Ja was sensatie journalistiek. Alsof er echt iets gebeurd was. Ze zoeken gewoon naar de sensatie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik hou vooral van politiek(e relletjes), dit was meer emo sensatie tv, voor mij dan.
Huis ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef maril het volgende:
Vanavond gaat het ook over de aanslag op het koinklijk huis
Onder andere:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef maril het volgende:
Vanavond gaat het ook over de aanslag op het koinklijk huis
Dank jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja was sensatie journalistiek. Alsof er echt iets gebeurd was. Ze zoeken gewoon naar de sensatie.
Freek = Dolf????quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef sander89 het volgende:
Scherp van Freek, wat het nog griezeliger maakt deze aanslag.
Niet alleen vanavond, hoor.quote:
En er zitten 2 gasten aan tafel die gisteren een collega zijn verloren.quote:
smakeloos, echt smakeloos ook hoe ze nu weer worden afgeserveerd.......quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En er zitten 2 gasten aan tafel die gisteren een collega zijn verloren.
Ik heb het begin gemist, maar met Dolf en Ankie was het een typische vrijdaguitzetting vol humor en vind dat ook niet erg subtiel tegenover die andere gastenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En er zitten 2 gasten aan tafel die gisteren een collega zijn verloren.
Je maakt geen kans, maril. Anky valt op dekhengsten.quote:
Nee, en bovendien vroegen ze niet eens hoe het met die ene man in de mitella was en wat hij had.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:53 schreef cobain1994 het volgende:
Vond die filmpjes/foto's nog even laten zien aan de nabestaanden niet nodig eigenlijk..
Ik kan me voorstellen dat die mensen nogal wat moeite hebben om erover te praten, maar om op deze manier de lolbroek uit te hangen metquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, en bovendien vroegen ze niet eens hoe het met die ene man in de mitella was en wat hij had.
Trouwens sowieso een wat stroef gesprek.
Het leek wel dat ze meer voor de show waren uitgenodigd..Kijk eens wie wij in de show hebben?kijkcijfers?..Maar jah..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, en bovendien vroegen ze niet eens hoe het met die ene man in de mitella was en wat hij had.
Trouwens sowieso een wat stroef gesprek.
Nee, ze zei duidelijk dat ze daar niets mee had.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je maakt geen kans, maril. Anky valt op dekhengsten.
Tuurlijk wel, maar dat krijg je er niet uit met deze manier van interviewen. Het empathisch vermogen van een doperwtje, die Pauwls, En waarom al die beelden idd?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef Horloge het volgende:
Antilliaanse gasten hadden gewoon niet aan tafel moeten zitten. Met alle respect, ze hadden geen verhaal.
Precies. Was tenenkrommend.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat krijg je er niet uit met deze manier van interviewen. Het empathisch vermogen van een doperwtje, die Pauwls, En waarom al die beelden idd?
ik heb op een gegeven moment de tv uitgezet dus ik heb niet de hele uitzending gezien, maar ik denk niet dat deze mannen in een andere setting beter tot hun recht gekomen waren. Beetje licht zwakbegaafde typesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat krijg je er niet uit met deze manier van interviewen. Het empathisch vermogen van een doperwtje, die Pauwls, En waarom al die beelden idd?
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd of ze ook die politie-agent op die fiets bij die Naald hebben kunnen traceren. Die man is echt op het nippertje ontsnapt en zal, als ie die beelden terug ziet, ook wel denken dat ie een engeltje op z'n schouders heeft gehad.
Inderdaad! http://www.destentor.nl/r(...)weer-aan-de-slag.ecequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:46 schreef Moron het volgende:
[..]
Ik las vandaag bij ons in de krant dat ze gister gewoon aan het werk is gegaan! Het is trouwens een vrouw! Dacht echt dat het man was.
Jezus, doe er nog een schepje boven op aan domheid. Familie van Jeroen Pauw ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb op een gegeven moment de tv uitgezet dus ik heb niet de hele uitzending gezien, maar ik denk niet dat deze mannen in een andere setting beter tot hun recht gekomen waren. Beetje licht zwakbegaafde types
hoezo domheid? Mag ik niet iemand dom vinden dan? Is dat alleen aan jou voorbehouden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, doe er nog een schepje boven op aan domheid. Familie van Jeroen Pauw ofzo?
Zwakbegaafd zeg je. Alleen om dat ze ge-emotioneerd waren en niet direct een vloeiend antwoord gaven op soms wat rare vragen. Kom op zeg., hoezo zwakbegaafquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoezo domheid? Mag ik niet iemand dom vinden dan? Is dat alleen aan jou voorbehouden?
Licht zwakbegaafd schreef ik, maar ik wil er wel 'beetje dom' van maken hoor. Zijn we toch nog koninklijk bezigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Zwakbegaafd zeg je. Alleen om dat ze ge-emotioneerd waren en niet direct een vloeiend antwoord gaven op soms wat rare vragen. Kom op zeg., hoezo zwakbegaaf
Ik vind het dom om op die manier een oordeel te hebben. Ik had op geen enkele manier de indruk dat ze zwakbegaafd waren. Het waren geen vlotte sprekers, maar dat maakt je nog niet zwakbegaafd. Ik vind het nogal wat om zo over die mensen te praten die een dag na zo'n ervaring even hun verhaal komen doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Licht zwakbegaafd schreef ik, maar ik wil er wel 'beetje dom' van maken hoor. Zijn we toch nog koninklijk bezig
Je mag iemand dom vinden, maar mensen die in shock zijn na het overlijden van een dierbare dom noemen getuigt niet van intelligentie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoezo domheid? Mag ik niet iemand dom vinden dan? Is dat alleen aan jou voorbehouden?
ik wist ook niet dat jij ze zo goed kent dat je weet dat ze normaliter super intelligente, vlotte sprekers zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Licht zwakbegaafd
Ik wist niet dat je ze goed kende.
Dat noem je in shock, getraumatiseerd ook
Heb het te druk, ik zal eerst een stel geitewollensokken moeten breienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
Je kan ook gewoon even sorry zeggen computergirl'
Zo'n type lijk je me wel iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb het te druk, ik zal eerst een stel geitewollensokken moeten breien
Succes. En denk voortaan eerst even na voordat je oordeelt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb het te druk, ik zal eerst een stel geitewollensokken moeten breien
| 1 |
WTF staat er? Nie... niet kijken ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:35 schreef Leeuwinneke het volgende:
Maandag 4 mei, 23.05 uur, NED 1:
Wendy van Dijk, Humberto Tan, Daphne Deckers en nog veel meer gasten in een speciale uitzending om de aandacht te vestigen op de strijd tegen laaggeletterdheid.
Niet zo veel bijzonder vanavond
Overslaan dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
Diie aflevering die al opgenomen is dus en op koninginnedag zou worden uitgezonden.
Mooi dan niet kijken!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
Diie aflevering die al opgenomen is dus en op koninginnedag zou worden uitgezonden.
Exact...grrr. dieptepuntquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
WTF staat er? Nie... niet kijken ofzo?
1,3 miljoen laaggeletterden... Dus er zijn meer zware drinkers dan laaggeletterden...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ach 40 jaar geleden kon een arbeiderskind niet naar de HBS
80 procent van de ongeletterden is zware roker omdat ze niet kunnen lezen dat nicotine dodelijk is.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
1,3 miljoen laaggeletterden... Dus er zijn meer zware drinkers dan laaggeletterden...
Wat een prachtig land is dit.
Maar waarom moeten al die mensen zonodig op FOK! komen?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
1,3 miljoen laaggeletterden... Dus er zijn meer zware drinkers dan laaggeletterden...
Wat een prachtig land is dit.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom moeten al die mensen zonodig op FOK! komen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom moeten al die mensen zonodig op FOK! komen?
Best bijzonder, dat de Bie er is, ik zag hem gister ook op de Dam tijdens de herdenking, na zijn Grote Kerk-lezing.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Wim de Bie, meneer Foppe is terug van weggeweest.
- PvdA-Kamerlid Khadija Arib schreef autobiografie.
- Advocaat Dion Bartels wil namen beleggingsfraudeurs.
Leuk juistquote:
Ze doet het geweldigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gelul weer. Ze weet zich er weer amper uit te lullen
.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutwijf
Waarom zit ze daar ?
Doe er dan wat an mens.
Dat kan niet anders...quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:04 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar hen je het nu over dezelfde vrouw die je eerst goed vond?
Dacht al dat hij zou komen. Ik ga kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef borisz het volgende:
Vanavond met Johan Derksen, Joop Munsterman en Guy Verhofstadt.
Eindelijk weer eens de moeite waard om af te stemmenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef borisz het volgende:
Vanavond met Johan Derksen, Joop Munsterman en Guy Verhofstadt.
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens de moeite waard om af te stemmen
Volgens mij zei hij dat tegen een gast, er zit ws. iemand zenuwachtig te zijn ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef DrDentz het volgende:
"Nou dat ging al goed."
Mooie uitzending wordt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |