Ohquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef Adothehague het volgende:
hey wat leuk, munsterman zn dochter zit achter hem met dat zwarte haar.
Ze voetbalt volgens mij ook nog bij Twente (vrouwenelftal)?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef Adothehague het volgende:
hey wat leuk, munsterman zn dochter zit achter hem met dat zwarte haar.
Klopt, al zal dat vast nog niet in het hoofdelftal zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze voetbalt volgens mij ook nog bij Twente (vrouwenelftal)?
Hij heeft wel wat indo trekken. Sympathieke vent overigens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze voetbalt volgens mij ook nog bij Twente (vrouwenelftal)?
Iemand enig idee of Joop nog wat ''buitenlands'' bloed in hem heeft zitten?
Wel een beetje een wolf in schaapskleren volgens mij. Kan ook keihard zijn. Beetje zoals Scheringa dus eigenlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef Adothehague het volgende:
vind hem ook wel goed overkomen.
Sympathiek inderdaad.
Ach zonder dit soort mensen zou de maatschappij nergens zijn, er wordt te veel geluld in het bedrijfslevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wel een beetje een wolf in schaapskleren volgens mij. Kan ook keihard zijn. Beetje zoals Scheringa dus eigenlijk.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Een soort officier van het Leger des Heils.
scheringa is een smeerkees die onetisch werkt...... volgens mij is munsterman wel ff van een ander niveau. Maar goed dat is geheel koffiedik kijken natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wel een beetje een wolf in schaapskleren volgens mij. Kan ook keihard zijn. Beetje zoals Scheringa dus eigenlijk.
Klopt:quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:31 schreef SCH het volgende:
Vanavond het Europese lijsttrekkersdebat toch?
Wordt een hopeloze mislukking... Denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt:
De Europese lijsttrekkers van CDA, PvdA, ChristenUnie/SGP, VVD, D66, PVV, SP, GroenLinks en PvdD gaan met elkaar in de debat.
kippenhok ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:13 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Wordt een hopeloze mislukking... Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |