Ja en dat ze ladderzat isquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zou mooi zijn als de koningin er zit vanavond.
Dat zou wel hilarisch zijn ja, bij zo'n gelegenheidquote:
Waarschijnlijker is dat de koningin voorlopig niet op tv komt.quote:
Of de agent die met z'n fiets nog net weg wist te komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:26 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Pauw en Witteman maken het vast weer fraai met hulpverleners en ooggetuigen en een paar experts.
Misschien een AIVD-er of een Pieter Van Vollenhoven. Ik ga dus wel kijken.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of de agent die met z'n fiets nog net weg wist te komen.
Ja! echt snelle move.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of de agent die met z'n fiets nog net weg wist te komen.
Goed gezegd jmac..zo vertelde Peter dat precies..Hij wil best in NL een kindje adopteren maar dat is voor homostel onmogelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:06 schreef jmac het volgende:
[..]
Je luistert niet eens naar wat Peter zei. In NL is het niet te doen. 9/10x zijn het tienermoeders en moslimaatjes en die ouders mogen beslissen naar welk stel de kinderen gaan. En die willen dan niet dat 't naar een homokoppel gaat. Dus dankzij de intolerantie van Nederlanders moest hij wel uitwijken naar het buitenland (net als Paul).
Hopelijk komen er nog wat interessantere mensen.quote:Eerste gast is bekend:
Minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst over het drama in Apeldoorn.
Sportief, na gisteren.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef Leeuwinneke het volgende:
Peter van der Vorst komt ook ..hij was getuige van dichtbij.
Wel goed dat hij over zijn gevoelens praatte. Maar idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
, Peter had erg moeilijk vanavond bij Boulevard.
Ja dat moeten ze wel doen ..Dat vertelde de man van het slachtofferhulp ook dat het heel belangrijk is dat ze erover praten. Inderdaad hopen wij maar dat de slachtoffers het goed maken ..maar dat zal lang duren begrijpelijk!! En ook de ooggetuige vanzelf.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:12 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Wel goed dat hij over zijn gevoelens praatte. Maar idd.
Laten we bidden of hopen dat de ooggetuigen en de slachtoffers het goed maken.
Gelukkig was ie al in beweging. Als ie vanuit stilstand weg had moeten komen, was ie kansloos geweest. Bizar. Dat scheelde echt een haartje.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd of ze ook die politie-agent op die fiets bij die Naald hebben kunnen traceren. Die man is echt op het nippertje ontsnapt en zal, als ie die beelden terug ziet, ook wel denken dat ie een engeltje op z'n schouders heeft gehad.
Aangezien het centrum van de Aarde uit massief ijzer bestaat, stel ik voor dat we dat voortaan het Tony Stark-complex noemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
die zichzelf het centrum van de aarde vindt
Is dat ook de Wielaert van Langs de Lijn?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
Vervelende prater, die Wielaart.
Vindt zichzelf erg belangrijk, zo te horen.
off-topic: hee, nu weet ik waar de Toppers het ideetje voor hun outfit vandaan hebben!quote:
Nee dat is weer een anderequote:Op donderdag 30 april 2009 23:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is dat ook de Wielaert van Langs de Lijn?
Zoja, zware tegenvaller hoor, vond hem dat altijd wel goed doen. Leek me geen kwal.
Vreselijk vanmiddag ook al. Trouwens die fotograaf die die foto van die dader nam, vond zichzelf ook een peer.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
Vervelende prater, die Wielaart.
Vindt zichzelf erg belangrijk, zo te horen.
Dan heb je niet goed geluisterd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:37 schreef maril het volgende:
[..]
Trouwens die fotograaf die die foto van die dader nam, vond zichzelf ook een peer.
Ik had het over de fotograaf in de zaal, die aan tafel is een held.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind de fotograaf wel meevallen maar die mensen stellen zich zo enorm professioneel op, zo van: wij hebben er geen last van. Die fotograaf aan tafel is wel tof
Wielaert is gewoon een enorme egocentrische klootzak, heb vaak met hem te maken gehad en heb echt een enorme antipahtie ontwikkeld, tijd geleden nog op de begrafenis van een collega waar hij een speech hield die echt alleen maar over hemzelf ging.
Dan heb je nog steeds niet goed geluisterd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ik had het over de fotograaf in de zaal, die aan tafel is een held.
Hij lijkt he, dat gevoel had ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef Andromache het volgende:
Ik dacht even dat het dominee Hans Visser was van de Pauluskerk in Rotterdam, maar dit moet wel bijna zijn broer zijn.
Ja belachelijk dat ze geen drumband hebben uitgenodigd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef augurkenkoning het volgende:
Saaie aflevering. Maarja, zoals verwacht eigenlijk.
tja, jij hebt professioneel met hem te maken. als luisteraard mag ik graag naar hem luisteren en ik vond zijn bijdragen op de radio erg goed en indrukwekkend vandaag.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind de fotograaf wel meevallen maar die mensen stellen zich zo enorm professioneel op, zo van: wij hebben er geen last van. Die fotograaf aan tafel is wel tof
Wielaert is gewoon een enorme egocentrische klootzak, heb vaak met hem te maken gehad en heb echt een enorme antipahtie ontwikkeld, tijd geleden nog op de begrafenis van een collega waar hij een speech hield die echt alleen maar over hemzelf ging.
Ik had na zo'n dag als gisteren wel knappere gasten verwacht om de wonden te helen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:42 schreef augurkenkoning het volgende:
vanavond i.i.g
Onder anderen:
- Amazone Anky van Grunsven over een nieuw paard.
- Dolf Jansen over voorstelling Altijd verder.
weinig boeiend
Ik hou vooral van politiek(e relletjes), dit was meer emo sensatie tv, voor mij dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja belachelijk dat ze geen drumband hebben uitgenodigd.
Ik vind de fotograaf wel autenthiek overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |