Ja was sensatie journalistiek. Alsof er echt iets gebeurd was. Ze zoeken gewoon naar de sensatie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik hou vooral van politiek(e relletjes), dit was meer emo sensatie tv, voor mij dan.
Huis ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef maril het volgende:
Vanavond gaat het ook over de aanslag op het koinklijk huis
Onder andere:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef maril het volgende:
Vanavond gaat het ook over de aanslag op het koinklijk huis
Dank jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja was sensatie journalistiek. Alsof er echt iets gebeurd was. Ze zoeken gewoon naar de sensatie.
Freek = Dolf????quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef sander89 het volgende:
Scherp van Freek, wat het nog griezeliger maakt deze aanslag.
Niet alleen vanavond, hoor.quote:
En er zitten 2 gasten aan tafel die gisteren een collega zijn verloren.quote:
smakeloos, echt smakeloos ook hoe ze nu weer worden afgeserveerd.......quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En er zitten 2 gasten aan tafel die gisteren een collega zijn verloren.
Ik heb het begin gemist, maar met Dolf en Ankie was het een typische vrijdaguitzetting vol humor en vind dat ook niet erg subtiel tegenover die andere gastenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En er zitten 2 gasten aan tafel die gisteren een collega zijn verloren.
Je maakt geen kans, maril. Anky valt op dekhengsten.quote:
Nee, en bovendien vroegen ze niet eens hoe het met die ene man in de mitella was en wat hij had.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:53 schreef cobain1994 het volgende:
Vond die filmpjes/foto's nog even laten zien aan de nabestaanden niet nodig eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |