Hoezo open deur?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef SCH het volgende:
astrid die zegt: "dit was absoluut niet gepland"
Da's nou al de zoveelste keer dat jij je daar druk om maakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:18 schreef starla het volgende:
JEZUS MENSEN, HOE IRRITANT!!!!
alles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelast
kunnen we niet 1 iemand aanwijzen die de TV herhaalt?
Het rode kruis stond er precies voor.. misschien wou het rode kruis nog even laten zien wat voor werk ze allemaal doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk is dat belangrijk, debiel.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef sander89 het volgende:
[..]
Of dat belangrijk is.![]()
Zolang die gewonde maar de hulp krijgen die ze nodig hebben.
Ze wist ervan zeg ik je!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef SCH het volgende:
waar wordt dat bevestigd?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef Kabolter het volgende:
De rest van de festiviteiten gaan wel gewoon door, buiten Apeldoorn, op dat defilé na.
En dat is een goede zaak.
Hangt wss af van wat ze definieren als gewonde. Snijwond aan je been is idd een wond, maar of je dan ook gelijk een 'gewonde' bent?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef justmattie het volgende:
RTL zegt 8 gewonden, NOS 14, wat is het nou
Een standaard agent.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
In de herhaling zie je ook zo'n politie agent een beetje kijken en niets doen
Echt?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef Kabolter het volgende:
De rest van de festiviteiten gaan wel gewoon door, buiten Apeldoorn, op dat defilé na.
En dat is een goede zaak.
Je kent de achtergrond niet, dus dien je gewoon te helpen. Bovendien heb je als hulpverlener gewoon die plicht.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef Ynske het volgende:
je mag het niet zeggen, maar k zou t ontzettend moeilijk vinden om iemand die zoiets flikt hulp te moeten bieden
9/11-achtig Bilderberg conspiracy om nog strengere privacy beperkende maatregelen in te voerenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:22 schreef Party_P het volgende:
Wimlex keek helemaal niet echt op. HOAX.
Die beelden waren vertraagd natuurlijk. En In de eerste seconden besef je zoiets ook nog totaal nietquote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
dat klopt, maar makkelijk lijkt t me nietquote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kent de achtergrond niet, dus dien je gewoon te helpen. Bovendien heb je als hulpverlener gewoon die plicht.
ik denk dat iemand dat verkeerd heeft gezien dat ie over de auto heen is gegaanquote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Iemand uit het raampje gesprongen?
What else is new?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jepquote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef Superheld het volgende:
Hond voor de explosieven oid?
Kan wel ja maar toch raar dit omdat die bus net voorbij rijdt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat iemand een hartaanval kreeg in de auto en daarom het gaspedaal (per ongeluk dus) hard intrapte? Mijn oom is op die manier overleden. Die had de auto net geparkeerd en het contact stond nog niet uit, kreeg een hartaanval en trapte daardoor keihard op het gas en reed de sloot in.
Ik bedoel, kán het in dit geval?
JA IK DENK DAT ZE BIJ DE NOS DE CAPSLOCK AAN HEBBEN STAAN.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef Party_P het volgende:
lol steeds meer hoofdletters
Ja, maar aan de andere kant is het zonder bom moeilijk een aanslag plegen. Gewoon tegen die bus oprijden, heeft niet veel effect denk ik. Dus dan toch geen aanslag?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Razor21 het volgende:
Zal echt wel geen bom in die auto zitten anders was die wel afgegaan lijkt mij
Als ik koninginnedag vier in Maastricht, zou ik mijn feeststemming niet laten afhangen van wat een idioot met een auto denkt te moeten doen in Apeldoorn.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt?
Ik zou het respectloos vinden. Je bent toch nu niet meer in de feeststemming?
Het is mogelijk maar de timing en de lengte van de straat, het is allemaal wel erg toevallig en uitgekiend en extreem.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat iemand een hartaanval kreeg in de auto en daarom het gaspedaal (per ongeluk dus) hard intrapte? Mijn oom is op die manier overleden. Die had de auto net geparkeerd en het contact stond nog niet uit, kreeg een hartaanval en trapte daardoor keihard op het gas en reed de sloot in.
Ik bedoel, kán het in dit geval?
die bleef inderdaad opvallend kalm.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |