Helaas wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Door wie? Het is een eerste levensbehoefte!
Jij gaat de rijen langs met van die vragen? Of mag jij de mensen interviewen die apart genomen worden?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah 99% van de passagiers is erug standaard en weet ik al voor dat ik iets gevraagd aan ze heb hoe en wat en de vragen bevestigen het alleen maarheeeel soms komen we een interessante passagier tegen....
(we staan overigens alleen bij de amerikaanse maatschappijen dus je ziet me niet bij de martin air ofzo)
Darten.quote:
Wat de kleur? Laten we hopen van wel. Vind mijn haar normaal al wild genoeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wil het er wel een beetje uit dan?
Jah beetje te jong iddquote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Jong grut ja, daar had ik het gister ook nog met die vriend van me over, terwijl we op Stratumseind rondliepen. 15-20 gemiddeld, sta je dan.
Wat had je gegeten?
Succes alvast.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Wat de kleur? Laten we hopen van wel. Vind mijn haar normaal al wild genoeg.
alle passgiers gaan langs ons..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij gaat de rijen langs met van die vragen? Of mag jij de mensen interviewen die apart genomen worden?
nee, maar dat was even het eerste wat in mij opkwam.. geen idee waaromquote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Darten.waarom darten? Hebben wij laatst een gesprek gehad over darten waardoor je nu subtiel over darten begint?
![]()
Ik wil niet darten.
Oh okee.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alle passgiers gaan langs ons..niets kiezen... gewoon iedereen... aangezien je niet van te voren kan zeggen hoe een terrorist eruit zien of hoe iemand er uit ziet die gebruikt word door iemand.... geen onderscheid
En toch is de opzet van een voedselbank anders dan die van een spermabank. Hoe zou dat komen?quote:
Nee vandaag niet, afgelopen nacht wel op stap geweest, vandaag brak geweest, en morgen weer werken.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah beetje te jong idd![]()
Maar jij nog wat leuks gedaan vandaag?
Entrecote![]()
Ligt het nou aan mij dat ik bij het lezen van deze post zoiets heb vanquote:Op donderdag 30 april 2009 21:12 schreef DieBoard het volgende:
Verder was de Ogre ears de goede formule. Niemand die ze heeft en reacties van hier tot gunte. Veel menen wouden mijn oren lenen om zelf op de foto te gaan.
Paaldansen!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee, maar dat was even het eerste wat in mij opkwam.. geen idee waarom
DAn ga je niet darten ... dan ga je ................ paaldansen
pff morgen werkenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
Nee vandaag niet, afgelopen nacht wel op stap geweest, vandaag brak geweest, en morgen weer werken.
Hm, ik kies altijd iets wat ik nog niet gehad heb. Of nouja, meestal.
is het ookquote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Paaldansen!![]()
Stiekem dacht ik daar laatst aan dat het ergens best tof zou zijn om te kunnenNIet voor in bars enzo maar gewoon, voor de sensualiteit ofzo.
Duur.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is het ook
las vandaag ergens dat je een 2 uur durige cursus kan krijgen voor 50 euro pp
Ik heb van horen zeggen dat ze bij de dansschool waar Ang3l danst ook lesgeven in paaldansenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is het ook
las vandaag ergens dat je een 2 uur durige cursus kan krijgen voor 50 euro pp
Ik kon geen vrij krijgen, en hoef toch maar tot half 2.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
pff morgen werkendat is balen (vind ik tenminste)
ik niet.Ik wil gewoon iets lekkers
En vlees is lekker
dus neem ik vaak vlees
Maar je krijgt nog 4 hapjes en 5 drankjes.. dus opzich maar 38 euro voor 2 uur.. dan valt het opzich wel weer meequote:Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Duur.![]()
Anders zou ik het natuurlijk gelijk doen.![]()
hmmm vlees... gister nog lekker biefstukje gegeten met brood en jusquote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
pff morgen werkendat is balen (vind ik tenminste)
ik niet.Ik wil gewoon iets lekkers
En vlees is lekker
dus neem ik vaak vlees
dat is gelukkig niet heel lang.. maar blijft balenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kon geen vrij krijgen, en hoef toch maar tot half 2.
Ja, ik ook vlees, altijd.Geen vis.
Sryquote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij dat ik bij het lezen van deze post zoiets heb van
Beetje jammer van het broodquote:Op donderdag 30 april 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmmm vlees... gister nog lekker biefstukje gegeten met brood en jus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |