Diezelfde auto?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Bart884 het volgende:
Net op radio 1:
Auto met bestuurder al eerder met hoge snelheid op een straat in de richting van dit kruispunt aangehouden door politie.
De auto is toen ergens anders heen gereden en via een andere weg toch in de richting gereden.
Lijkt me opzet dan.... toch?
Je moet er niet aan denken dat die agent tussen auto en hek geplet wordt, dan blijft er geen bot in je lichaam heel.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Cee het volgende:
Ik blijf me echt verbazen over die politieman op de fiets. Het scheelde een haartje.
Eenmansactie?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als het een aanslag was geweest vraag ik me af op wie. Al Qaida?Dan zat er minimaal 200 kilo semtex in.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Ynske het volgende:
Cabrio swift
Ik vraag me ook af waar hij dat vandaan haalt. De feiten moeten nog bekend worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh oke bedankt. Hoef ik de persconferentie niet meer te zien iig![]()
Kom op zeg, precies op het moment en de plek dat die bus met de koninklijke familie langskomt? Recht door allerlei afzettingen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is gewoon een ongeluk. Er is sowieso alcohol in het spel. Waarschijnlijk is de bestuurder buiten bewustzijn geraakt, hierna is de auto door een menigte gereden, de mede-passagiers (man en kind) springen uit auto om hun leven te redden want ze zien dat ze recht op het standbeeld afgaan.
Toeval.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Door al die afzettingen heenbreken en op 2 seconden na de bus missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |