Dat is waar, maar daarom heb ik gewacht met het neerleggen van de stok tot het licht was, voor foto's van de omgeving. Met jouw foto's kan ik zegmaar heel weinigquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als het een kleine plaats is met 2 of 3 mogelijkheden is dat wel te doen, maar groesbeek heeft behoorlijk veel borden, dus dan kan je de halve dag rondrijden, zonder eruit te komen
en op google earth kan je de locatie alvast zoeken, en evt n bevestiging vragen aan de legger, als je er veel voor rijdt is het frustrerend als je de verkeerde plek hebt
het is aannemelijk dat mensen uit de buurt m gaan halen, mikkie bijvoorbeeld, of die jongen die er woonde zelfsquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daarom heb ik gewacht met het neerleggen van de stok tot het licht was, voor foto's van de omgeving. Met jouw foto's kan ik zegmaar heel weinig
je kan de structuur van de kruisende wegen uittekenen, en daarop zoekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daarom heb ik gewacht met het neerleggen van de stok tot het licht was, voor foto's van de omgeving. Met jouw foto's kan ik zegmaar heel weinig
Ja oke, maar ik heb juist als doel dat die stok een keer niet in de buurt van nijgemen isquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het is aannemelijk dat mensen uit de buurt m gaan halen, mikkie bijvoorbeeld, of die jongen die er woonde zelfs
aangezien mikkie de vorige ook al snel herkende terwijl ik dacht m goed ''verborgen'' te hebben, heb ik t maar zo gedaanik denk dat het wel te doen is, en anders heb ik nog wat hints achter de hand
ìk eens in de 2 weken naar drachtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef iFries het volgende:
[..]
dat word hem niet :p k rijd weekelijks tussen friesland en twente, dus dan gaat ie weer mooi omhoog
guess againquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M denkt dat hij aan andere kant van groesbeek moet zijn dan dat ik door stuurde
Daar istie weer weg gehaald. Misschien dat ik hem vanmiddag ophaal.quote:
Wat een onzin, juist de 200km verplaatsingen zijn leuk, van mensen die er helemaal niet uit de buurt komen. Anders blijft hij steeds rond een omgeving liggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het is aannemelijk dat mensen uit de buurt m gaan halen, mikkie bijvoorbeeld, of die jongen die er woonde zelfs
aangezien mikkie de vorige ook al snel herkende terwijl ik dacht m goed ''verborgen'' te hebben, heb ik t maar zo gedaanik denk dat het wel te doen is, en anders heb ik nog wat hints achter de hand
Dat dus, en ik kan dr nog steeds niets uithalenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat een onzin, juist de 200km verplaatsingen zijn leuk, van mensen die er helemaal niet uit de buurt komen. Anders blijft hij steeds rond een omgeving liggen.
Dankuquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
hij ligt niet in het oosten of westen
Romantischquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee joh, dit is hun eerste date, dipstick
Ja, al schaam ik mij er diep voorquote:
Ons geheimpje tochquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee joh, dit is hun eerste date, dipstick
Alles behalvequote:
Forum Opties | |
---|---|