valt er iets te feesten dan vandaag?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet aan het feesten?
Jij?quote:
Hoe lullig ook, maar ja. Ik gok dat er in Eindhoven net zo min als hier wat van te merken is geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
valt er iets te feesten dan vandaag?
ik kreeg er wel een smsje over maar verder gaat t op dat moment aan je voorbijquote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe lullig ook, maar ja. Ik gok dat er in Eindhoven net zo min als hier wat van te merken is geweest.
En mooi bruin geworden niet te vergeten.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef Duimelot het volgende:
allemaal wat was het een heerlijk dagje
lekker gezwommen en van het zonnetje genoten
jaaaaaaaaaaaaaaa ben al behoorlijk bijgekleurd, sommige mensen moeten er een hele zomer op kweken wat ik nu aan kleur heb gekregenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
En mooi bruin geworden niet te vergeten.
Doe je goed, zo snel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa ben al behoorlijk bijgekleurd, sommige mensen moeten er een hele zomer op kweken wat ik nu aan kleur heb gekregen![]()
Maar de kids nog veel meer, die hebben nu gewoon echt van die witte billetjes die afsteekt tegen een bruine rug!
ik vind dit wel iets anders dan kindjes die honger hebben... dat is hoe lullig het ook klinkt een ver van je bed show... dit is ineens erg dichtbij.... ik merkte zeker dat de sfeer op schiphol veranderde hier door... het feit dat in veel steden activiteiten zijn verkort of compleet zijn gestopt getuigt toch wel van de impact die het geleverd heeft...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kreeg er wel een smsje over maar verder gaat t op dat moment aan je voorbij
het is wel sneu allemaal maar net als 11 september doet dit me verder ook weinig.
nee dat zeg ik helemaal verkeerd het doet me heel veel alleen waarom hier alle media aandacht en dan moeten we opeens enorm triest en rot voelen terwijl er dagelijks enorm veel mensen sterven van ziektes en honger, kindjes die echt onder de meest beroerde omstandigheden moeten vechten voor hun leven etc. etc.
Ik vind zo'n spectakel als vandaag niets meer dan alle andere leed en daar loop ik ook niet dagelijks triest van rond.
ik snap dat het een impact gevoel is voor veel mensen, maar is dit nu meer dan wat anderen overkomt?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind dit wel iets anders dan kindjes die honger hebben... dat is hoe lullig het ook klinkt een ver van je bed show... dit is ineens erg dichtbij.... ik merkte zeker dat de sfeer op schiphol veranderde hier door... het feit dat in veel steden activiteiten zijn verkort of compleet zijn gestopt getuigt toch wel van de impact die het geleverd heeft...
misschien als je de beelden ziet dat je er dan anders over denkt... kindertjes die zien hoe mensen zwaar gewond op de grond liggen en gereanimeerd word...
Ja, je bent goed bezig vandaag.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe ik toch nog iets goed zo als geheel onperfect persoon enzo
arme jijquote:Op donderdag 30 april 2009 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. Ik zou het liefst op de bank ploffen met een filmpje, maar nu de kids ineens 2 dagen eerder dan gepland naar paps gaan moet ik nog 2 machines was wassen en drogen. En natuurlijk opvouwen en strijken.. Daarna nog een tas inpakken. Tot zover een relaxed avondje.
Ja, zoiets hoorde ik al. Het blijft een idiote actie van de dader. Hoe komt iemand tot zoiets vraag je je dan af.quote:
Gast schijnt zelf hersendood te zijn. Volgende de geruchten zeg maar.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, zoiets hoorde ik al. Het blijft een idiote actie van de dader. Hoe komt iemand tot zoiets vraag je je dan af.
Hij scheen vaker als een debiel door zijn eigen stad te rijden. Er gaan geruchten dat hij al contact heeft gehad met een agent/marrechausseer. Waarschijnlijk is er iets geknapt in zijn kop ofzo..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, zoiets hoorde ik al. Het blijft een idiote actie van de dader. Hoe komt iemand tot zoiets vraag je je dan af.
komt er dus "makkelijk" vanaf...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gast schijnt zelf hersendood te zijn. Volgende de geruchten zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |