Hij heeft er wel een hele lange weg voor moeten afleggen om op die plek te komen dus denk het nietquote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat iemand een hartaanval kreeg in de auto en daarom het gaspedaal (per ongeluk dus) hard intrapte? Mijn oom is op die manier overleden. Die had de auto net geparkeerd en het contact stond nog niet uit, kreeg een hartaanval en trapte daardoor keihard op het gas en reed de sloot in.
Ik bedoel, kán het in dit geval?
Lijkt me sterk toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Iemand uit het raampje gesprongen?
JEZUS, wat een goede shot. Kudos aan de fotograaf.quote:
Bovendien zou ik wel een verklaring willen horen van die man.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kent de achtergrond niet, dus dien je gewoon te helpen. Bovendien heb je als hulpverlener gewoon die plicht.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
JEZUS, wat een goede shot. Kudos aan de fotograaf.
Geniaalquote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Een ooggetuige die niets gezien heeft, daar hebben we wat aan
WTFquote:
In principe niet maar het is wel een beetje vreemd natuurlijk, het sfeertje is wel wegquote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik koninginnedag vier in Maastricht, zou ik mijn feeststemming niet laten afhangen van wat een idioot met een auto denkt te moeten doen in Apeldoorn.
Dus kan wel begrijpen dat het elders in het land gewoon doorgaat.
bus rijd hoek om, evenlater komt een beschadigde auto door de menigte rijden, en rijd vol op de naaldquote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand mij even snel een samenvatting geven van de gebeurtenissen?
Serieus, los van de inhoud gezien, heb je absoluut gelijk. Geniaal getimed.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
JEZUS, wat een goede shot. Kudos aan de fotograaf.
Dan is het plus 10 zetelsquote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef whataboutit het volgende:
ik zit heel hard te hopen dat het geen moslim geweest is
Achter die man ligt volgens mij een klein kindjequote:
Ik zou in ieder geval niet vrolijk zijn als ik daar stond. En als ik het was zou ik het niet laten blijken.quote:
Ik zat ook al te kijken, misschien losse schoenen aan?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef starla het volgende:
[..]
Wie gaat er nu op sokken naar zo'n defilé?
Tuurlijk is het wel een aanslag, alleen niet op de koningin.(is niet gelukt)quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant is het zonder bom moeilijk een aanslag plegen. Gewoon tegen die bus oprijden, heeft niet veel effect denk ik. Dus dan toch geen aanslag?
Ik blijf het niet echt gepast vinden. Het is de feestdag van de koningin.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik koninginnedag vier in Maastricht, zou ik mijn feeststemming niet laten afhangen van wat een idioot met een auto denkt te moeten doen in Apeldoorn.
Dus kan wel begrijpen dat het elders in het land gewoon doorgaat.
iehw, check die meneer links...quote:
wathijzei..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus, los van de inhoud gezien, heb je absoluut gelijk. Geniaal getimed.
Ja die zullen er ook wel gestaan hebben. Dat is wel een risico als je een aanslag wilt plegen. Als zo'n hek door je voorruit tegen je hoofd komt ben je dood voordat je bij 't doel bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
en alle hekken die hij waarschijnlijk heeft geramd. Ja
Ja wat een deceptie allemaal. Hopen dat ze het allemaal overleven, maar ik ben er bang voorquote:Op donderdag 30 april 2009 12:34 schreef Hukkie het volgende:
Ik hoor het net, wat een drama. En dat op mijn verjaardag
zullen we het lachen, want er zijn mensen met veel pijn nu, even achterwege laten? je mag straks met je vrindjes lekker keihard gaan lachen. nu nog even niet. beetje ongepast voor een mens.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef SCH het volgende:
astrid die zegt: "dit was absoluut niet gepland"
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wilders zal wel in zijn handjes knijpen als blijkt dat het een moslim was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |