quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef vencodark het volgende:
Gister had ik best heel wat uurtjes op Fok doorgebracht en ik heb dr helemaal niet over gedroomd
Verder was de Ogre ears de goede formule. Niemand die ze heeft en reacties van hier tot gunte. Veel meiden wouden mijn oren lenen om zelf op de foto te gaan.quote:
Njah ik heb 2 of 3 jaar terug ook een boete gehad in Hoorn, ook met queensdayquote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Slechte zooi daar?
In Almere geven ze vaak boetes welke in Amsterdam gewoon een waarschuwing was. In Almere hebben ze totaal geen begrip van de mens.
Ah, nu snap ik hm ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Verder was de Ogre ears de goede formule. Niemand die ze heeft en reacties van hier tot gunte. Veel meiden wouden mijn oren lenen om zelf op de foto te gaan.
[ afbeelding ]
Wil niet zeggen dat het normaal is maar mt q-day moet het wel door de vingers gezien worden. Niet netjes maar of het nu dikke baldadigheid is.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah ik heb 2 of 3 jaar terug ook een boete gehad in Hoorn, ook met queensday
50 euro voor baldadigheid op openbare weg
Ik frisbeede een LP plaat over een kerk heen
Kijk. Nu wordt het wat begrijpelijkerquote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Verder was de Ogre ears de goede formule. Niemand die ze heeft en reacties van hier tot gunte. Veel meiden wouden mijn oren lenen om zelf op de foto te gaan.
[ afbeelding ]
Hey Hey,quote:
Was wel okequote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
CG.![]()
![]()
Leuke dag gehad? (ondanks nare gebeurtenis vandaag. )
Ik ben alleen naar de bios geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was wel okeom 6 uur even de stad in geweest en wat gegeten daar.. Verder niet heel veel te doen daar
En jij dan?
En door dawg heb ik veel zin in vlees
niets bijzonders die oren, hebben een paar jaar terug gewoon als speeltje bij de burgerking kinder meal gezetenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef DieBoard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke film gezien?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben alleen naar de bios geweest.
Hoezo zin in vlees door dawgje? Je lust hem rauw?
Wolverine.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Leuke film gezien?
Ziet hij er leuk uit dan?
Al heb ik ze liever half rood
Staat ook nergens dat ze bijzonder zijn ,spoiler. Ging er om dat ik de enige was daar er het goed werkte. Niet om popi te doen of zo. Desnoods was het een ander item.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niets bijzonders die oren, hebben een paar jaar terug gewoon als speeltje bij de burgerking kinder meal gezeten
Hehe.. gelukkig heb je je vermaakt.. lijkt mij saai.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wolverine.Aardig moet ik zeggen, had er toch iets meer van verwacht.
Maar goed, Hugh Jackman.![]()
Dawgje ziet er wel oke uit ja.
Was met mijn kids enz.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe.. gelukkig heb je je vermaakt.. lijkt mij saai.
Denk dat ik toch liever voor het vlees ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |