
I knowquote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook niet voor het eerst. Of laatst.
Hebben jullie het nou over mijquote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hunks gewoon beoordelen. Een kijk op? Volgens mij welHoeft niet altijd positief geladen te zijn hoor, hij kan wel wat hebben
Ik heb 't niet op nerds... Mannen met bril zijn voor mij sowieso not donequote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hunks gewoon beoordelen. Een kijk op? Volgens mij welHoeft niet altijd positief geladen te zijn hoor, hij kan wel wat hebben
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hebben jullie het nou over mij?!
Over het algemeen en over jouw!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hebben jullie het nou over mij?!
Het wordt me gewoon teveel. Alwéér 1!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:31 schreef halfbearad het volgende:
Oef, net thuis. Leuke dag gehad, maar hoor net van de gebeurtenissen in Apeldoorn. Wat een domper.
Jaloers?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook niet voor het eerst. Of laatst.
dawgjelief.quote:
O ik weet een foto die wel liet zien wat voor vlees jij hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn vlees, Bengeltje?
Er is wel vlees onderweg trouwens. Shoarma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |