Is dat ook de Wielaert van Langs de Lijn?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
Vervelende prater, die Wielaart.
Vindt zichzelf erg belangrijk, zo te horen.
off-topic: hee, nu weet ik waar de Toppers het ideetje voor hun outfit vandaan hebben!quote:
Nee dat is weer een anderequote:Op donderdag 30 april 2009 23:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is dat ook de Wielaert van Langs de Lijn?
Zoja, zware tegenvaller hoor, vond hem dat altijd wel goed doen. Leek me geen kwal.
Vreselijk vanmiddag ook al. Trouwens die fotograaf die die foto van die dader nam, vond zichzelf ook een peer.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
Vervelende prater, die Wielaart.
Vindt zichzelf erg belangrijk, zo te horen.
Dan heb je niet goed geluisterd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:37 schreef maril het volgende:
[..]
Trouwens die fotograaf die die foto van die dader nam, vond zichzelf ook een peer.
Ik had het over de fotograaf in de zaal, die aan tafel is een held.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind de fotograaf wel meevallen maar die mensen stellen zich zo enorm professioneel op, zo van: wij hebben er geen last van. Die fotograaf aan tafel is wel tof
Wielaert is gewoon een enorme egocentrische klootzak, heb vaak met hem te maken gehad en heb echt een enorme antipahtie ontwikkeld, tijd geleden nog op de begrafenis van een collega waar hij een speech hield die echt alleen maar over hemzelf ging.
Dan heb je nog steeds niet goed geluisterd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ik had het over de fotograaf in de zaal, die aan tafel is een held.
Hij lijkt he, dat gevoel had ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef Andromache het volgende:
Ik dacht even dat het dominee Hans Visser was van de Pauluskerk in Rotterdam, maar dit moet wel bijna zijn broer zijn.
Ja belachelijk dat ze geen drumband hebben uitgenodigd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef augurkenkoning het volgende:
Saaie aflevering. Maarja, zoals verwacht eigenlijk.
tja, jij hebt professioneel met hem te maken. als luisteraard mag ik graag naar hem luisteren en ik vond zijn bijdragen op de radio erg goed en indrukwekkend vandaag.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind de fotograaf wel meevallen maar die mensen stellen zich zo enorm professioneel op, zo van: wij hebben er geen last van. Die fotograaf aan tafel is wel tof
Wielaert is gewoon een enorme egocentrische klootzak, heb vaak met hem te maken gehad en heb echt een enorme antipahtie ontwikkeld, tijd geleden nog op de begrafenis van een collega waar hij een speech hield die echt alleen maar over hemzelf ging.
Ik had na zo'n dag als gisteren wel knappere gasten verwacht om de wonden te helen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:42 schreef augurkenkoning het volgende:
vanavond i.i.g
Onder anderen:
- Amazone Anky van Grunsven over een nieuw paard.
- Dolf Jansen over voorstelling Altijd verder.
weinig boeiend
Ik hou vooral van politiek(e relletjes), dit was meer emo sensatie tv, voor mij dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja belachelijk dat ze geen drumband hebben uitgenodigd.
Ik vind de fotograaf wel autenthiek overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |