Juist.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:57 schreef maril het volgende:
Heeft Paul de Leeuw zijn kinderen ook in Amerika gehaald?
Hij heeft groot gelijk. In Nederland zijn genoeg kinderen die zitten te springen om adoptieouders. Maar figuren als Peter halen veel liever een paar negertjes hier heen, want die zijn oh zo zielig.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef evert het volgende:
karskens, hou je zure bek eens. ga naar afghanistan en laat je neerschieten.
pfff wat een zeikerd.
Je luistert niet eens naar wat Peter zei. In NL is het niet te doen. 9/10x zijn het tienermoeders en moslimaatjes en die ouders mogen beslissen naar welk stel de kinderen gaan. En die willen dan niet dat 't naar een homokoppel gaat. Dus dankzij de intolerantie van Nederlanders moest hij wel uitwijken naar het buitenland (net als Paul).quote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. In Nederland zijn genoeg kinderen die zitten te springen om adoptieouders. Maar figuren als Peter halen veel liever een paar negertjes hier heen, want die zijn oh zo zielig.
Nee sloeg ook nergens op. Waarom zou dat nou dapper zijn? Alosf Hugo zelf heel bewust voor een gehandicapt kind heeft gekozen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef maril het volgende:
Ik vond die vraag van Hugo naar peter ook nergens op slaan, om als voorbeeld een gehandicapt kindje te adopteren.
Heb je überhaupt geluisterd? het liefst zouden ze een ned. kindje willen maar in Nederland is dat moeilijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. In Nederland zijn genoeg kinderen die zitten te springen om adoptieouders. Maar figuren als Peter halen veel liever een paar negertjes hier heen, want die zijn oh zo zielig.
Ik vraag me dan wel weer af of dat klopt. Ik heb trouwens ook wel mijn twijfels bij die hele Amerikaanse adoptieprocedure. Wat Peter zegt klopt dan volgens mij info niet: juist de mixed kinderen worden niet gewenst, wel de zwarte en de blanke.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:06 schreef jmac het volgende:
[..]
Je luistert niet eens naar wat Peter zei. In NL is het niet te doen. 9/10x zijn het tienermoeders en moslimaatjes en die ouders mogen beslissen naar welk stel de kinderen gaan. En die willen dan niet dat 't naar een homokoppel gaat. Dus dankzij de intolerantie van Nederlanders moest hij wel uitwijken naar het buitenland (net als Paul).
Ja daar praatte Peter zich wel makkelijk uit. Hij zou is wat beter om zich heen moeten kijken. Maar het is tegenwoordig een beetje mode om liever ergens een klein negertje op de kop te tikken in plaats van de 1000'en kinderen in Nederland die in pleeggezinnen zitten een helpende hand te bieden.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:06 schreef jmac het volgende:
[..]
Je luistert niet eens naar wat Peter zei. In NL is het niet te doen. 9/10x zijn het tienermoeders en moslimaatjes en die ouders mogen beslissen naar welk stel de kinderen gaan. En die willen dan niet dat 't naar een homokoppel gaat. Dus dankzij de intolerantie van Nederlanders moest hij wel uitwijken naar het buitenland (net als Paul).
Juist relevante vraag van iemand met een autistisch zoontjequote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef maril het volgende:
Ik vond die vraag van Hugo naar peter ook nergens op slaan, om als voorbeeld een gehandicapt kindje te adopteren.
Oh ja, is dat in de mode? Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja daar praatte Peter zich wel makkelijk uit. Hij zou is wat beter om zich heen moeten kijken. Maar het is tegenwoordig een beetje mode om ergens een klein negertje op de kop te tikken in plaats van de 1000'en kinderen in Nederland die in pleeggezinnen zitten een helpende hand te bieden.
Vind ik niet tong. Je moet dit gewoon seizoen als een soort zwangerschap/geboorte. Je vraagt aan een zwanger stel toch ook niet waarom ze geen gehandicapt kinjde krijgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist relevante vraag van iemand met een autistisch zoontje
bullshit. vrienden van me zijn ook bezig geweest met adoptie. echter, is erg lastig. en met name uit marokkaanse hoek wil men geen hollandse adoptieouders.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, ben het er niet mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist relevante vraag van iemand met een autistisch zoontje
Inderdaad. Maar die kunnen niet kiezenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet tong. Je moet dit gewoon seizoen als een soort zwangerschap/geboorte. Je vraagt aan een zwanger stel toch ook niet waarom ze geen gehandicapt kinjde krijgen.
Dus als homo moet je dan maar een gehandicapt kindje nemen???quote:Op donderdag 30 april 2009 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die kunnen niet kiezen
Behalve als het en doof blind kindje isquote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus als homo moet je dan maar een gehandicapt kindje nemen???
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ach, die Arnold heeft in het verzet gezeten, waarom neemt ie niet direct 30 kindjes op in zijn schuilkeldertje
Proestquote:Op donderdag 30 april 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ach, die Arnold heeft in het verzet gezeten, waarom neemt ie niet direct 30 kindjes op in zijn schuilkeldertje
Ze zouden sowieso homo's moeten verbieden om een kind te adopteren. Natuurlijk te gek voor woorden!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus als homo moet je dan maar een gehandicapt kindje nemen???
Er is toch gewoon nauwelijk aanbod vanuit nl?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:16 schreef evert het volgende:
[..]
bullshit. vrienden van me zijn ook bezig geweest met adoptie. echter, is erg lastig. en met name uit marokkaanse hoek wil men geen hollandse adoptieouders.
Nee, je bent niet de enige. Al vond ik de opmerking over Juliana en Christina nog een stuk stompzinniger dan tegen Van der Vorst, waar iedereen nogal lomp tegen deed.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die Jeroen af en toe echt een botte hond vind? Dang... hij heeft zovaal ontactische opmerkingen altijd. Gisteren weer tegen Van der Voorst. Hij heeft iets tegen homo's en christenen volgens mij.
DIe heb ik gemist. Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Al vond ik de opmerking over Juliana en Christina nog een stuk stompzinniger
Over Juliana en Christina: "Dan heb je ook wel de twee kneusjes van de koninklijke familie te pakken"quote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
DIe heb ik gemist. Wat zei hij dan?
Nee ik ook niet Maril.. want het is niet gemakkelijk om een gehandicapt kindje adopteren die ouder dan 5 jaar is..quote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef maril het volgende:
Volgens mij doet hij het om grappig/quasi tegendradig te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die Jeroen af en toe echt een botte hond vind? Dang... hij heeft zovaal ontactische opmerkingen altijd. Gisteren weer tegen Van der Voorst. Hij heeft iets tegen homo's en christenen volgens mij.
Dat vond ik ook erg gemeen van die Pauw om zo tegen Peter te zeggen..Peter kijk eens goed naar die jongetjesquote:maar die opmerking over die kleine jongetjes naar Peter toe vond ik ronduit onbeschoft. Ik had het Peter niet kwalijk genomen als hij hem een muilpeer had verkocht.
Actuele gasten ftw.quote:Vanavond 23.05 uur, NED 1:
In verband met het incident bij de Koninginnedagviering in Apeldoorn vervalt de uitzending over laaggeletterdheid.
De uitzending van vanavond zal ingaan op de laatste ontwikkelingen rondom het incident.
Als nog wat verstandige en interessante mensen zijn ga ik wel kijken, al zullen we niet veel nieuws horen denk.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
Zit er iemand om 23.00 nog op te wachten. Alle actualiteitenrubrieken krijgen al meer zendtijd vanavond.
Pauw en Witteman maken het vast weer fraai met hulpverleners en ooggetuigen en een paar experts.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
Zit er iemand om 23.00 nog op te wachten. Alle actualiteitenrubrieken krijgen al meer zendtijd vanavond.
Nadat Jeroen Pauw haar moeder en zuster gisteren kneusjes noemde? Denk het niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zou mooi zijn als de koningin er zit vanavond.
Dat lijkt me ook mooiquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja en dat ze ladderzat isquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |