Om mezelf maar ff te qouten zodat we door kunnen gaan waar we waren gebleven.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunnen het zeker wel worden. Vooral wanneer je ze op een andere manier gezien hebt ofzo. Ineens krijg je oog voor bepaalde details. De handen bijv.
Zijn handen als hij iets doet. Zijn wangen. Zijn ogen als hij lacht. Alstie moeilijk kijkt als hij iets doetquote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunnen het zeker wel worden. Vooral wanneer je ze op een andere manier gezien hebt ofzo. Ineens krijg je oog voor bepaalde details. De handen bijv.
ach een beetje buikje of zwembandjes heb ik niet zo moeite mee voelt lekker zacht aanquote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Depp lijkt in potc indd. een dronken homo maar toch...die ogen, die lach.![]()
Btw, slanke mannen!
Haha, moeilijk kijkende mannenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn handen als hij iets doet. Zijn wangen. Zijn ogen als hij lacht. Alstie moeilijk kijkt als hij iets doet
ja zo'n dingetjes zie je pas als je iemand vaker gezien hebt en dan kan je gewoon ergens voor vallen (of er op afknappen)quote:Op woensdag 29 april 2009 21:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn handen als hij iets doet. Zijn wangen. Zijn ogen als hij lacht. Alstie moeilijk kijkt als hij iets doet
Ligt er aan wat hij doetquote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, moeilijk kijkende mannendie vind ik meestal niet zo tof.
Nee, beetje mag indd. wel. Voelt wel stevig enzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach een beetje buikje of zwembandjes heb ik niet zo moeite mee voelt lekker zacht aan
moet alleen niet te duidelijk zichtbaar zijn als ze gewoon gekleed rondlopen
http://de-ik-schijn-boos-te-kijken-hyve.hyves.nl/quote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, moeilijk kijkende mannendie vind ik meestal niet zo tof.
Ik kom straks wel terug als de dames zijn uitgekletst.quote:
En welke van de 86727 ben jij dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
http://de-ik-schijn-boos-te-kijken-hyve.hyves.nl/
![]()
ik ben er lid van
Alstie moeilijk kijkt bij dingen waarbij ik hem natuurlijk liever lief, leuk of geil zie kijken is de spreekwoordelijke liefde snel overquote:
Kunt het ook zo zien, hij doet dan misschien extra zn best.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Alstie moeilijk kijkt bij dingen waarbij ik hem natuurlijk liever lief, leuk of geil zie kijken is de spreekwoordelijke liefde snel over
jij kan zoooooooooo verschillend kijken maar soms echt danquote:Op woensdag 29 april 2009 21:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
ik ben er lid van
Ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 21:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
ik ben er lid van
De middelstequote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
En welke van de 86727 ben jij dan?
Ik de laatste.quote:
je hebt hem gemeet?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij kan zoooooooooo verschillend kijken maar soms echt danziet er zoooooooooo lief uit dan he
en mijn broertje is er ook lid van hahahaha
Bij sommige dingen moet het natuurlijk gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt het ook zo zien, hij doet dan misschien extra zn best.
jerryquote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
En welke van de 86727 ben jij dan?
Nah ja, het is dan goed bedoeld he.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij sommige dingen moet het natuurlijk gaanhij moet dan juist niet extra zijn best doen
zbbrox is tofquote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef vencodark het volgende:
Wacht...ik vergeet steeds dat Zbbrox (ofzo) foto's in zijn fobo heeft en ik dus wel weet hoe hij eruit ziet.
zoiets?quote:
ik zie het.. je staat tussen de nieuwe ledenquote:
heb je tom wel bij je?quote:
Ja tuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik zie het.. je staat tussen de nieuwe ledenik zal je eens toevoegen if you dont mind
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zoiets?
ik wou heel fout gaan zeggen: geneukt dan? maar dat doe ik maar niet![]()
scherp!!quote:
We hebben het gemerkt Cuequote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:sorry ik ben echt in te foute stemming nu. sorry alvast haha
quote:
Goed hequote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]je doet t wel en toch maar niet gheghe
* tijnbrein geeft Cue wat zout zodat ze wat minder flauw isquote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:sorry ik ben echt in te foute stemming nu. sorry alvast haha
En als ik het zeg is het goedquote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
We hebben het gemerkt Cue![]()
Gelukkig weten we wie al die rare dingen zegt
quote:
Grrr.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
awel dank u zeer, ik ben daar zelf erg bescheiden in
djoyzz mag er ook zijn, alleen zn nick he.. zo lastig typen![]()
Waar is MNR om het uit gelegen hoe je de nick schrijft?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
awel dank u zeer, ik ben daar zelf erg bescheiden in
djoyzz mag er ook zijn, alleen zn nick he.. zo lastig typen![]()
Jaaquote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
met het bruce lee plaatje.. you can do it!!
En dat is sinds de meet, of kon je dat altijd al hebben?quote:
sja bij meet denk ik altijd aan een hele groep mensenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed he![]()
Niet dat ik nu al snap wat je met ' zoiets' bedoelt
Meets kunnen in mijn beleving ook 1 op 1 zijn. Maar duidelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja bij meet denk ik altijd aan een hele groep mensen
maar ik heb m dus wel irl gezien
Ehm, sinds de meet denk ik. Daarvoor kende ik je helemaal niet!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat is sinds de meet, of kon je dat altijd al hebben?
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef zbbrox het volgende:
ben even oudhollandsch tosti's bakkenbrb
Jij bent in New York geweest!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
met het bruce lee plaatje.. you can do it!!
djaxx, een underground label dus relaxxquote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is MNR om het uit gelegen hoe je de nick schrijft?
Haha okequote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ehm, sinds de meet denk ik. Daarvoor kende ik je helemaal niet!
jah klopt ook welquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Meets kunnen in mijn beleving ook 1 op 1 zijn. Maar duidelijk
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
djaxx, een underground label dus relaxx
(te ver gezocht zeker.. oude osdorp posse meuk)
mnr, ik hoop dat ze een spetterende avond aan het hebben is
Hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah klopt ook wel
is gewoon wat je zelf bij een woord denkt he
net als je had gevraagd of we gedate hadden had ik dat ook ontkent gheghe
gewoon ontmoet dus
Dat hoop ik ook voor haar.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
djaxx, een underground label dus relaxx
(te ver gezocht zeker.. oude osdorp posse meuk)
Over die termen is het al eens eerder gegaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahahaleuk he al die termen..
maaaaaaaaaaar... nu snap ik het wel
Denk niet dat je daar zorgen om hoeft te makenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Sweet chiliquote:
Succesquote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef djayzz het volgende:
Zo, nu ga ik even wat leren, tot over een half uurtje ofzo
Klopt ja, ik ga er dan ook niet verder op inquote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over die termen is het al eens eerder gegaan.
Daten, afspreken, meeten, relatie, scharrel etc etc.
Anders begint het weer opnieuw he.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt ja, ik ga er dan ook niet verder op in
En het is nu wel bekend hoe iedereen erover denkt.. en dat het toch per mens verschilt en per situatie en dergelijk.. etc etc etcquote:Op woensdag 29 april 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Anders begint het weer opnieuw he.
Yup, yup en...ja yup.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En het is nu wel bekend hoe iedereen erover denkt.. en dat het toch per mens verschilt en per situatie en dergelijk.. etc etc etc
Zoveel hoef je er niet van te begrijpen hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef halfbearad het volgende:
Hmm, ik begrijp er hoe langer hoe minder van.
Het gaat over mensen meten.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef halfbearad het volgende:
Hmm, ik begrijp er hoe langer hoe minder van.
Haha, typisch kwaaltje van me, iets te hard over dingen nadenken.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoveel hoef je er niet van te begrijpen hoor
Hoezo?quote:
Gewoon, met een meetlint toch?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar zorgen om hoeft te makendie zoekt het wel op of maakt het anders wel
Dan dus wel een redenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
Hehe, dat had ik er eerder bij mogen plaatsen.
Nou gewoon: als ik iets zoek, woonruimte of een mogelijkheid op mijn werk of weet ik veel wat, krijg ik het in mijn schoot geworpen. Zo ook vandaag
Wat is je geheim?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
Nou gewoon: als ik iets zoek, woonruimte of een mogelijkheid op mijn werk of weet ik veel wat, krijg ik het in mijn schoot geworpen. Zo ook vandaag
Woonruimte en leuke contacten en een leuk mailtjequote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan dus wel een reden![]()
Maar gaafwaar gaat het dit keer om?
When the universe falls into place.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
Mijn geheim is mijn wilquote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is je geheim?
En kan ik dat leren?
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Woonruimte en leuke contacten en een leuk mailtje
Ow ja, en een toffe makelaar!
Haai Brox. Hoest met jouw plannetjes? Al een idee welke richting je uitkomt?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
When the universe falls into place.
I call it good karma.
Way to go mnr!
Mijn wil is nog niet sterk genoeg. Maar mijn wil wordt wel steeds sterker.quote:
That's the spirit!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn wil is nog niet sterk genoeg. Maar mijn wil wordt wel steeds sterker.
Wees welkom!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef hardromacore het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 21
Sekse? m
Woonplaats/ regio? Olst/salland/west overijssel
Interesses? Filosofie/Muziek
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur? 1.85, dun, redelijk breed
Hoe lang single? te lang
sowieso zie fobo
Welkom hardromacore!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef hardromacore het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 21
Sekse? m
Hoe lang single? te lang
sowieso zie fobo
Dan klik ik wel evenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees welkom!![]()
het staat vast te gretig als ik nu op je fobo klik![]()
Ik klik nu per ongeluk op je jouwequote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees welkom!![]()
het staat vast te gretig als ik nu op je fobo klik![]()
Hoiquote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef hardromacore het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 21
Sekse? m
Hoe lang single? te lang
sowieso zie fobo
"i can teach you.. but i have to charge.. lala la la laaaaaaa"quote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is je geheim?
En kan ik dat leren?
gewoon terugglurenquote:
Ja inderdaad.quote:
gevoel zegt "Amsterdaaaaam nUUUUUquote:Op woensdag 29 april 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Haai Brox. Hoest met jouw plannetjes? Al een idee welke richting je uitkomt?
Niet goed geld terug?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"i can teach you.. but i have to charge.. lala la la laaaaaaa"
Neem gewoon je tijd. Kleine stapjesquote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad.![]()
Positief denken![]()
Ik probeer positief te denken maar dat is wel moeilijk.
JIj bent wel helemaal los nu hequote:
You've got a point there.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef hardromacore het volgende:
Honger na liefde, kan je het ook noemen
Nou veel losser en opener, sta soms te kijken van de uitspraken die je doet / maaktquote:
Gewoon luisteren naar de gedachte die het vaakst bij je terugkeert. Je hoeft het niet vandaag te weten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
gevoel zegt "Amsterdaaaaam nUUUUU"
verstand zegt "hmmm.. even dit en dat bekijken en afwachten, haastige spoed bladiebla"
maar ik heb een lang weekend.. tijd om de gemakzucht te ditchen.. en eens wat concreets te verzinnen
voornemens.. voornemens
Kan toch wel vrij open zijn hoor maar ben hier tijdje heel weinig geweest. En nu hoor ik er in alle opzichten weer tussen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou veel losser en opener, sta soms te kijken van de uitspraken die je doet / maakt
Welkomquote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef hardromacore het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 21
Sekse? m
Hoe lang single? te lang
sowieso zie fobo
Wen er maar aanquote:
Hehe, je doelt op het 'wanhopige'?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Dat merk ik op hier..
Honger na liefde, kan je het ook noemen
Vind het wel wat hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan toch wel vrij open zijn hoor maar ben hier tijdje heel weinig geweest. En nu hoor ik er in alle opzichten weer tussen.Is ook wel beetje om afleiding te zoeken hoor.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
gevoel zegt "Amsterdaaaaam nUUUUU"
verstand zegt "hmmm.. even dit en dat bekijken en afwachten, haastige spoed bladiebla"
maar ik heb een lang weekend.. tijd om de gemakzucht te ditchen.. en eens wat concreets te verzinnen
voornemens.. voornemens
iemand op msn is het er niet mee eens.quote:amsterdam neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Leegte vullen? Had ik geprobeerd en pakte niet goed uit. Maar om een of andere reden kan ik er toch niet omheen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, je doelt op het 'wanhopige'?
Ik zou alleen als je het opmerkt, iets specifieker zijn. Dat schept duidelijkheid (en dat terwijl ik eigenlijk op een filosofische manier wilde reageren, hehe).
Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Neem gewoon je tijd. Kleine stapjes
Little steps, my man
Goed zoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.![]()
Een paar maanden geleden zou ik had ik dit niet kunnen posten zou positief.Ik ben op de goede weg.
Geboren en getogen en ik zit er nog steedsquote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Welkom![]()
En WTF moet je in Olst. (Ik ga er morgen heen trouwens)
[..]
Wen er maar aan
Nee zou het eerder vergelijken met een corset dat je uitgetrokken hebtquote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dan weer tof. Wil niet dat het overkomt dat ik zomaar een masker opzet ofzo hoor.
Wowh... heb even een schakelmoment bij jouquote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Leegte vullen? Had ik geprobeerd en pakte niet goed uit. Maar om een of andere reden kan ik er toch niet omheen.
Je wil me weg hebben! Nou ik ga al!quote:
Das best een mooie vergelijking.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee zou het eerder vergelijken met een corset dat je uitgetrokken hebt(of iig ff wat losser zit)
Daar prik je snel genoeg doorheen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dan weer tof. Wil niet dat het overkomt dat ik zomaar een masker opzet ofzo hoor.
Haha.. wel mooie vergelijking.. tis nog net niet dat je zegt dat het sexy setje wat losser wordt gedaanquote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee zou het eerder vergelijken met een corset dat je uitgetrokken hebt(of iig ff wat losser zit)
Dankjequote:
Op internet niet zo snel denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar prik je snel genoeg doorheen.
Ik wil dat jij doet waar je je lekker bij voelt en datgene kiest wat je echt graag wiltquote:Op woensdag 29 april 2009 22:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je wil me weg hebben! Nou ik ga al!![]()
hmmm amsterdamop het station uitstappen en dan tussen de mensjes lopen
Leegte.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Leegte vullen? Had ik geprobeerd en pakte niet goed uit. Maar om een of andere reden kan ik er toch niet omheen.
Wel je tags goed zetten Cuequote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. wel mooie vergelijking.. tis nog net niet dat je zegt dat het sexy setje wat losser wordt gedaan![]()
[sub[ sorry, kon het niet laten [/sub]
Waren de tosti's lekker dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leegte.Rust en ruimte.
Beter nog.. een leegte vullen met stilte.![]()
okay ik ben raar bezig.. i blame it on the tosti's
Hahaha, verpest het nou niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. wel mooie vergelijking.. tis nog net niet dat je zegt dat het sexy setje wat losser wordt gedaan![]()
[sub[ sorry, kon het niet laten [/sub]
Wat proppen ze toch tegenwoordig in die chilisausquote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leegte.Rust en ruimte.
Leegte... is een gemis. Wat is het gemis? En vul het met mooie ervaringenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leegte.Rust en ruimte.
Volgende keer beter, heb het scherm niet ideaal staan, dat ik het daadwerkelijk allemaal goed kan lezen. Maar de bedoeling was duidelijkquote:
Tosti. Wat is tosti toch een tof woord.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef zbbrox het volgende:
i blame it on the tosti's
Altijd als ik tosti hoor, moet ik denken aan hosti'squote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tosti. Wat is tosti toch een tof woord.
Neuh, ik snap het wel, maar na 3 jaar uit een relatie stappen heeft wel een gat achtergelaten waar ik nogal rusteloos van ben. En dat ik me stierlijk verveel en mn kop er niet van af weet te houden helpt ook niet echt.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leegte.Rust en ruimte.
Of josti'squote:Op woensdag 29 april 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Altijd als ik tosti hoor, moet ik denken aan hosti's
(zo heten die krengen in de kerk toch?)
Aha. En wat zou je nu het liefste willen doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Neuh, ik snap het wel, maar na 3 jaar uit een relatie stappen heeft wel een gat achtergelaten waar ik nogal rusteloos van ben. En dat ik me stierlijk verveel en mn kop er niet van af weet te houden helpt ook niet echt.
die gedachtekronkel heb ik nou nooitquote:
Goed zoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgende keer beter, heb het scherm niet ideaal staan, dat ik het daadwerkelijk allemaal goed kan lezen. Maar de bedoeling was duidelijk
Het rijmt en ik werk in die sector.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die gedachtekronkel heb ik nou nooit
*bevat een bron van fenylalaline*quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat proppen ze toch tegenwoordig in die chilisaus
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
*bevat een bron van fenylalaline*
staat er op
LALALALALALINE
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sorry, kon het niet laten
En Tsotsi...quote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tosti. Wat is tosti toch een tof woord.
Nou, ik wil graag beginnen aan mn nieuwe studie, maar das ook weer wat maandjes weg. En ik wil ook graag weer gaan voetballen. Ben er wat jaartjes uit maar wil graag weer sportief bezig gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha. En wat zou je nu het liefste willen doen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
Al zag ik voor me wel een vrouw met big boobies een een sexy korset voor me
je eigen schuldquote:
Dat is ook niet aardigquote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het rijmt en ik werk in die sector.
Dat zijn leuke dingen in het vooruitzicht!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, ik wil graag beginnen aan mn nieuwe studie, maar das ook weer wat maandjes weg. En ik wil ook graag weer gaan voetballen. Ben er wat jaartjes uit maar wil graag weer sportief bezig gaan.
Maar op het moment van schrijven zou ik het liefst niet alleen zitten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
*bevat een bron van fenylalaline*
staat er op
LALALALALALINE
A.J. Kwakquote:
Die serie is cool.quote:
Mijn zusje heeft een knuffel van A.J. Kwak.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
A.J. Kwak![]()
Die had ik vroeger als ava!
quote:Fenylalanine (Phe) is een van de twintig natuurlijk voorkomende aminozuren. Fenylalanine is een essentieel aminozuur dat nodig is voor diverse biochemische processen. Fenylalanine is onder andere nodig voor de aanmaak van neurotransmitters in de hersenen. Het schijnt de seksuele opwinding te verhogen en hormonen vrij te maken die de eetlust reguleren.
Belangrijke bronnen van fenylalanine: producten die aspartaam bevatten zoals kauwgom en "Light" dranken maar ook kaas, amandelen, pinda's, sesamzaad, sojabonen en eiwitten in het algemeen zijn goede bronnen van fenylalanine.
Eigenschappen van fenylalanine:
Kan een aanval van depressie helpen verlichten.
Kan helpen verslavingsgedrag te beheersen.
Stimuleert de geestelijke alertheid.
Bevordert de seksuele opwinding.
Vermindert honger en de zucht naar voedsel.
Bij mensen met Fenylketonurie (PKU) kan fenylalanine hersenbeschadigingen veroorzaken
Kerelquote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef zbbrox het volgende:
STOP, wikitime
[..]
* zbbrox zet fles chili aan mond
Dat weet ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo niet aardig? Het rijmt echt en ik werk echt met verstandelijk beperkte
Om vervolgens je linker of rechterhand te verleiden?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef zbbrox het volgende:
STOP, wikitime
[..]
Mn beste maat, maar die is op een date.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen in het vooruitzicht!
Je wilt dus gezelschap? Klinkt goed en gezellig. Wie zou je op willen bellen?
Die serie is gewoon oldschool.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de serie vind ik geen reet aan t liedje kan er mee door op sommige momenten
Cultuurbarbaar!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de serie vind ik geen reet aan t liedje kan er mee door op sommige momenten
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef zbbrox het volgende:
STOP, wikitime
[..]
Of als hij lenig is zijn mond.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om vervolgens je linker of rechterhand te verleiden?![]()
rechts.. zie foboquote:Op woensdag 29 april 2009 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om vervolgens je linker of rechterhand te verleiden?![]()
Duim is van een andere generatie.quote:
Ow leuk voor hem!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mn beste maat, maar die is op een date.
Er is wel een leuke meid die ik ontmoet heb niet zo lang geleden, maar ze negeert me geloof ik eventjes.
Cuequote:Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie vond AJ Kwak ook niet veel aan.. en nu al helemaal niet meer
Dommel[sub] oke.. we gaan niet weer alle oude programm'as opnoemen.. al te vaak gebeurd [/sub[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Cueweer je tags
nee, dat heet gewoon je pink op het verkeerde knopje laten drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet heel goed hoe het moet
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
I know that. Maar toch!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Duim is van een andere generatie.
Jawel dat is leuk.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Dommel[sub] oke.. we gaan niet weer alle oude programm'as opnoemen.. al te vaak gebeurd [/sub[
Ow okquote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee, dat heet gewoon je pink op het verkeerde knopje laten drukken
Weet heel goed hoe het moet
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef halfbearad het volgende:
[quote]Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Mwoh, ik kan de achterliggende filosofieën en karakterontwikkelingen beter begrijpen nu. Het is flink choquerend wat er af en toe gebeurd in de serie.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef MNR het volgende:
Brox zit volgens mij op een hoog triliingsniveau
quote:
Dommel ken ik niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know that. Maar toch!
Cue is ook een cultuurbarbaar.maar wel iets minder omdat ze Dommel tof vind.
(A)Dolfquote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]Ben er een blauwe maandag fan van geweest. Had er een servies setje van.. wat boekjes en nog wat meuk.
En dolf van een naarling.
dommelquote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know that. Maar toch!
Cue is ook een cultuurbarbaar.maar wel iets minder omdat ze Dommel tof vind.
Lekkerquote:
Leg eens uit wie is Dommel.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
je hebt de 1e prijs gewonnen voor Cultuurbarbaar van vandaag.
Wil je tijd met mij doorbrengen?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow ok
*zoekt ander excuus om tijd met cue door te brengen
Nou goeie reis terug dan maar, ik ga nog wat leren en daarna slapen.quote:
Goodnight, Sir.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou goeie reis terug dan maar, ik ga nog wat leren en daarna slapen.
Truste allen!
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wil je tijd met mij doorbrengen?
we zijn toch beiden op fok?
Google maar, cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
Leg eens uit wie is Dommel.
Bush ken ik wel. George W. Bush tochquote:Op woensdag 29 april 2009 22:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is onmogelijk wie kent dommel nu niet
straks zeg je dat je boes ook niet kent
Google maarquote:
Wij samen bedoel je ?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Kom je ook? We laten sterren vallen.
Will doquote:
We zijn een paar keer uitgeweest en kunnen het goed vinden. Qua aantrekking zit het heel (extreem) goed. We verschillen wel een paar jaartjes (ik 23, zij 28) waar ze af en toe een punt van maakt, en ze is erg gehecht aan haar zelfstandigheid. En ik kom vers uit een relatie eventjes binnenwaaien om de boel ondersteboven te zetten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow leuk voor hem!
Ze negeert je geloof je nog wel eventjes? Korte samenvatting?
Okequote:Op woensdag 29 april 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Google maar
Dat is niet uit te leggen, tis een tekenfilm
Ben je morgen niet vrij?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou goeie reis terug dan maar, ik ga nog wat leren en daarna slapen.
Truste allen!
Sjors W. Struik.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bush ken ik wel. George W. Bush toch
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de film niet afgezien dus heb geen idee
Het kwam uit het nummerquote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de film niet afgezien dus heb geen idee
Haha!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
We zijn een paar keer uitgeweest en kunnen het goed vinden. Qua aantrekking zit het heel (extreem) goed. We verschillen wel een paar jaartjes (ik 23, zij 28) waar ze af en toe een punt van maakt, en ze is erg gehecht aan haar zelfstandigheid. En ik kom vers uit een relatie eventjes binnenwaaien om de boel ondersteboven te zetten.
Ze probeerde me eerst de friendzone in te gooien, maar daar is het al veels te laat voor. Dus nu sta ik op de "ignore" list totdat ze dingen op orde heeft gezet.
Omdat je gaat leren en slapen?quote:
Ga met mn maat (als ie zn nest überhaupt uitkomt na zijn date vannacht) door Amsterdam struinen. Altijd wat te zien.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha!
+1 herkenbaar
En wat een emoties. Leuk om te lezen
Ga je nog wat leuks doen morgen?
Nee, maar ben wel erg van de Nederlandstalige nummers van bepaalde Volendammers de laatste tijdquote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef zbbrox het volgende:
zijn jullie ook zo niezerig (net als je wat drinkt meestal)
Junior of senior?quote:
Bij mij zijn het hoestbuien. Ook wel logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef zbbrox het volgende:
komt deze met garantie?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
Alles wat je zoekt dat komt terecht
en alles wat je wenst dat krijg je echt
alles wat je liefhebt wordt vanzelf aan jou gehecht
Aha... dus bent dus afhankelijk van zijn gezelschap? Met wie zou je nog meer morgen door A'dam willen trekken?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ga met mn maat (als ie zn nest überhaupt uitkomt na zijn date vannacht) door Amsterdam struinen. Altijd wat te zien.
denk dat het een allergie isquote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef zbbrox het volgende:
Mooie tekstquote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
Alles wat je zoekt dat komt terecht
en alles wat je wenst dat krijg je echt
alles wat je liefhebt wordt vanzelf aan jou gehecht
Eigenlijk zou ik met niemand anders willen gaan. Behalve mn ex dan, maar dat lijkt me geen goed idee, naast dat het fysiek onmogelijk is.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha... dus bent dus afhankelijk van zijn gezelschap? Met wie zou je nog meer morgen door A'dam willen trekken?
nou.. toevallig heb ik ze laatst in het poolcentrum gehoord.. en werd me even haarfijn uitgelegd dat ze niet onderdeel van samson en gert zijn....quote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel erg van de Nederlandstalige nummers van bepaalde Volendammers de laatste tijd
(slaat ook als een tang op een varken he? Ik dacht, ik neem die tang ff van je aan).
Ben jij eenkennig zegquote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik met niemand anders willen gaan. Behalve mn ex dan, maar dat lijkt me geen goed idee, naast dat het fysiek onmogelijk is.
Met varkens zou ik uitkijken voor je het weet heb je de varkensgriep.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel erg van de Nederlandstalige nummers van bepaalde Volendammers de laatste tijd
(slaat ook als een tang op een varken he? Ik dacht, ik neem die tang ff van je aan).
Tofquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef halfbearad het volgende:
[..]
De Pa van Sjors W. Struik is Sjors H.W. Struik
Hehequote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nou.. toevallig heb ik ze laatst in het poolcentrum gehoord.. en werd me even haarfijn uitgelegd dat ze niet onderdeel van samson en gert zijn....
en nog meer tangen verder.. heb ik vandaag vis gegeten.. wat weer aansluit bij volendam
Ik heb vandaag friet op, wat weer aansluit op de visquote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nou.. toevallig heb ik ze laatst in het poolcentrum gehoord.. en werd me even haarfijn uitgelegd dat ze niet onderdeel van samson en gert zijn....
en nog meer tangen verder.. heb ik vandaag vis gegeten.. wat weer aansluit bij volendam
Tja, leren is voor een examen eind mei, en slapen zal ik toch moeten, ook al ben ik vrijquote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat je gaat leren en slapen?
Vroeg ik me dat af.
quote:
Fish and Chipsquote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag friet op, wat weer aansluit op de vis
in engeland helemaal.. dan is het fish and chips... and also nick and simon (maar dan engels uitgesproken duhquote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag friet op, wat weer aansluit op de vis
Haha, vandaag beginnen, overmorgen eindigen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef Rauw. het volgende:lekker uitslapen morgen, en daarna bier tänkn
Zij zijn de vertalers van het nummerquote:Op woensdag 29 april 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet die tekst maar Nick en Simon
Vanavond hebben m'n vrienden verzaakt.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, vandaag beginnen, overmorgen eindigen.
Ja... je begon over leegte. Hier eindigt het. Aan jou de vraag: wil je het anders?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de waarheid. Heb niet zoveel vrienden in Nederland.
Shit man, de mijne ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vanavond hebben m'n vrienden verzaakt.
Dat ga ik morgen ook doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef Rauw. het volgende:lekker uitslapen morgen, en daarna bier tänkn
Nope, dat waren: Nick, AJ, Brian, Kevin en whats his face.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef zbbrox het volgende:
zaten er niet zowel een nick als een simon in the backstreet boys?
Van wie is het orgineel dan?quote:
Dat jij dat weet.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, dat waren: Nick, AJ, Brian, Kevin en whats his face.
Daar wringt het m dus. Vaak heb ik het gevoel van wel, maar vaak ook niet. Vandaag zou ik wel wat anders willen, maar ik kan het ook vaak goed alleen vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... je begon over leegte. Hier eindigt het. Aan jou de vraag: wil je het anders?
Lijkt me een mooie conclusiequote:Op woensdag 29 april 2009 23:05 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daar wringt het m dus. Vaak heb ik het gevoel van wel, maar vaak ook niet. Vandaag zou ik wel wat anders willen, maar ik kan het ook vaak goed alleen vinden.
In ieder geval, meer mensen leren kennen zou geen kwaad doen.
Bedankt, maar het lijkt me niet een kwestie van geluk. Ik zal eens gaan onderzoeken hoe ik verandering in de tent kan brengenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie conclusie
Good luck with that.
M'n zus was altijd helemaal weg van Brianquote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje! KOn er indd. ff niet opkomen.Die was het lekkerst.
Geeft niet.quote:
Die heb ik ook gelezenquote:
quote:
Ik heb dat meisje nog steeds niet mee uit gevraagdquote:
Van paardrijden?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb dat meisje nog steeds niet mee uit gevraagd
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb dat meisje nog steeds niet mee uit gevraagd
Dat ik nog steeds niet weet of ze nou hetero is of nietquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
miet·je het; o (scheldw, inform) 1 mnl homoseksueel 2 slappeling, halve zachte
You sick little puppy!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, dat waren: Nick, AJ, Brian, Kevin en whats his face.
Dat is lastig.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ik nog steeds niet weet of ze nou hetero is of niet
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Emotioneel beladen met ex backstreet boys fans.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Emotioneel beladen met ex backstreet boys fans.
Arrr Matie!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
de 90's was 10 jaar flauwekul qua muziek.. de steen had tenminste kwaliteitquote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ik leefde tenminste niet onder een steen in de 90's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |