Ja ikquote:Op woensdag 29 april 2009 21:59 schreef Dupje het volgende:
Ik vroeg dus, wie gaan er morgen naar Oranjepop? Ik ga iig even bij Destine en De Staat kijken
15 euro!quote:Op donderdag 30 april 2009 04:49 schreef swarmahoer het volgende:
wat een drukte zegen de toegang was op n gegeven moment 15 euro, afzetters
maar wel n vet feestjena 3 uur draaide er echt een klote dj, ging het heel snel bergafwaarst
Uhu! Of ja ik was wel wakker maar bleef lekker in bed liggen.. was vannacht ook 5u thuisquote:Op donderdag 30 april 2009 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
15 fucking euro entree, damn![]()
mogguh, uitslapen tot half 11 is fijn als je 't nooit kan, LR slaapt vast nog, tevens koffie
Dat zei ik ook al maar goed, men wil niet luisterenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:34 schreef LastRequest het volgende:
Denk het niet, maar de echte koopjes zijn natuurlijk allang weg
Nu zit er waarschijnlijk alleen nog grut met échte troep
Om vervolgens zeker nog 2 euro te betalen voor een lullig stapelglaasje bierquote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb overigens ook geen entree betaald.. echt belachelijk, bij de el was het ook om 12u al 10 euro. Zijn niet goed bij hun hoofd
Waar zit je ergens? Als je nu de vriendin van swarmi was geweest, had je ramptoerist moeten gaan spelenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf, we zitten hier koninginnedag te kijken en ineens chaos.. een of ander autotje wat tegen een paal aan knalt.. mensen die gereanimeerd worden
TV gelderlandquote:Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? Als je nu de vriendin van swarmi was geweest, had je ramptoerist moeten gaan spelen.
Op zich is dat natuurlijk volledig terecht.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB zat me al uit te lachen dat ik de optocht aant kijken was
Iddquote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op zich is dat natuurlijk volledig terecht.
Matigquote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, hij probeerde door het oog van de naald te kruipen, maar epic fail
Ze zitten al de hele tijd of het opzet is of nietquote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Het wachten is nu op de eerste kuttekop die begint over een terroristische aanslag_!
Drank en drugs hebben de hoogste oddsquote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Het wachten is nu op de eerste kuttekop die begint over een terroristische aanslag_!
Je bent overigens wel een dikke faler als je je langs politie en een enorme menigte weet te rammen, maar vervolgens een bus van 2×20 meter weet te missenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja goed, ik vind zo'n complottheorie vaak wel ver gaan. Van de andere kant: als ze met een auto iets moesten uitrichten hadden ze een grote SUV moeten nemen en geen Swift. Dus óf er is iemand psychisch labiel of fysiek onwel geworden, óf er zit meer achter dan enkel het idee de bus te rammen.
Tsja, je kan zeggen wat je wil, de timing was wel erg toevallig.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent overigens wel een dikke faler als je je langs politie en een enorme menigte weet te rammen, maar vervolgens een bus van 2×20 meter weet te missen
Lach niet man.quote:
Okquote:Op donderdag 30 april 2009 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]geniaal
Ik weet het niet zeker.. sommige aangepast sommige dicht dacht ik
Vanuit die belgische site lijkt de ontsnapping van de agent op de fiets nog veel spectaculairderquote:Op donderdag 30 april 2009 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
Prachtig, die bodyguards die meteen met hand op de holster naar die auto rennen
Toen ze aankwamen bij 't paleis kwamen er opeens uit alle hoeken beveiliging, alsof ze een blik van 40 man opentrokkenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
Prachtig, die bodyguards die meteen met hand op de holster naar die auto rennen
En politie ook, je ziet ze normaal niet, maar ze zijn dr dus bestquote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toen ze aankwamen bij 't paleis kwamen er opeens uit alle hoeken beveiliging, alsof ze een blik van 40 man opentrokken.
Zo kenker!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vanuit die belgische site lijkt de ontsnapping van de agent op de fiets nog veel spectaculairder
Beetje koffie drinken maar als ze op tv kunnen komen zijn ze er ineens wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En politie ook, je ziet ze normaal niet, maar ze zijn dr dus best
Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Beetje koffie drinken maar als ze op tv kunnen komen zijn ze er ineens wel.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Beetje koffie drinken maar als ze op tv kunnen komen zijn ze er ineens wel.![]()
Dat is altijd. Al die slappe straatagenten kunnen normaal niks anders dan dom bonnenschrijven, maar de paar getrainde mensen die er zijn, zijn wel geinig om in de gaten te houden. Als je er op let, zie je wel vaker stillen door de stad lopen. Vaak bij grote evenementen, ook bij risicowedstrijden van het voetbal enzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toen ze aankwamen bij 't paleis kwamen er opeens uit alle hoeken beveiliging, alsof ze een blik van 40 man opentrokken.
zomgquote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
weet ik...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm Cali, in glasgow liggen ook al 2 mensen int ziekenhuis met de mexicaanse griep hoor
Wat is je bronquote:
De omroepster bij tv gelderland zei hetquote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is je bron? Je heb sneller info dan ik
.
gastquote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef swarmahoer het volgende:
entree begon bij 5 naar 15 naar 10 voor zover ik meegekregen heb, en t bier was zelfs 250 volgens mij
wat een actie zeg, in apeldoorn
ben benieuwd naar zn motief, want zon bus kan je toch niks mee uithalen
ik snap niet dat er 40 man ernaartoe rent, misschien gebeurt er nu juist wel iets bij de autos die ze in de steek lieten...
2,50!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef swarmahoer het volgende:
entree begon bij 5 naar 15 naar 10 voor zover ik meegekregen heb, en t bier was zelfs 250 volgens mij
als ik het kon verdienen had ik t ook gedaanquote:
Chique en netjes is anders inderdaad, maar als mensen kennelijk bereid zijn het te betalenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vind 't knap lomp dat Van Buren de prijzen op de avond zelf meermalen wijzigt. Doe ff normaal en houdt 1 prijs aanProfiteurs
net zoals dat je bij de appie 10 cent voor n flesje water betaalt, en op t station bij de ah to go 1,60 prijspenetratie, mensen slikken het, en op het ''hoogtepunt'' hebben ze er meer voor over blijkbaarquote:Op donderdag 30 april 2009 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vind 't knap lomp dat Van Buren de prijzen op de avond zelf meermalen wijzigt. Doe ff normaal en houdt 1 prijs aanProfiteurs
Ik zie gewoon wat smerige kweken?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:49 schreef Californium het volgende:
High tech science gedaan gister man! moet je checken
[ afbeelding ]
Have fun!quote:
het zijn geen kweken dat is het gewicht voor mijn Southern Blotquote:Op donderdag 30 april 2009 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie gewoon wat smerige kweken?
Lekker primitiefquote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
het zijn geen kweken dat is het gewicht voor mijn Southern Blot
daaromquote:
Waarom een S-Blot? Wat bende aan het onderzoeken, einstein?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
daaromhigh tech science he
maar het werkt prima
geen idee eigelijk....quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef tomttt het volgende:
Was van plan vanavond Nijmegen in the gaan. Weet iemand toevallig of er optredens van vanavond zijn afgelast?
we wille de invloed van palindromen in de cel onderzoeken en daarom runnen we recombination deficient strains met verschillende palindromen op een pulse field gel en gaan kijken wat de verschillen zijn op een southern blot want dat is de meest efficiente methodequote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom een S-Blot? Wat bende aan het onderzoeken, einstein?
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:12 schreef Californium het volgende:
[..]
we wille de invloed van palindromen in de cel onderzoeken en daarom runnen we recombination deficient strains met verschillende palindromen op een pulse field gel en gaan kijken wat de verschillen zijn op een southern blot want dat is de meest efficiente methode
[/ wetenschapelijk geneuzel]
quote:
Oh?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef gers het volgende:
GVD KUT ABN AMRO
KLOTE D446 AUTOMAAT OP DE MOLENSTRAAT
STERF
je rekening is leegquote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef gers het volgende:
GVD KUT ABN AMRO
KLOTE D446 AUTOMAAT OP DE MOLENSTRAAT
STERF
8 uur hoorde ikquote:
ik wou pinnenquote:
liever helemaal niemand maar ik ben erg benieuwd waarom hij het deedquote:Op donderdag 30 april 2009 20:29 schreef mrkrul het volgende:
dus je hebt liever dat het een van de slachtoffers is? das ook gek
van die groenequote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
heb net ff de lasers opgebouwd, nu ff eten, en aangezien ik toch mn laptopje met internet bij heb
Whahaha ja, ik had een witte tas bij me iddquote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef morgane het volgende:
Wat heftig allemaal in Apeldoorn, ik zat ook precies te kijken toen het gebeurde. Echt heel bizar ineens.
Dupje, ik heb je nog gezien volgens mijhad je een witte tas bij je? Ik wist het niet zeker en dacht: als je het nou niet bent, is het ook weer zo raar om ineens naar je te gaan staan zwaaien. Ik zat met mn vriend op het gras bij De Staat, was wel een goed optreden ja.
Euh, ja, dat kan denk ik wel, leuk! En ook cool dat je komt!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef morgane het volgende:
Had ik nou toch maar even naar je gezwaaidmaar goed, ik zie je iig bij de bbq
Kunnen misschien wel samen met de trein?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik noem jou babe. Kom van oranjepop af, was heftige shit ,een ska=band op 't eind
Nou ok, omdat jij 't zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed, bed. Zou jij ook moeten doen PP.
dan heb je nog 6,5 uur de tijd om te slapen, denk dat mikkie wel eens kortere nachten maaktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik moet morgen om 6:30 op, dat wordt zo tof
Goffedomme Piet, het was wel duidelijk dat je genoeg bier op hadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een pareltjes heb ik gepost vannacht, mogguh
Relaxtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:44 schreef Californium het volgende:
mikkiewat een ontvangst
hoe was je Queens-day?
Zat er dik in, vent was al hersendood toch...?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:47 schreef dikkekaas het volgende:
De dader is vannacht overledenWat een rotmongool.
Ja, ik waardeer 't dat yashi me tactisch naar bed heeft geschrevenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:35 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme Piet, het was wel duidelijk dat je genoeg bier op had.
Anders was het helemaal niet goed gekomen vanmorgenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik waardeer 't dat yashi me tactisch naar bed heeft geschreven.
Oh oké, dat had ik nog niet meegekregen. Toch jammer. Had graag willen weten wat de reden was en ik had het ook niet erg gevonden als ze 'm flink konden straffen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zat er dik in, vent was al hersendood toch...?
Dat snap ik. Maar de geruchten gingen gisteren al dat het OM had aangegeven dat de man hersendood was, dus de kans dat ze er nog iets mee konden was sowieso klein.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:58 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Oh oké, dat had ik nog niet meegekregen. Toch jammer. Had graag willen weten wat de reden was en ik had het ook niet erg gevonden als ze 'm flink konden straffen.
Ohh haha, dat zag ik niet eens, ik vroeg me al af waarom je zo moest lachenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanmiddag de stad in om cadeaus te scoren voor verjaardagen morgen.. En misschien een passpiegel voor IB.. Zodat ik niet op de bank hoef te gaan staan om te kijken of het staat wat ik aan hebDaarom stond ik dus gister op de bank Dup
![]()
Heerlijk chillquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:32 schreef morgane het volgende:
Halloooovanmiddag lekker met mn vriend in 't Goffertpark liggen
Goed planquote:
dan niet zeiken en gewoon een kerel zijnquote:
Ik ben ook niet aan het zeiken, dat is mijn manier van vertellen hoe erg ik het gisteren naar mijn zin hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Cocktailprikker op 01-05-2009 12:18:27 ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks lekker een bbq met mijn vriendinergens aan het water
Vandaag al weer 4 maanden
gaat stiekem toch best rap
Oja niet te vergeten !Zondag MFMM
[ afbeelding ]dat zijn veel brommersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is wel een beetje jong![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef morgane het volgende:
Dank je, vind ik ook!ben echt helemaal gek met dat beest.
jailbaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is wel een beetje jong
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ik heb spullen voor appeltaart gekochtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed planTijd om iets lekkers te halen om het weekend te vieren
.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef morgane het volgende:
Dank je, vind ik ook!ben echt helemaal gek met dat beest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is wel een beetje jongkijk mag zegt ze altijd
Maar wel een beetje jong ja... zeker nu ik al weer bijna 20 word
![]()
maar nee 16 jarigen zijn over het algemeen...![]()
niet echt volwassen kwa gedrag, zoals ik gister weer mee kon maken
![]()
ma belde me over apeldoorn, dus ik tv aan, iedereen kijkt stil en aandachtig van wtf ... vriendin van zus van vriend ( volg je het nog ja? ) komt van de wc terug, zit 5 minuten te kijken en naderhand snapt ze ook gewoon nog niet wat er nou gebeurd is, doet ze beetje lacherig "ik snap het niet?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euhm bij Destine zat ik in t gras, beetje links in t midden voor podium, bij De Staat stond ik rechts bijna vooraanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar stond je gister Dupje, heb je niet gezien. Wij stonden voor 't podium, eigenlijk precies in 't midden van de plek, in de zon
.
Muntjes waren 1 euro, loop je met 80 muntjes in je broek.
Ah, weg zon weg Dupjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:34 schreef Dupje het volgende:
Euhm bij Destine zat ik in t gras, beetje links in t midden voor podium, bij De Staat stond ik rechts bijna vooraanDaarna ben ik weer naar huis gegaan
foboquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:39 schreef gers het volgende:
nee ik had cp niet gezien ik weet niet eens hoe die eruit ziet
komt me wel bekend voorquote:
Zoiets jaquote:
hoelaat worden we verwachtquote:
Maar helaas natuurlijk twee muntjes per biertje?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar stond je gister Dupje, heb je niet gezien. Wij stonden voor 't podium, eigenlijk precies in 't midden van de plek, in de zon
.
Muntjes waren 1 euro, loop je met 80 muntjes in je broek.
Een S60 is ook machtig ja, maar die ligt ook qua vaste lasten en onderhoud echt ruim boven het budgetquote:
De vraagprijs ligt op ¤ 2.500, dat is waarvoor ze gemiddeld op Autotrader staanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:44 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, dat geloof ik ook wel weer best
Wat wil je ongeveer voor die Almera hebben?
Das ongeveer ¤1500 teveel voor die roestbak!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De vraagprijs ligt op ¤ 2.500, dat is waarvoor ze gemiddeld op Autotrader staan.
[TK] Nissan Almera 1.4 Pulsar
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das ongeveer ¤1500 teveel voor die roestbak!
Klopt, maar als dat de prijs is waarvoor ze op Autotrader staan, dan ben ik natuurlijk gek om daar 1k onder te gaan zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:40 schreef IrishBastard het volgende:
Das nog best veel
Ik ben iig naar werk
Als je een keer met die Peug met een lege accu staat, zoek je het maar uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das ongeveer ¤1500 teveel voor die roestbak!
De accu is meer waard dan die peugeot!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar als dat de prijs is waarvoor ze op Autotrader staan, dan ben ik natuurlijk gek om daar 1k onder te gaan zitten. Er is nog wel te onderhandelen overigens, het is geen vaste prijs
.
[..]
Als je een keer met die Peug met een lege accu staat, zoek je het maar uit.
aai.gifquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:11 schreef Californium het volgende:
hoofdpijnik ga zo maar eens naar huis denk ik
quote:
Zo niet, dan wil ik wel komen helpen de verse appeltaart op te eten hoor, géén probleem!quote:
Hehe ik ga vanavond niet meer maken, ik wil x factor kijken! Dus dan maak ik m morgen maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo niet, dan wil ik wel komen helpen de verse appeltaart op te eten hoor, géén probleem!
ha je die taart maar moeten bakkenquote:
mede lentenaars danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
1. Ze woont in Lent
2. Jij ook, dus je bent geen Nijmegenaar
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ahhh dr is hier een hondje aant logeren, een kruising tussen een pikenees en nog iets.. maar wat een uber tof beestjeloopt ze zo helemaal met dr kop te schudden als ze een stuk touw in dr mond heeft.. Dan zie je gewoon één hoop haar op en neer gaan..
Ik bewaar het wel voor jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik als parttime lentenaar en zelfs partime huisgenote heb wel recht op een stukje vind ik hoor
Maar dan ben ik d'r nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik kijk x factor, die taart kan ik morgen ook nog morgen maken.
Oooohquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmm hij is ook eigenlijk voor mijn 21,5 verjaardag zondag
Ik wel, mijn ouders en zusje komen zelfs langsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ooooh
Vier jij halve verjaardagen?
Kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm jij bent toch ook in november jarig.. Dan ben ik binnenkort 22 en half
Moet je wel een kado meebrengen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar das mooi, zondag is IB er niet en ik wel
Mee eens! In ruil voor een stukje taartquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet je wel een kado meebrengen natuurlijk
hoelaat kunnen we langskomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmm hij is ook eigenlijk voor mijn 21,5 verjaardag zondag
Nou, eigenlijk vier ik t nietquote:
beterschapquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef Californium het volgende:tis 9 uur.... ik ga slapen
ben helemaal dood... hoofdpijn....beetje bleeeh....slapen
trusten
sorry, k was uitgelootquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ken iemand die nog steeds een housewarming zou doen voor fokmensen
en waarom is er dan nog housewarming geweestquote:
ja dat!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
waar is dat preciesquote:
Zie nou wel dat je toch wel érgens goed voor bentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |