Ja ikquote:Op woensdag 29 april 2009 21:59 schreef Dupje het volgende:
Ik vroeg dus, wie gaan er morgen naar Oranjepop? Ik ga iig even bij Destine en De Staat kijken
15 euro!quote:Op donderdag 30 april 2009 04:49 schreef swarmahoer het volgende:
wat een drukte zegen de toegang was op n gegeven moment 15 euro, afzetters
maar wel n vet feestjena 3 uur draaide er echt een klote dj, ging het heel snel bergafwaarst
Uhu! Of ja ik was wel wakker maar bleef lekker in bed liggen.. was vannacht ook 5u thuisquote:Op donderdag 30 april 2009 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
15 fucking euro entree, damn![]()
mogguh, uitslapen tot half 11 is fijn als je 't nooit kan, LR slaapt vast nog, tevens koffie
Dat zei ik ook al maar goed, men wil niet luisterenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:34 schreef LastRequest het volgende:
Denk het niet, maar de echte koopjes zijn natuurlijk allang weg
Nu zit er waarschijnlijk alleen nog grut met échte troep
Om vervolgens zeker nog 2 euro te betalen voor een lullig stapelglaasje bierquote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb overigens ook geen entree betaald.. echt belachelijk, bij de el was het ook om 12u al 10 euro. Zijn niet goed bij hun hoofd
Waar zit je ergens? Als je nu de vriendin van swarmi was geweest, had je ramptoerist moeten gaan spelenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf, we zitten hier koninginnedag te kijken en ineens chaos.. een of ander autotje wat tegen een paal aan knalt.. mensen die gereanimeerd worden
TV gelderlandquote:Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? Als je nu de vriendin van swarmi was geweest, had je ramptoerist moeten gaan spelen.
Op zich is dat natuurlijk volledig terecht.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB zat me al uit te lachen dat ik de optocht aant kijken was
Iddquote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op zich is dat natuurlijk volledig terecht.
Matigquote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, hij probeerde door het oog van de naald te kruipen, maar epic fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |