Dat zal 'm leren!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Auto wordt gedemonteerd
quote:Door Faust, dinsdag 28 april 2009 00:26
Wat me nu vandaag gebeurd is![]()
Waar moet ik beginnen?
Oh ja. Ik moest bij het gemeentehuis zijn. Maar had ook een afspraak op school. Toen het wachten te lang duurde ben ik naar buiten gegaan. Ik botste hier tegen een arabisch ogende man aan. Ik schrok met kapot want hij deed heel opgefokt. Ik bood mijn excuses aan en hij liep geïrriteerd weg. Toen viel me op dat zijn beurs gevallen was, hij was echter al weggelopen. Dus ik keek in de beurs, om te kijken of ik een adres kon vinden of iets dergelijks. Ik schrok bij het openen van de beurs. Er zat minstens 5.000 euro contant in!
Ik kon eindelijk die nieuwe quadcore kopen dacht ik. Maar ik vond toen een kaartje met zijn adres, de naam van de man kon ik niet uitspreken, en ben hem ook direct vergeten.
Ik besloot de beurs terug te brengen, ik belde aan, en hij deed open. Hij zag de beurs en griste deze uit mijn hand, terwijl hij met zijn arm me in een houdgreep nam.
Toen liet hij me los. In gebrekkig nederlands zei hij: "al het geld zit er nog in.." Ik zei: ja, ik moest erin kijken om uw adres te vinden. Hij keek me aan, en smeet de deur dicht.
Wat een ondankbare hond! ging door mijn hoofd. Toen ging de deur weer open, de man zei moeizaam en kort "bedankt" hij keek aarzelend en vervolgde.
"met koninginnedag... niet gaan naar Apeldoorn.. niet gaan ... oke?..." En hij sloot de deur weer.
Toen ik de topictitel "koninginnedag" las toen moest ik eraan denken wat me vandaag overkomen was dus het leek me wel leuk om het even te posten.
Linkje naar de post?quote:Wat me nu vandaag gebeurd is
Waar moet ik beginnen?
Oh ja. Ik moest bij het gemeentehuis zijn. Maar had ook een afspraak op school. Toen het wachten te lang duurde ben ik naar buiten gegaan. Ik botste hier tegen een arabisch ogende man aan. Ik schrok met kapot want hij deed heel opgefokt. Ik bood mijn excuses aan en hij liep geïrriteerd weg. Toen viel me op dat zijn beurs gevallen was, hij was echter al weggelopen. Dus ik keek in de beurs, om te kijken of ik een adres kon vinden of iets dergelijks. Ik schrok bij het openen van de beurs. Er zat minstens 5.000 euro contant in!
Ik kon eindelijk die nieuwe quadcore kopen dacht ik. Maar ik vond toen een kaartje met zijn adres, de naam van de man kon ik niet uitspreken, en ben hem ook direct vergeten.
Ik besloot de beurs terug te brengen, ik belde aan, en hij deed open. Hij zag de beurs en griste deze uit mijn hand, terwijl hij met zijn arm me in een houdgreep nam.
Toen liet hij me los. In gebrekkig nederlands zei hij: "al het geld zit er nog in.." Ik zei: ja, ik moest erin kijken om uw adres te vinden. Hij keek me aan, en smeet de deur dicht.
Wat een ondankbare hond! ging door mijn hoofd. Toen ging de deur weer open, de man zei moeizaam en kort "bedankt" hij keek aarzelend en vervolgde.
"met koninginnedag... niet gaan naar Apeldoorn.. niet gaan ... oke?..." En hij sloot de deur weer.
Toen ik de topictitel "koninginnedag" las toen moest ik eraan denken wat me vandaag overkomen was dus het leek me wel leuk om het even te posten .
zo'n onzin is datquote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Linkje naar de post?
Klinkt wel heul vaag
Dat was een foute grap die hij verzonnen had, had die zelf later bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:38 schreef Roi het volgende:
[Door Faust, dinsdag 28 april 2009 00:26
Wat me nu vandaag gebeurd is
Waar moet ik beginnen?
Toen ik de topictitel "koninginnedag" las toen moest ik eraan denken wat me vandaag overkomen was dus het leek me wel leuk om het even te posten .]
Je moet niet zo overdrijven. Natuurlijk is het kut als je familie er ligt, maar moet dan het hele land rouwen? Humor is ook een manier van relativeren en ergens mee omgaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Alsof hij blij met zoiets zou zijn.
Het zal je familie zijn die daar kapot gereden wordt.
Ik snap echt al die 'lollige' opmerkingen niet hier.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
http://www.deredactie.be/(...)249?mode=popupplayer
Bizar echt
WTFquote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/
Geenstijl
Man man manquote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]
Een kind en een man volgens mij...
Ging toch over 010?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Linkje naar de post?
Klinkt wel heul vaag
dat is een hoax die bij z'n beetje elk evenement weer naar voren komtquote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Linkje naar de post?
Klinkt wel heul vaag
Kut dan ben ik aan het werkquote:
De passagier schijnt uit de auto te zijn gesprongen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Het lijkt alsof de bestuurder vlak voor de botsing tegen het monument uit de auto springt, samen met 1 kind. Geen mens, ook geen terrorist of doorgeslagen gek zou zijn kind betrekken in een aanslag.
Dus dit zou een aanwijzing kunnen zijn dat het gewoon een ongeluk is.
Als je die foto observeert, dan zie je dat ze uit de auto zijn gesprongen voordat ze het monument raakten.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd.![]()
Maar die man met kind kwamen die nou uit de auto of zijn ze alleen geraakt?
gruwlijk gewoonquote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog... god je moet er toch niet aan denken.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:38 schreef Ynske het volgende:
8 gewonden nog op t kruispunt waarvan 1 kind
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een gezeur altijd die extra vermelding altijd als er ook kinderen gewond zijn, alsof dat erger is dan volwassenen
Je ziet zelfs een schoen door de lucht vliegenquote:
jzeker, maar de kunst is wel om humor op de goede momenten en in de juiste vorm in te zetten, dat snapt niet iedereen hier even goed.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet niet zo overdrijven. Natuurlijk is het kut als je familie er ligt, maar moet dan het hele land rouwen? Humor is ook een manier van relativeren en ergens mee omgaan.
moet wel fake zijn dat verhaalquote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Linkje naar de post?
Klinkt wel heul vaag
dus jij vind het minder erg voor die volwassenenquote:
Bekijk die beelden eens. De bus wordt net gemistquote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef TheFrankey het volgende:
Wie zegt dat het een aanslag is? Beetje voorbarige topic titel eerlijk gezegd
Truequote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef TheFrankey het volgende:
Wie zegt dat het een aanslag is? Beetje voorbarige topic titel eerlijk gezegd
quote:Er zijn geen gegevens gevonden voor het kenteken FZ-YL-03
Ik begrijp niet zo'n opmerking. Ben jij ook ziek?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Aanslag met zo'n kut auto?
Pak dan op z'n minst wat explosieven erbij
Ja. Gewoon in de reguliere uitzendingquote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef kleefje het volgende:
Klopt het dat dit Live op TV was???.. verdomme kijk ik een keer niet naar dat saaie gedoe, dat gebeurt dit..
En hier die agent ook weer... Waar kijkt ie in godsnaam naar?quote:
Zijn die gelost dan? Maar dat lijkt me niet vreemd in een poging de chauffeur uit te schakelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zijn er uberhaupt schoten gelost?
dat is gewoon wat er gebeurd is. Juist handig, die razendsnelle informatieverspreiding tegenwoordigquote:Op donderdag 30 april 2009 12:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die fot's zijn gruwelijk stop ermee aub
Typisch VVD'er volk, alleen aan het eigen plezier denken, de rest kan verrekkenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef RijstNatie het volgende:
Meneer de kut vvd er is boos omdat alle festiviteiten verknalt worden door 1 klootzak.
De 14 mensen die raak zijn gereden dat is toch ff iets erger
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult wel niet de enige zijn geweest die dat kenteken wilde nakijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb geprobeerd om het kenteken te checken bij de RDW, maar die site was ineens uit de lucht.
Nu is ie er weer en krijg je de melding:
[..]
![]()
![]()
De man zit met zijn hoofd naar beneden, hij lijkt wel buiten bewustzijnquote:
Meestal op foto's.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
Die agenten, die staan als standbeelden gewoon.
Dat viel me dus ook al op, als zoiets gebeurt gaat je kop toch automatisch meequote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En hier die agent ook weer... Waar kijkt ie in godsnaam naar?
"Move along people, nothing to see here..."
Je weet dan echt niet wat er gebeurd dat gaat zo snelquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
Is geen domme opmerkingquote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo'n opmerking. Ben jij ook ziek?
quote:
omdat het een moment opname isquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
Hij staat er met zijn rug naar toe, en je reageert ook niet zo 123quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, het is een aanslag, kan je de TT niet lezen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef _Arual_ het volgende:
Die bestuurder ligt voorovergezakt in de auto, zie je op die foto... Is ook een oudere man zo te zien. Zou hij onwel zijn geworden?!
viel me ook al opquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
De man zit met zijn hoofd naar beneden, hij lijkt wel buiten bewustzijn
[ afbeelding ]
Maar die ene kijkt in de richting vanwaar de auto vandaan komt!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je weet dan echt niet wat er gebeurd dat gaat zo snel
Ind, wat is die agent in vredesnaam aan het doenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is geen domme opmerking
Voor mij is het ook nog niet cker dat het een aanslag is. Voor hetzelfde geld is het iemand die een hartaanval krijgt tijdens het autorijden, weet jij veel. Als iemand een aanslag doet, doet ie dat meestal wel anders lijkt me.
Omdat ie total loss is nuquote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb geprobeerd om het kenteken te checken bij de RDW, maar die site was ineens uit de lucht.
Nu is ie er weer en krijg je de melding:
[..]
![]()
![]()
Ja dat vraag ik me ook af. Hij kijkt naar iets anders en ziet niet wat er voor hem gebeurt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef Superheld het volgende:
Waar the fuck kijkt die agent (?) naar op die foto
Lijkt wel of er 2 kinders liggen....
omdat ie daar wat hoorde natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar die ene kijkt in de richting vanwaar de auto vandaan komt!
In een menigte van duizenden mensen, echt heel verstandig om dan je magazijn te legen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zijn die gelost dan? Maar dat lijkt me niet vreemd in een poging de chauffeur uit te schakelen.
waarom redeneert iedereen zo? Een aanslag kan bijvoorbeeld ook door een simpele verwarde man worden gepleegd die het gehad heeft met de maatschappij, weet jij veel.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Aanslag lijkt me wel vrij sterk. Dan had je op z'n minst een bom in die auto geplaatst.
Kijk eens naar het filmpje, de pers keek ook nog amper, het ging namelijk erg snel. Wie weet keek hij of er meer kwam, wie weet ging het zo snel dat hij nog keek naar het geschreeuw van mensen daar ? Het is nog voor de knal tegen de Naald.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef FuTilE het volgende:
20 secondenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
De auto miste de bus met de koninklijke familie met 2 seconden. Als dit een ongeluk is er allemaal wel bizar veel toeval in het spel.
Of hij wil niet zien wat hij doetquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heb je op foto's hequote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
Dat dus. Op de gok doorrijdenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of hij wil niet zien wat hij doet
Die arm ziet er erg blank uit achter het stuur..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef Remzz het volgende:
Bizarre foto... hier wat hogere resolutie
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat een leipe TT. Kan iemand hem niet veranderen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, het is een aanslag, kan je de TT niet lezen?
Als het geen ongeluk is is het de domste aanslag ooit, wou 'ie de koninklijke familie vermoorden door met een Suzuki van amper 1000 kg tegen een bus op te rijden?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
De auto miste de bus met de koninklijke familie met 2 seconden. Als dit een ongeluk is er allemaal wel bizar veel toeval in het spel.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef ScudRaket het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het een ongeval betreft.
Precies, en de chauffeur van een auto in volle vaart dood schieten is ook helemáál niet gevaarlijk voor de omstanders, want die auto komt natuurlijk meteen veilig tot stilstandquote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In een menigte van duizenden mensen, echt heel verstandig om dan je magazijn te legen.
Ja, ze hadden al gecontateerd (hoor ik bij de NOS) dat het om een blanke man gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die arm ziet er erg blank uit achter het stuur..
Smartass, ik bedoel dus dat ze helemaal geen krimp geven omdat het zo snel gaat.quote:
Kan ook door de klap van botsing komen dat ie al weg isquote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Elusive het volgende:
meneer achter het stuur is zo te zien bewusteloos, hart aanval ofzo ?
Altijd die kneusjes die gaan zeiken op een agent die niets zou doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Hij kijkt naar iets anders en ziet niet wat er voor hem gebeurt.
quote:
Schok. Iedereen reageert er anders op. En meestal dringt het pas later doorquote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef FuTilE het volgende:
Willem-Alexander leek niet al te verrast btw. Jasje plooien, zitten en door met die bus...
Meer omdat het geen YL was zoals de poster hier zelf noemde maar VL, das een Swift 1.3, sinds juni 2006 op naam.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als het geen ongeluk is is het de domste aanslag ooit, wou 'ie de koninklijke familie vermoorden door met een Suzuki van amper 1000 kg tegen een bus op te rijden?
En dan...die kunnen geen aanslagen plegen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, ze hadden al gecontateerd (hoor ik bij de NOS) dat het om een blanke man gaat.
Ok, nou opgelost! Slotje dan maarquote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is gewoon een ongeluk. Er is sowieso alcohol in het spel. Waarschijnlijk is de bestuurder buiten bewustzijn geraakt, hierna is de auto door een menigte gereden, de mede-passagiers (man en kind) springen uit auto om hun leven te redden want ze zien dat ze recht op het standbeeld afgaan.
Oh oke bedankt. Hoef ik de persconferentie niet meer te zien iigquote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is gewoon een ongeluk. Er is sowieso alcohol in het spel. Waarschijnlijk is de bestuurder buiten bewustzijn geraakt, hierna is de auto door een menigte gereden, de mede-passagiers (man en kind) springen uit auto om hun leven te redden want ze zien dat ze recht op het standbeeld afgaan.
Door al die afzettingen heenbreken en op 2 seconden na de bus missen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is allemaal een beetje te toevallig dat die beschadigde auto aan komt rijden op het moment dat de bus vertrekt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Als het een aanslag was geweest vraag ik me af op wie. Al Qaida?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ongeluk lijkt me onwaarschijnlijk... Je komt niet zomaar daar in de buurt met je autootje hoor. Zie echt nog geen bejaarden denken van ik ga eens lekker door de drukte rijden.
Het schrik-effect doet 'wonderen'. Check de shock alleen al in dit topic.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef Bananenman het volgende:
Als het geen ongeluk is is het de domste aanslag ooit, wou 'ie de koninklijke familie vermoorden door met een Suzuki van amper 1000 kg tegen een bus op te rijden?
ja he, een kloelbloedige man met het geluk op z'n handquote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Cee het volgende:
Ik blijf me echt verbazen over die politieman op de fiets. Het scheelde een haartje.
Ik denk het echt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef _Arual_ het volgende:
Die bestuurder ligt voorovergezakt in de auto, zie je op die foto... Is ook een oudere man zo te zien. Zou hij onwel zijn geworden?!
en de mensen die hij geraakt heeft?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Opvallend dat de auto al total-loss was voordat het tegen het monument botste. Zou dat dan komen door al die dranghekken?
Ja, en de mensen die hij geraakt heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Opvallend dat de auto al total-loss was voordat het tegen het monument botste. Zou dat dan komen door al die dranghekken?
De passagiers deur van de auto zat dicht. Dus knap als je daar uitgesprongen bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zou je op Al Qaida een aanslag willen plegen, tijdens Koninginnedag, in Nederland.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als het een aanslag was geweest vraag ik me af op wie. Al Qaida?Dan zat er minimaal 200 kilo semtex in.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Psychonikeo het volgende:
mogen die oranje naampjes niet uit?
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan zet je in je browser het weergeven van afbeeldingen maar uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Gabbylicious het volgende:
Flikker nou gvd eens op met die foto's.
En zij ( agenten op de foto's ) langzaam, anderen zie je wel reageren. Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, maar toch.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je weet dan echt niet wat er gebeurd dat gaat zo snel
Inderdaad ja, die man had ook niet toevallig even de andere kant op moeten kijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Cee het volgende:
Ik blijf me echt verbazen over die politieman op de fiets. Het scheelde een haartje.
Als je sowieso een aanslag wil plegen in Nederland kun je Nederland bijna niet symbolischer raken dan op deze dag.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou je op Al Qaida een aanslag willen plegen, tijdens Koninginnedag, in Nederland.
Diezelfde auto?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Bart884 het volgende:
Net op radio 1:
Auto met bestuurder al eerder met hoge snelheid op een straat in de richting van dit kruispunt aangehouden door politie.
De auto is toen ergens anders heen gereden en via een andere weg toch in de richting gereden.
Lijkt me opzet dan.... toch?
Je moet er niet aan denken dat die agent tussen auto en hek geplet wordt, dan blijft er geen bot in je lichaam heel.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Cee het volgende:
Eenmansactie?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als het een aanslag was geweest vraag ik me af op wie. Al Qaida?Dan zat er minimaal 200 kilo semtex in.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Ynske het volgende:
Cabrio swift
Ik vraag me ook af waar hij dat vandaan haalt. De feiten moeten nog bekend worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh oke bedankt. Hoef ik de persconferentie niet meer te zien iig![]()
Kom op zeg, precies op het moment en de plek dat die bus met de koninklijke familie langskomt? Recht door allerlei afzettingen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Toeval.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Door al die afzettingen heenbreken en op 2 seconden na de bus missen?
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
Wat een vreselijk commentaar zeg
Een laken is meestal geen goed teken. Nee. Duh.
Dan blijft de voet wel erg lang stevig op het gaspedaal.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan zet je in je browser het weergeven van afbeeldingen maar uit.
Riep ik in het vorige topic ook al dat het op een hartaanval lijkt?
Op wie dan? De bus van de kon. familie had de impact makkelijk overleefd.quote:
Lijkt me ook niet eenvoudig om zoiets vol te lullen. Ik vind dat ze het niet vreselijk slecht doet hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
Wat een vreselijk commentaar zeg
Een laken is meestal geen goed teken. Nee. Duh.
Daar dacht ik ook net aan. Tis een driedeurs, de bestuurder zit er nog in dus die kant valt af, de passagiersdeur zit volgens mij klem door de eerdere botsingen en is ook nog dicht en achter zijn er dus geen deuren. Knappe jongen die daar dus is uitgesprongen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef snowgoon het volgende:
[..]
De passagiers deur van de auto zat dicht. Dus knap als je daar uitgesprongen bent.
Idd, dit is gewoon opzet.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef TheArt het volgende:
Net op de radio een man. Die auto was al gesignaleerd op de Amersfoortseweg. Daar kon hij niet door en toen is hij een zijstraat ingereden om vervolgens via de Jachtlaan op dat kruispunt in te rijden.
Mensen die nu nog geloven in een ongeluk zijn echt te goedgelovig.
en de tags wegquote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Psychonikeo het volgende:
mogen die oranje naampjes niet uit?
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Militairen zijn van de EODquote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bij de NOS hadden ze het over de erewacht die ineens ingezet moesten worden.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef alors het volgende:
OP radio1 nu dat de auto eerder is gesingaleerd, en ergens anders bij de route al een poging deed om door de hekken te komen, toen weg werd gestuurd door de politie. TOen heeft hij een zijstraat genomen en is wel door de dranghekken gekomen....
En tientallen agenten gaan op het wrak af, terwijl omstanders staan te reanimeren...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef yavanna het volgende:
[..]
En zij ( agenten op de foto's ) langzaam, anderen zie je wel reageren. Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, maar toch.
Bekende hoax, vergeten dus. Van de week was het nog Rotterdam en jaren daarvoor **vulmaarin**.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Linkje naar de post?
Klinkt wel heul vaag
We hebben het live gezienquote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die nu al weten wat er precies gebeurd is
Maar op de foto's lijkt het een oude kerel...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Lkw het volgende:
Op Radio 1 iemand die zegt dat diezelfde auto een paar honderd meter eerder ook probeerde door de dranghekken te komen. Daar werd hij nog tegengehouden door de politie. Volgens de geïnterviewde man was de bestuurder een jaar of 25 à 26.
Dan pak je zo'n iemand toch gelijk opquote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Lkw het volgende:
Op Radio 1 iemand die zegt dat diezelfde auto een paar honderd meter eerder ook probeerde door de dranghekken te komen. Daar werd hij nog tegengehouden door de politie. Volgens de geïnterviewde man was de bestuurder een jaar of 25 à 26.
Dan ben je ontzettend naief, of ben je gewoon bang voor de gevolgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan zet je in je browser het weergeven van afbeeldingen maar uit.
Riep ik in het vorige topic ook al dat het op een hartaanval lijkt?
Een kennis van mij is op de fiets aangereden door een man die in de auto een hartinfarct kreeg. Die man trapte daardoor vol het gas in en reed ook daarna nog 'door'. Het kán dus wel. (kennis heeft het gelukkig overleefd).quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dan blijft de voet wel erg lang stevig op het gaspedaal.
Suzuki Swifts zijn bij voorbaat gevaarlijk, alleen oude vrouwtjes rijden er in - en die vergeten regelmatig te spiegelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
Deze man is ook niet goed bij zijn hoofd.
Hij zag direct aan het 'rare autootje' dat het een aanslag was.
Tuurlijk. Die zwarte auto's zijn enorm verdacht
Dunkt me dat er al voldoende kapot gemaakt is zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Op wie dan? De bus van de kon. familie had de impact makkelijk overleefd.
volgens een ooggetuige is er iemand uit het raampje gesprongenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef whataboutit het volgende:
die mensen op de foto, die man en kind, zijn die afkomstig uit die auto? lijkt me eigelijk best sterk want een beschadigde auto krijg je meestal het portier niet zomaar van open
nee die zijn een stuk meegesleurd ( eerder aangereden)quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef whataboutit het volgende:
die mensen op de foto, die man en kind, zijn die afkomstig uit die auto? lijkt me eigelijk best sterk want een beschadigde auto krijg je meestal het portier niet zomaar van open
omstander... bestuurder is afgevoerdquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Hoorde net iets over een wit laken? Bestuurder dood of 1 van de omstanders?
Op 0:46 zegt ze daar nou kankâhbus?quote:
Om ramptoeristen niet aan hun trekken te laten komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Biogarde het volgende:
je wil niet weten hoeveel mensen door afgezetten straten willen omdat "mijn huis/werk/vul maar in) daar is" of omdat ze niet willen omrijden. Als je echt iedereen moet oppakken die door wil rijden zitten al je cellen binnen no time vol.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dan pak je zo'n iemand toch gelijk op
Omstanderquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Biogarde het volgende:
'quote:
Mwa, beetje een te perfecte timing.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
Of iemand die gefrustreerd was, vanwege zo'n verkeersomleiding, en vergeten was dat het Koninginnedag was.
Dat je op dat moment het vermogen hebt (ja, hij is er natuurlijk op getraind) om die pedaalslagen extra te maken. Helemaal uit het niets en je moet als de sodemieter gaan trappen. Ik had het me voor kunnen stellen als ie was verlamd door wat ie zag, waardoor hij juist niet ging trappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Cee het volgende:
Bestuurder zeker niet, die is een half uur geleden al met een ambulance afgevoerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Goed mogelijk dat hij gewoon zijn kop had gestoten met het aan rijden van al die mensen. Opzet lijkt mij nu wel heel duidelijk, gezien wat er nu naar buiten is gekomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef Étoile het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie lijkt het een heel 'normale' man die onwel geworden is. Vreselijk als dat zo zou zijn natuurlijk.
Wat moet je dan zeggen inderdaad. Wel een beetje nutteloos zijn die reacties van omstanders, die kunnen alleen maar zeggen hoe erg het is. Tenzij iemand interessante feitjes weet over de betreffende automobilist.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet eenvoudig om zoiets vol te lullen. Ik vind dat ze het niet vreselijk slecht doet hoor.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. De ondankbare hond had gewoon gehoopt dat de eerlijke vinder naar Aperldoorn gingquote:
Die moeten dan ook een flink eindje zijn meegesleept door de wagenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn fout, jullie hebben gelijk. De man en kind waren geen mede-passagiers, maar gewoon toeschouwers.
Heb ik ook al een paar keer gekekenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:56 schreef TargaFlorio het volgende:
CNN heeft er nog steeds niets over bericht. Valt me tegen van ze.
Jammer.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bestuurder zeker niet, die is een half uur geleden al met een ambulance afgevoerd.
Nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef whataboutit het volgende:
Die man en kind op foto, zijn die nou afkomstig uit die auto?
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 30 april 2009 12:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Op 0:46 zegt ze daar nou kankâhbus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |