Juist.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:57 schreef maril het volgende:
Heeft Paul de Leeuw zijn kinderen ook in Amerika gehaald?
Hij heeft groot gelijk. In Nederland zijn genoeg kinderen die zitten te springen om adoptieouders. Maar figuren als Peter halen veel liever een paar negertjes hier heen, want die zijn oh zo zielig.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef evert het volgende:
karskens, hou je zure bek eens. ga naar afghanistan en laat je neerschieten.
pfff wat een zeikerd.
Je luistert niet eens naar wat Peter zei. In NL is het niet te doen. 9/10x zijn het tienermoeders en moslimaatjes en die ouders mogen beslissen naar welk stel de kinderen gaan. En die willen dan niet dat 't naar een homokoppel gaat. Dus dankzij de intolerantie van Nederlanders moest hij wel uitwijken naar het buitenland (net als Paul).quote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. In Nederland zijn genoeg kinderen die zitten te springen om adoptieouders. Maar figuren als Peter halen veel liever een paar negertjes hier heen, want die zijn oh zo zielig.
Nee sloeg ook nergens op. Waarom zou dat nou dapper zijn? Alosf Hugo zelf heel bewust voor een gehandicapt kind heeft gekozen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef maril het volgende:
Ik vond die vraag van Hugo naar peter ook nergens op slaan, om als voorbeeld een gehandicapt kindje te adopteren.
Heb je überhaupt geluisterd? het liefst zouden ze een ned. kindje willen maar in Nederland is dat moeilijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. In Nederland zijn genoeg kinderen die zitten te springen om adoptieouders. Maar figuren als Peter halen veel liever een paar negertjes hier heen, want die zijn oh zo zielig.
Ik vraag me dan wel weer af of dat klopt. Ik heb trouwens ook wel mijn twijfels bij die hele Amerikaanse adoptieprocedure. Wat Peter zegt klopt dan volgens mij info niet: juist de mixed kinderen worden niet gewenst, wel de zwarte en de blanke.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:06 schreef jmac het volgende:
[..]
Je luistert niet eens naar wat Peter zei. In NL is het niet te doen. 9/10x zijn het tienermoeders en moslimaatjes en die ouders mogen beslissen naar welk stel de kinderen gaan. En die willen dan niet dat 't naar een homokoppel gaat. Dus dankzij de intolerantie van Nederlanders moest hij wel uitwijken naar het buitenland (net als Paul).
Ja daar praatte Peter zich wel makkelijk uit. Hij zou is wat beter om zich heen moeten kijken. Maar het is tegenwoordig een beetje mode om liever ergens een klein negertje op de kop te tikken in plaats van de 1000'en kinderen in Nederland die in pleeggezinnen zitten een helpende hand te bieden.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:06 schreef jmac het volgende:
[..]
Je luistert niet eens naar wat Peter zei. In NL is het niet te doen. 9/10x zijn het tienermoeders en moslimaatjes en die ouders mogen beslissen naar welk stel de kinderen gaan. En die willen dan niet dat 't naar een homokoppel gaat. Dus dankzij de intolerantie van Nederlanders moest hij wel uitwijken naar het buitenland (net als Paul).
Juist relevante vraag van iemand met een autistisch zoontjequote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef maril het volgende:
Ik vond die vraag van Hugo naar peter ook nergens op slaan, om als voorbeeld een gehandicapt kindje te adopteren.
Oh ja, is dat in de mode? Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja daar praatte Peter zich wel makkelijk uit. Hij zou is wat beter om zich heen moeten kijken. Maar het is tegenwoordig een beetje mode om ergens een klein negertje op de kop te tikken in plaats van de 1000'en kinderen in Nederland die in pleeggezinnen zitten een helpende hand te bieden.
Vind ik niet tong. Je moet dit gewoon seizoen als een soort zwangerschap/geboorte. Je vraagt aan een zwanger stel toch ook niet waarom ze geen gehandicapt kinjde krijgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist relevante vraag van iemand met een autistisch zoontje
bullshit. vrienden van me zijn ook bezig geweest met adoptie. echter, is erg lastig. en met name uit marokkaanse hoek wil men geen hollandse adoptieouders.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, ben het er niet mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist relevante vraag van iemand met een autistisch zoontje
Inderdaad. Maar die kunnen niet kiezenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet tong. Je moet dit gewoon seizoen als een soort zwangerschap/geboorte. Je vraagt aan een zwanger stel toch ook niet waarom ze geen gehandicapt kinjde krijgen.
Dus als homo moet je dan maar een gehandicapt kindje nemen???quote:Op donderdag 30 april 2009 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die kunnen niet kiezen
Behalve als het en doof blind kindje isquote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus als homo moet je dan maar een gehandicapt kindje nemen???
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ach, die Arnold heeft in het verzet gezeten, waarom neemt ie niet direct 30 kindjes op in zijn schuilkeldertje
Proestquote:Op donderdag 30 april 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ach, die Arnold heeft in het verzet gezeten, waarom neemt ie niet direct 30 kindjes op in zijn schuilkeldertje
Ze zouden sowieso homo's moeten verbieden om een kind te adopteren. Natuurlijk te gek voor woorden!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus als homo moet je dan maar een gehandicapt kindje nemen???
Er is toch gewoon nauwelijk aanbod vanuit nl?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:16 schreef evert het volgende:
[..]
bullshit. vrienden van me zijn ook bezig geweest met adoptie. echter, is erg lastig. en met name uit marokkaanse hoek wil men geen hollandse adoptieouders.
Nee, je bent niet de enige. Al vond ik de opmerking over Juliana en Christina nog een stuk stompzinniger dan tegen Van der Vorst, waar iedereen nogal lomp tegen deed.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die Jeroen af en toe echt een botte hond vind? Dang... hij heeft zovaal ontactische opmerkingen altijd. Gisteren weer tegen Van der Voorst. Hij heeft iets tegen homo's en christenen volgens mij.
DIe heb ik gemist. Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Al vond ik de opmerking over Juliana en Christina nog een stuk stompzinniger
Over Juliana en Christina: "Dan heb je ook wel de twee kneusjes van de koninklijke familie te pakken"quote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
DIe heb ik gemist. Wat zei hij dan?
Nee ik ook niet Maril.. want het is niet gemakkelijk om een gehandicapt kindje adopteren die ouder dan 5 jaar is..quote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef maril het volgende:
Volgens mij doet hij het om grappig/quasi tegendradig te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die Jeroen af en toe echt een botte hond vind? Dang... hij heeft zovaal ontactische opmerkingen altijd. Gisteren weer tegen Van der Voorst. Hij heeft iets tegen homo's en christenen volgens mij.
Dat vond ik ook erg gemeen van die Pauw om zo tegen Peter te zeggen..Peter kijk eens goed naar die jongetjesquote:maar die opmerking over die kleine jongetjes naar Peter toe vond ik ronduit onbeschoft. Ik had het Peter niet kwalijk genomen als hij hem een muilpeer had verkocht.
Actuele gasten ftw.quote:Vanavond 23.05 uur, NED 1:
In verband met het incident bij de Koninginnedagviering in Apeldoorn vervalt de uitzending over laaggeletterdheid.
De uitzending van vanavond zal ingaan op de laatste ontwikkelingen rondom het incident.
Als nog wat verstandige en interessante mensen zijn ga ik wel kijken, al zullen we niet veel nieuws horen denk.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
Zit er iemand om 23.00 nog op te wachten. Alle actualiteitenrubrieken krijgen al meer zendtijd vanavond.
Pauw en Witteman maken het vast weer fraai met hulpverleners en ooggetuigen en een paar experts.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
Zit er iemand om 23.00 nog op te wachten. Alle actualiteitenrubrieken krijgen al meer zendtijd vanavond.
Nadat Jeroen Pauw haar moeder en zuster gisteren kneusjes noemde? Denk het niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zou mooi zijn als de koningin er zit vanavond.
Dat lijkt me ook mooiquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja en dat ze ladderzat isquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat zou wel hilarisch zijn ja, bij zo'n gelegenheidquote:
Waarschijnlijker is dat de koningin voorlopig niet op tv komt.quote:
Of de agent die met z'n fiets nog net weg wist te komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:26 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Pauw en Witteman maken het vast weer fraai met hulpverleners en ooggetuigen en een paar experts.
Misschien een AIVD-er of een Pieter Van Vollenhoven. Ik ga dus wel kijken.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of de agent die met z'n fiets nog net weg wist te komen.
Ja! echt snelle move.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of de agent die met z'n fiets nog net weg wist te komen.
Goed gezegd jmac..zo vertelde Peter dat precies..Hij wil best in NL een kindje adopteren maar dat is voor homostel onmogelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:06 schreef jmac het volgende:
[..]
Hopelijk komen er nog wat interessantere mensen.quote:Eerste gast is bekend:
Minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst over het drama in Apeldoorn.
Sportief, na gisteren.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef Leeuwinneke het volgende:
Peter van der Vorst komt ook ..hij was getuige van dichtbij.
Wel goed dat hij over zijn gevoelens praatte. Maar idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
, Peter had erg moeilijk vanavond bij Boulevard.
Ja dat moeten ze wel doen ..Dat vertelde de man van het slachtofferhulp ook dat het heel belangrijk is dat ze erover praten. Inderdaad hopen wij maar dat de slachtoffers het goed maken ..maar dat zal lang duren begrijpelijk!! En ook de ooggetuige vanzelf.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:12 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Wel goed dat hij over zijn gevoelens praatte. Maar idd.
Laten we bidden of hopen dat de ooggetuigen en de slachtoffers het goed maken.
Gelukkig was ie al in beweging. Als ie vanuit stilstand weg had moeten komen, was ie kansloos geweest. Bizar. Dat scheelde echt een haartje.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd of ze ook die politie-agent op die fiets bij die Naald hebben kunnen traceren. Die man is echt op het nippertje ontsnapt en zal, als ie die beelden terug ziet, ook wel denken dat ie een engeltje op z'n schouders heeft gehad.
Aangezien het centrum van de Aarde uit massief ijzer bestaat, stel ik voor dat we dat voortaan het Tony Stark-complex noemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
die zichzelf het centrum van de aarde vindt
Is dat ook de Wielaert van Langs de Lijn?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
Vervelende prater, die Wielaart.
Vindt zichzelf erg belangrijk, zo te horen.
off-topic: hee, nu weet ik waar de Toppers het ideetje voor hun outfit vandaan hebben!quote:
Nee dat is weer een anderequote:Op donderdag 30 april 2009 23:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is dat ook de Wielaert van Langs de Lijn?
Zoja, zware tegenvaller hoor, vond hem dat altijd wel goed doen. Leek me geen kwal.
Vreselijk vanmiddag ook al. Trouwens die fotograaf die die foto van die dader nam, vond zichzelf ook een peer.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
Vervelende prater, die Wielaart.
Vindt zichzelf erg belangrijk, zo te horen.
Dan heb je niet goed geluisterd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:37 schreef maril het volgende:
[..]
Trouwens die fotograaf die die foto van die dader nam, vond zichzelf ook een peer.
Ik had het over de fotograaf in de zaal, die aan tafel is een held.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind de fotograaf wel meevallen maar die mensen stellen zich zo enorm professioneel op, zo van: wij hebben er geen last van. Die fotograaf aan tafel is wel tof
Wielaert is gewoon een enorme egocentrische klootzak, heb vaak met hem te maken gehad en heb echt een enorme antipahtie ontwikkeld, tijd geleden nog op de begrafenis van een collega waar hij een speech hield die echt alleen maar over hemzelf ging.
Dan heb je nog steeds niet goed geluisterd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ik had het over de fotograaf in de zaal, die aan tafel is een held.
Hij lijkt he, dat gevoel had ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef Andromache het volgende:
Ik dacht even dat het dominee Hans Visser was van de Pauluskerk in Rotterdam, maar dit moet wel bijna zijn broer zijn.
Ja belachelijk dat ze geen drumband hebben uitgenodigd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef augurkenkoning het volgende:
Saaie aflevering. Maarja, zoals verwacht eigenlijk.
tja, jij hebt professioneel met hem te maken. als luisteraard mag ik graag naar hem luisteren en ik vond zijn bijdragen op de radio erg goed en indrukwekkend vandaag.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind de fotograaf wel meevallen maar die mensen stellen zich zo enorm professioneel op, zo van: wij hebben er geen last van. Die fotograaf aan tafel is wel tof
Wielaert is gewoon een enorme egocentrische klootzak, heb vaak met hem te maken gehad en heb echt een enorme antipahtie ontwikkeld, tijd geleden nog op de begrafenis van een collega waar hij een speech hield die echt alleen maar over hemzelf ging.
Ik had na zo'n dag als gisteren wel knappere gasten verwacht om de wonden te helen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:42 schreef augurkenkoning het volgende:
vanavond i.i.g
Onder anderen:
- Amazone Anky van Grunsven over een nieuw paard.
- Dolf Jansen over voorstelling Altijd verder.
weinig boeiend
Ik hou vooral van politiek(e relletjes), dit was meer emo sensatie tv, voor mij dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja belachelijk dat ze geen drumband hebben uitgenodigd.
Ik vind de fotograaf wel autenthiek overkomen.
Ja was sensatie journalistiek. Alsof er echt iets gebeurd was. Ze zoeken gewoon naar de sensatie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik hou vooral van politiek(e relletjes), dit was meer emo sensatie tv, voor mij dan.
Huis ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef maril het volgende:
Vanavond gaat het ook over de aanslag op het koinklijk huis
Onder andere:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef maril het volgende:
Vanavond gaat het ook over de aanslag op het koinklijk huis
Dank jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja was sensatie journalistiek. Alsof er echt iets gebeurd was. Ze zoeken gewoon naar de sensatie.
Freek = Dolf????quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef sander89 het volgende:
Scherp van Freek, wat het nog griezeliger maakt deze aanslag.
Niet alleen vanavond, hoor.quote:
En er zitten 2 gasten aan tafel die gisteren een collega zijn verloren.quote:
smakeloos, echt smakeloos ook hoe ze nu weer worden afgeserveerd.......quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En er zitten 2 gasten aan tafel die gisteren een collega zijn verloren.
Ik heb het begin gemist, maar met Dolf en Ankie was het een typische vrijdaguitzetting vol humor en vind dat ook niet erg subtiel tegenover die andere gastenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En er zitten 2 gasten aan tafel die gisteren een collega zijn verloren.
Je maakt geen kans, maril. Anky valt op dekhengsten.quote:
Nee, en bovendien vroegen ze niet eens hoe het met die ene man in de mitella was en wat hij had.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:53 schreef cobain1994 het volgende:
Vond die filmpjes/foto's nog even laten zien aan de nabestaanden niet nodig eigenlijk..
Ik kan me voorstellen dat die mensen nogal wat moeite hebben om erover te praten, maar om op deze manier de lolbroek uit te hangen metquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, en bovendien vroegen ze niet eens hoe het met die ene man in de mitella was en wat hij had.
Trouwens sowieso een wat stroef gesprek.
Het leek wel dat ze meer voor de show waren uitgenodigd..Kijk eens wie wij in de show hebben?kijkcijfers?..Maar jah..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, en bovendien vroegen ze niet eens hoe het met die ene man in de mitella was en wat hij had.
Trouwens sowieso een wat stroef gesprek.
Nee, ze zei duidelijk dat ze daar niets mee had.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je maakt geen kans, maril. Anky valt op dekhengsten.
Tuurlijk wel, maar dat krijg je er niet uit met deze manier van interviewen. Het empathisch vermogen van een doperwtje, die Pauwls, En waarom al die beelden idd?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef Horloge het volgende:
Antilliaanse gasten hadden gewoon niet aan tafel moeten zitten. Met alle respect, ze hadden geen verhaal.
Precies. Was tenenkrommend.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat krijg je er niet uit met deze manier van interviewen. Het empathisch vermogen van een doperwtje, die Pauwls, En waarom al die beelden idd?
ik heb op een gegeven moment de tv uitgezet dus ik heb niet de hele uitzending gezien, maar ik denk niet dat deze mannen in een andere setting beter tot hun recht gekomen waren. Beetje licht zwakbegaafde typesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat krijg je er niet uit met deze manier van interviewen. Het empathisch vermogen van een doperwtje, die Pauwls, En waarom al die beelden idd?
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd of ze ook die politie-agent op die fiets bij die Naald hebben kunnen traceren. Die man is echt op het nippertje ontsnapt en zal, als ie die beelden terug ziet, ook wel denken dat ie een engeltje op z'n schouders heeft gehad.
Inderdaad! http://www.destentor.nl/r(...)weer-aan-de-slag.ecequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:46 schreef Moron het volgende:
[..]
Ik las vandaag bij ons in de krant dat ze gister gewoon aan het werk is gegaan! Het is trouwens een vrouw! Dacht echt dat het man was.
Jezus, doe er nog een schepje boven op aan domheid. Familie van Jeroen Pauw ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb op een gegeven moment de tv uitgezet dus ik heb niet de hele uitzending gezien, maar ik denk niet dat deze mannen in een andere setting beter tot hun recht gekomen waren. Beetje licht zwakbegaafde types
hoezo domheid? Mag ik niet iemand dom vinden dan? Is dat alleen aan jou voorbehouden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, doe er nog een schepje boven op aan domheid. Familie van Jeroen Pauw ofzo?
Zwakbegaafd zeg je. Alleen om dat ze ge-emotioneerd waren en niet direct een vloeiend antwoord gaven op soms wat rare vragen. Kom op zeg., hoezo zwakbegaafquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoezo domheid? Mag ik niet iemand dom vinden dan? Is dat alleen aan jou voorbehouden?
Licht zwakbegaafd schreef ik, maar ik wil er wel 'beetje dom' van maken hoor. Zijn we toch nog koninklijk bezigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Zwakbegaafd zeg je. Alleen om dat ze ge-emotioneerd waren en niet direct een vloeiend antwoord gaven op soms wat rare vragen. Kom op zeg., hoezo zwakbegaaf
Ik vind het dom om op die manier een oordeel te hebben. Ik had op geen enkele manier de indruk dat ze zwakbegaafd waren. Het waren geen vlotte sprekers, maar dat maakt je nog niet zwakbegaafd. Ik vind het nogal wat om zo over die mensen te praten die een dag na zo'n ervaring even hun verhaal komen doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Licht zwakbegaafd schreef ik, maar ik wil er wel 'beetje dom' van maken hoor. Zijn we toch nog koninklijk bezig
Je mag iemand dom vinden, maar mensen die in shock zijn na het overlijden van een dierbare dom noemen getuigt niet van intelligentie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoezo domheid? Mag ik niet iemand dom vinden dan? Is dat alleen aan jou voorbehouden?
ik wist ook niet dat jij ze zo goed kent dat je weet dat ze normaliter super intelligente, vlotte sprekers zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Licht zwakbegaafd
Ik wist niet dat je ze goed kende.
Dat noem je in shock, getraumatiseerd ook
Heb het te druk, ik zal eerst een stel geitewollensokken moeten breienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
Je kan ook gewoon even sorry zeggen computergirl'
Zo'n type lijk je me wel iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb het te druk, ik zal eerst een stel geitewollensokken moeten breien
Succes. En denk voortaan eerst even na voordat je oordeelt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb het te druk, ik zal eerst een stel geitewollensokken moeten breien
1 |
WTF staat er? Nie... niet kijken ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:35 schreef Leeuwinneke het volgende:
Maandag 4 mei, 23.05 uur, NED 1:
Wendy van Dijk, Humberto Tan, Daphne Deckers en nog veel meer gasten in een speciale uitzending om de aandacht te vestigen op de strijd tegen laaggeletterdheid.
Niet zo veel bijzonder vanavond
Overslaan dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
Diie aflevering die al opgenomen is dus en op koninginnedag zou worden uitgezonden.
Mooi dan niet kijken!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
Diie aflevering die al opgenomen is dus en op koninginnedag zou worden uitgezonden.
Exact...grrr. dieptepuntquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
WTF staat er? Nie... niet kijken ofzo?
1,3 miljoen laaggeletterden... Dus er zijn meer zware drinkers dan laaggeletterden...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ach 40 jaar geleden kon een arbeiderskind niet naar de HBS
80 procent van de ongeletterden is zware roker omdat ze niet kunnen lezen dat nicotine dodelijk is.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
1,3 miljoen laaggeletterden... Dus er zijn meer zware drinkers dan laaggeletterden...
Wat een prachtig land is dit.
Maar waarom moeten al die mensen zonodig op FOK! komen?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
1,3 miljoen laaggeletterden... Dus er zijn meer zware drinkers dan laaggeletterden...
Wat een prachtig land is dit.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom moeten al die mensen zonodig op FOK! komen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom moeten al die mensen zonodig op FOK! komen?
Best bijzonder, dat de Bie er is, ik zag hem gister ook op de Dam tijdens de herdenking, na zijn Grote Kerk-lezing.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Wim de Bie, meneer Foppe is terug van weggeweest.
- PvdA-Kamerlid Khadija Arib schreef autobiografie.
- Advocaat Dion Bartels wil namen beleggingsfraudeurs.
Leuk juistquote:
Ze doet het geweldigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gelul weer. Ze weet zich er weer amper uit te lullen
.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutwijf
Waarom zit ze daar ?
Doe er dan wat an mens.
Dat kan niet anders...quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:04 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar hen je het nu over dezelfde vrouw die je eerst goed vond?
Dacht al dat hij zou komen. Ik ga kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef borisz het volgende:
Vanavond met Johan Derksen, Joop Munsterman en Guy Verhofstadt.
Eindelijk weer eens de moeite waard om af te stemmenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef borisz het volgende:
Vanavond met Johan Derksen, Joop Munsterman en Guy Verhofstadt.
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens de moeite waard om af te stemmen
Volgens mij zei hij dat tegen een gast, er zit ws. iemand zenuwachtig te zijn ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef DrDentz het volgende:
"Nou dat ging al goed."
Mooie uitzending wordt het.
gelukkig welquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zo JD zet gelijk de toon.
quote:
Nee, dus alles opgelost.quote:
Ohquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef Adothehague het volgende:
hey wat leuk, munsterman zn dochter zit achter hem met dat zwarte haar.
Ze voetbalt volgens mij ook nog bij Twente (vrouwenelftal)?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef Adothehague het volgende:
hey wat leuk, munsterman zn dochter zit achter hem met dat zwarte haar.
Klopt, al zal dat vast nog niet in het hoofdelftal zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze voetbalt volgens mij ook nog bij Twente (vrouwenelftal)?
Hij heeft wel wat indo trekken. Sympathieke vent overigens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze voetbalt volgens mij ook nog bij Twente (vrouwenelftal)?
Iemand enig idee of Joop nog wat ''buitenlands'' bloed in hem heeft zitten?
Wel een beetje een wolf in schaapskleren volgens mij. Kan ook keihard zijn. Beetje zoals Scheringa dus eigenlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef Adothehague het volgende:
vind hem ook wel goed overkomen.
Sympathiek inderdaad.
Ach zonder dit soort mensen zou de maatschappij nergens zijn, er wordt te veel geluld in het bedrijfslevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wel een beetje een wolf in schaapskleren volgens mij. Kan ook keihard zijn. Beetje zoals Scheringa dus eigenlijk.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Een soort officier van het Leger des Heils.
scheringa is een smeerkees die onetisch werkt...... volgens mij is munsterman wel ff van een ander niveau. Maar goed dat is geheel koffiedik kijken natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wel een beetje een wolf in schaapskleren volgens mij. Kan ook keihard zijn. Beetje zoals Scheringa dus eigenlijk.
Klopt:quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:31 schreef SCH het volgende:
Vanavond het Europese lijsttrekkersdebat toch?
Wordt een hopeloze mislukking... Denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt:
De Europese lijsttrekkers van CDA, PvdA, ChristenUnie/SGP, VVD, D66, PVV, SP, GroenLinks en PvdD gaan met elkaar in de debat.
kippenhok ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:13 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Wordt een hopeloze mislukking... Denk ik.
Denk alleen Jeroen Pauw op de plaats van Wilfred Genee en voor de rest is het PRECIES het zelfde als op de maandagavond.quote:
Verhofstad had dus weer zijn stokpaardjes ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Denk alleen Jeroen Pauw op de plaats van Wilfred Genee en voor de rest is het PRECIES het zelfde als op de maandagavond.
Van Basten geen ervaring blablabla
Van der Boog hoge pet blablabla
Cruijff advies blablabla
Commissie Coronel rapport blablabla
Sujemani verkeerde plek blablabla
vh Schip/Witsche vriendjes blablabla
Stekelenburg beter blablabla
Hij blijft het maar aan een stuk door uitkotsen
Die kwam er nauwelijks tussenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verhofstad had dus weer zijn stokpaardjes ?
Zozo, Madlener komt ook. Kijken wat ie te vertellen heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt:
De Europese lijsttrekkers van CDA, PvdA, ChristenUnie/SGP, VVD, D66, PVV, SP, GroenLinks en PvdD gaan met elkaar in de debat.
Oh?quote:
GroenLinks zou zelfs nog een met Ebola besmet negertje de Nederlandse grens over helpen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:34 schreef marcodej het volgende:
GL wil Turkije helpen om toe te treden tot de EU.![]()
die dikke?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:42 schreef Erasmo het volgende:
Van Dalen is goed bezig vandaag imho
Samen met Van de Camp wel het duidelijkst ja.quote:
Anders is dat al tig keer gezegd..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:52 schreef webfreak het volgende:
Anders ga je even met "Stem VVD" bordjes door het beeld lopen zwaaien. Kansloze idioten
Ik wil van de Camp echt niet verdedigen maar dat zei hij niet. Hij zei:quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:53 schreef Frasier het volgende:
"Nederlanders verdienen 2x zoveel als Duitsers, daarom betalen we het meest per burger aan Europa..."
Welke onwetende idioot zei dat net?
Waar zie jij hem dan zitten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:57 schreef sander89 het volgende:
Zou bijna op Henk Kamp stemmen omdat hij fanatiek motorrijder is.![]()
Echte optie heb ik niet volgens mij omdat niks echt bij mij past.
de man van de 3 w's"quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:02 schreef ScudRaket het volgende:
Was de rest van de uitzending net zo'n gekakel als de laatste minuten?
Ik kwam wat laat binnen
Ja, ongeorganiseerde bende.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:02 schreef ScudRaket het volgende:
Was de rest van de uitzending net zo'n gekakel als de laatste minuten?
Ik kwam wat laat binnen
Dat zou dan wel weer het tekortschieten van de politiek in NL karakteriseren. Veel geblaat/gekakel maar geen oplossingen, en als er oplossingen zijn ze frustreren en tegenhouden....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |