De reden dat er geen verkeer meer mogelijk is, iedereen staat daar te bellen. Overbelast op dat punt dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef Tim21 het volgende:
Haha geen mobiel telefoon verkeer: wat is er in beeld dan?
Nee zodat de hulpdiensten zonder problemen er gebruik van kunnen maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef Elusive het volgende:
mobiel telefoon verkeer ligt plat, zeker bang dat er een bom achterin ligt die getriggered kan worden door een telefoontje
ehm, overbelasting mischien? al die 100duizenden mensen die nu naar huis bellen "MAM IK LEEHEEEEF NOG1!!1111"quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze kunnen nu ineens ook niet meer bellen met de mobiele telefoons.
Waar slaat dat in godsnaam op?
De lulquote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef Libris het volgende:
Hij heeft overleeft, volgens Radio1
Ja, aanrijden van een persoon geeft je zo'n beetje de grootste schade aan je auto.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:25 schreef Loohcs het volgende:
Raar dat die auto voor de klap al zo in elkaar zat. Krijg je zulke schade als je mensen aanrijdt?
hij zal wel eerst een paar hekken doorgereden zijn lijkt me.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:25 schreef Loohcs het volgende:
Raar dat die auto voor de klap al zo in elkaar zat. Krijg je zulke schade als je mensen aanrijdt?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Menigte die niet aan de kant gaat
Gelukkig, ben benieuwd wat voor iemand 't isquote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef Libris het volgende:
Hij heeft het overleefd, volgens Radio1
en alle hekken die hij waarschijnlijk heeft geramd. Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 12:25 schreef Loohcs het volgende:
haha, wat een stoere grap. Lachen zeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:25 schreef emokid het volgende:
Heldenactie.
Ah nee, joh mallerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ah jij was het niet in elk geval!
die zullen dit zeggen:quote:Op donderdag 30 april 2009 12:26 schreef Treezz het volgende:
iemand die twitter heeft, die in de buurt waren ?
Ja stel je eens voor zeg!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo, had jij niet op die plek in Apeldoorn kunnen staan zeg?![]()
Het lijkt me wel erg toevallig allemaal voor een ongelukquote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef Megumi het volgende:
Ik hoop dat het een ongeluk was en geen aanslag.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Menigte die niet aan de kant gaat
Combinatie van mensen scheppen op flinke snelheid, en het rammen van dranghekken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:25 schreef Loohcs het volgende:
Ik was al bang dat het zo'n nieuwe swift was, zou zonde zijn geweest, zijn leuke autotjes.quote:
Hij niet alleen, denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef Nicky_Rincon het volgende:
De verslaggever van RTL heeft mensen door de lucht zien vliegen
Standaardquote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Politiehond bij de wagen?
Of dat belangrijk is.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef justmattie het volgende:
RTL zegt 8 gewonden, NOS 14, wat is het nou
Ja wat moet je dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef SCH het volgende:
astrid die zegt: "dit was absoluut niet gepland"
Hoezo open deur?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef SCH het volgende:
Da's nou al de zoveelste keer dat jij je daar druk om maakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:18 schreef starla het volgende:
JEZUS MENSEN, HOE IRRITANT!!!!
alles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelastalles is afgelast
kunnen we niet 1 iemand aanwijzen die de TV herhaalt?
Het rode kruis stond er precies voor.. misschien wou het rode kruis nog even laten zien wat voor werk ze allemaal doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk is dat belangrijk, debiel.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef sander89 het volgende:
[..]
Of dat belangrijk is.![]()
Zolang die gewonde maar de hulp krijgen die ze nodig hebben.
Ze wist ervan zeg ik je!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef SCH het volgende:
waar wordt dat bevestigd?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef Kabolter het volgende:
De rest van de festiviteiten gaan wel gewoon door, buiten Apeldoorn, op dat defilé na.
En dat is een goede zaak.
Hangt wss af van wat ze definieren als gewonde. Snijwond aan je been is idd een wond, maar of je dan ook gelijk een 'gewonde' bent?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef justmattie het volgende:
RTL zegt 8 gewonden, NOS 14, wat is het nou
Een standaard agent.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
In de herhaling zie je ook zo'n politie agent een beetje kijken en niets doen
Echt?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef Kabolter het volgende:
De rest van de festiviteiten gaan wel gewoon door, buiten Apeldoorn, op dat defilé na.
En dat is een goede zaak.
Je kent de achtergrond niet, dus dien je gewoon te helpen. Bovendien heb je als hulpverlener gewoon die plicht.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef Ynske het volgende:
je mag het niet zeggen, maar k zou t ontzettend moeilijk vinden om iemand die zoiets flikt hulp te moeten bieden
9/11-achtig Bilderberg conspiracy om nog strengere privacy beperkende maatregelen in te voerenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:22 schreef Party_P het volgende:
Wimlex keek helemaal niet echt op. HOAX.
Die beelden waren vertraagd natuurlijk. En In de eerste seconden besef je zoiets ook nog totaal nietquote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
dat klopt, maar makkelijk lijkt t me nietquote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kent de achtergrond niet, dus dien je gewoon te helpen. Bovendien heb je als hulpverlener gewoon die plicht.
ik denk dat iemand dat verkeerd heeft gezien dat ie over de auto heen is gegaanquote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Iemand uit het raampje gesprongen?
What else is new?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jepquote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef Superheld het volgende:
Hond voor de explosieven oid?
Kan wel ja maar toch raar dit omdat die bus net voorbij rijdt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat iemand een hartaanval kreeg in de auto en daarom het gaspedaal (per ongeluk dus) hard intrapte? Mijn oom is op die manier overleden. Die had de auto net geparkeerd en het contact stond nog niet uit, kreeg een hartaanval en trapte daardoor keihard op het gas en reed de sloot in.
Ik bedoel, kán het in dit geval?
JA IK DENK DAT ZE BIJ DE NOS DE CAPSLOCK AAN HEBBEN STAAN.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef Party_P het volgende:
lol steeds meer hoofdletters
Ja, maar aan de andere kant is het zonder bom moeilijk een aanslag plegen. Gewoon tegen die bus oprijden, heeft niet veel effect denk ik. Dus dan toch geen aanslag?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Razor21 het volgende:
Zal echt wel geen bom in die auto zitten anders was die wel afgegaan lijkt mij
Als ik koninginnedag vier in Maastricht, zou ik mijn feeststemming niet laten afhangen van wat een idioot met een auto denkt te moeten doen in Apeldoorn.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt?
Ik zou het respectloos vinden. Je bent toch nu niet meer in de feeststemming?
Het is mogelijk maar de timing en de lengte van de straat, het is allemaal wel erg toevallig en uitgekiend en extreem.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat iemand een hartaanval kreeg in de auto en daarom het gaspedaal (per ongeluk dus) hard intrapte? Mijn oom is op die manier overleden. Die had de auto net geparkeerd en het contact stond nog niet uit, kreeg een hartaanval en trapte daardoor keihard op het gas en reed de sloot in.
die bleef inderdaad opvallend kalm.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij heeft er wel een hele lange weg voor moeten afleggen om op die plek te komen dus denk het nietquote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Lijkt me sterk toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Iemand uit het raampje gesprongen?
JEZUS, wat een goede shot. Kudos aan de fotograaf.quote:
Bovendien zou ik wel een verklaring willen horen van die man.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kent de achtergrond niet, dus dien je gewoon te helpen. Bovendien heb je als hulpverlener gewoon die plicht.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
JEZUS, wat een goede shot. Kudos aan de fotograaf.
Geniaalquote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Een ooggetuige die niets gezien heeft, daar hebben we wat aan
WTFquote:
In principe niet maar het is wel een beetje vreemd natuurlijk, het sfeertje is wel wegquote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik koninginnedag vier in Maastricht, zou ik mijn feeststemming niet laten afhangen van wat een idioot met een auto denkt te moeten doen in Apeldoorn.
Dus kan wel begrijpen dat het elders in het land gewoon doorgaat.
bus rijd hoek om, evenlater komt een beschadigde auto door de menigte rijden, en rijd vol op de naaldquote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand mij even snel een samenvatting geven van de gebeurtenissen?
Serieus, los van de inhoud gezien, heb je absoluut gelijk. Geniaal getimed.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
JEZUS, wat een goede shot. Kudos aan de fotograaf.
Dan is het plus 10 zetelsquote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef whataboutit het volgende:
ik zit heel hard te hopen dat het geen moslim geweest is
Achter die man ligt volgens mij een klein kindjequote:
Ik zou in ieder geval niet vrolijk zijn als ik daar stond. En als ik het was zou ik het niet laten blijken.quote:
Ik zat ook al te kijken, misschien losse schoenen aan?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef starla het volgende:
[..]
Wie gaat er nu op sokken naar zo'n defilé?
Tuurlijk is het wel een aanslag, alleen niet op de koningin.(is niet gelukt)quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant is het zonder bom moeilijk een aanslag plegen. Gewoon tegen die bus oprijden, heeft niet veel effect denk ik. Dus dan toch geen aanslag?
Ik blijf het niet echt gepast vinden. Het is de feestdag van de koningin.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik koninginnedag vier in Maastricht, zou ik mijn feeststemming niet laten afhangen van wat een idioot met een auto denkt te moeten doen in Apeldoorn.
Dus kan wel begrijpen dat het elders in het land gewoon doorgaat.
iehw, check die meneer links...quote:
wathijzei..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus, los van de inhoud gezien, heb je absoluut gelijk. Geniaal getimed.
Ja die zullen er ook wel gestaan hebben. Dat is wel een risico als je een aanslag wilt plegen. Als zo'n hek door je voorruit tegen je hoofd komt ben je dood voordat je bij 't doel bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
en alle hekken die hij waarschijnlijk heeft geramd. Ja
Ja wat een deceptie allemaal. Hopen dat ze het allemaal overleven, maar ik ben er bang voorquote:Op donderdag 30 april 2009 12:34 schreef Hukkie het volgende:
Ik hoor het net, wat een drama. En dat op mijn verjaardag
zullen we het lachen, want er zijn mensen met veel pijn nu, even achterwege laten? je mag straks met je vrindjes lekker keihard gaan lachen. nu nog even niet. beetje ongepast voor een mens.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wilders zal wel in zijn handjes knijpen als blijkt dat het een moslim was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |