Oe! Goed dat je het zegt! Die staat over een half uur op de stoep.quote:
Een kilo insecten die ze samen op moeten etenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:23 schreef Pl0x het volgende:
Om acht uur komen de krekels en hopelijk ook onze zup
Wie, Mooiboy die Renate in de lucht wil krijgen?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Goed dat je het zegt! Die staat over een half uur op de stoep.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Goed dat je het zegt! Die staat over een half uur op de stoep.
* Marrije zwengelt stream weer aanquote:Op woensdag 29 april 2009 18:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
o jee amber heeft een reden gevonden om renate ,leipe lola , af te zeiken........
Ja, maar wedden dat ze het daarna mogen wegspoelen met alcohol en een sigaret?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Een kilo insecten die ze samen op moeten eten
Nee. P. Die neemt me mee. Naar zijn nieuwe stee. En daarna kookt ie een diner. Voor twee. Voor hem en voor Cc.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Supersoep het volgende:
Wie, Mooiboy die Renate in de lucht wil krijgen?
zolang het minimaal 3 liter p.p. is en de sigaretten meer dan tabak bevatten mag hetquote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, maar wedden dat ze het daarna mogen wegspoelen met alcohol en een sigaret?
Met haar dubbel D.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. P. Die neemt me mee. Naar zijn nieuwe stee. En daarna kookt ie een diner. Voor twee. Voor hem en voor Cc.
Hoezee!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. P. Die neemt me mee. Naar zijn nieuwe stee. En daarna kookt ie een diner. Voor twee. Voor hem en voor Cc.
Alliteratie FTW.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Copycat het volgende:
Moet er wel een goede beloning tegenover staan, anders weigeren ze gewoon.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Een kilo insecten die ze samen op moeten eten
Dat dus, voor ze insecten gaan eten moeten ze eerst honger hebben..... en dan echt honger, niet van die "ik heb trek in een roze koek" honger. Anders weigeren ze idd, en geen wonder.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet er wel een goede beloning tegenover staan, anders weigeren ze gewoon.
Een wrede straf als het niet luktquote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Klik op de kandidaat naar keuze bij 'kandidaten' en dan rechtsonder.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef D. het volgende:
Een jongen die Renate leuk vond? Kom renate, dat geloof je zelf toch niet?
De rest van de maand geen sigaretten meer!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een wrede straf als het niet lukt
Dan moet je wel vrij wanhopig zijn iddquote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef D. het volgende:
Een jongen die Renate leuk vond? Kom renate, dat geloof je zelf toch niet?
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan moet je wel vrij wanhopig zijn idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al·li·te·ra·tie de; v -s gelijkheid vd beginklanken.quote:
checkquote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
iedere keer als renate iets zegt valt er zon onwijze stilte ...pijnlijk ....en krimp ik ineen van plaatsvervangende schaamte ...ken je dat ?
Of straalbezopenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan moet je wel vrij wanhopig zijn idd
Nou inderdaad, dan zit je met kromme tenenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
iedere keer als renate iets zegt valt er zon onwijze stilte ...pijnlijk ....en krimp ik ineen van plaatsvervangende schaamte ...ken je dat ?
ben dr zoquote:Op woensdag 29 april 2009 18:38 schreef D. het volgende:
Het is weer tijd om iets op de figuurlijke tafel te gaan zetten
Later
Minstens.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef Pek het volgende:
[..]
De rest van de maand geen sigaretten meer!
moet ook een goede beloning tegen overstaanquote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
soms kan je niet eens stemmen op die gekke polls... dan blijft het scherm zwart... zoooooo irritant!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:39 schreef Espabilado het volgende:
Dementor, misschien zit je even wat te eten, maar hoe gaat de regie de uitslag van de poll mbt de weekopdracht interpreteren? Meeste stemmen of gemiddelde? Aantal uren bepalen aan gemiddelde lijkt me veel beter de wens van de kijker naleven. Want als je voor bv meeste stemmen op 8 uur gaat dan kies je eigenlijk voor een minderheid van de stemmen... als je snapt wat ik bedoel.
ze hadden idd het insecten eten voor avondeten moeten doenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, voor ze insecten gaan eten moeten ze eerst honger hebben..... en dan echt honger, niet van die "ik heb trek in een roze koek" honger. Anders weigeren ze idd, en geen wonder.
Inplaats van, als je uitzicht hebt op normaal eten doe je het ook nietquote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze hadden idd het insecten eten voor avondeten moeten doen
dat is ook wel weer waarquote:Op woensdag 29 april 2009 18:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Inplaats van, als je uitzicht hebt op normaal eten doe je het ook niet
was het tweepersoonsbed niet de beloning van een dag duel ? zoja dan weet ik nu al dat Amber wint omdat Marilien al aangaf er niet in te willen slapen .... dus geen van de dames gaat er straks een hap van nemen ...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
moet ook een goede beloning tegen overstaan
Dat is het gesmak op de zompige macaroni.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef Dottey het volgende:
laat die man van de KPN maar weer komen.. ik hoor alleen maar vage geluiden door de stream heen ..
ok, ik weet al wat: een lekker warme douche van een half uurquote:Op woensdag 29 april 2009 18:48 schreef snetje het volgende:
[..]
was het tweepersoonsbed niet de beloning van een dag duel ? zoja dan weet ik nu al dat Amber wint omdat Marilien al aangaf er niet in te willen slapen .... dus geen van de dames gaat er straks een hap van nemen ...
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
kale macaronie met kip is erg sober.
Zou het lekkerder zijn met een paar krioelende maden er doorheen?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
kale macaronie met kip is erg sober.
moet je wel de maden lekker kruiden natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 18:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zou het lekkerder zijn met een paar krioelende maden er doorheen?
tis in iedergeval levendiger dan wat we nu zienquote:Op woensdag 29 april 2009 18:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zou het lekkerder zijn met een paar krioelende maden er doorheen?
En dan zit ie streamloos in Londen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zal Maanvis genieten vanavond, die vraagt al wéken om maden en wormen voor de bewoners
overlevers
Amber heeft geen karakter, dus die gaat ze nog opeten ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zal Maanvis genieten vanavond, die vraagt al wéken om maden en wormen voor de bewoners
overlevers
Ach wat jammer, mist ie zijn finest hourquote:Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zit ie streamloos in Londen.
Dat P. eens opschoot. Ik heb honger.
voor Marilien 2 pakjes sigaretten en voor Amber een spiegel en kam.... kunnen we gelijk na die tijd zien of ze ook bereid zijn om te delenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:00 schreef blomst het volgende:
Een goed beloning van het winnen van een uitdaging is wel belangrijk, dan weten ze waarvoor ze het doen.
Ik vraag me écht af of ze dat ervoor overhebben om sprinkhanen te verorberenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:04 schreef snetje het volgende:
[..]
voor Marilien 2 pakjes sigaretten en voor Amber een spiegel en kam.... kunnen we gelijk na die tijd zien of ze ook bereid zijn om te delen
Marilien wordt wel aangemoedigd door Peter en Renatequote:Op woensdag 29 april 2009 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vraag me écht af of ze dat ervoor overhebben om sprinkhanen te verorberen![]()
quote:Dagduel woensdag 29 april
woensdag 29-4-2009 16:33
Het eerste dagduel van The Bunker zal vanavond plaats vinden om 20.00 uur.
Dit eerste duel wordt uitgevochten door Amber en Marielin, en staat in het teken van Extreme eating. Wat zal het worden?
We zullen er weinig over prijs geven, het enige wat we kwijt willen is dat het een ware delicatesse is.
Maar uit welk land?
peter en jeroen zijn de de enigen die nog een eigen mening lijken te hebben. zonder die 2 is t helemaal kumbaya.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
Heb net op Peter gestemd, vind hem steeds leuker worden
hij staat bij mij nog steeds in de - met zijn opmerking dat het de schuld is van FOK dat ze maar 10 sigaretten krijgen en het gejammer dat ze de poll niet lang genoeg laten staan zodat zijn achterban ook kan stemmenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
LOL, dat kan vanalles zijn. Gebakken sprinkhanen, die kollosale kakkerlakken, varkensogen, stierenballen..quote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef JediMasterLucia het volgende:
Beschijving op de bunkersite:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
dan niet laten delen, zodat iedereen graag een uitdaging wil.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:04 schreef snetje het volgende:
[..]
voor Marilien 2 pakjes sigaretten en voor Amber een spiegel en kam.... kunnen we gelijk na die tijd zien of ze ook bereid zijn om te delen
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Pl0x het volgende:
Check de nieuwe op yay!
Misschien nu.. Als je van eisjes houdt oidquote:
Nou die zou ik echt nooit eten,respect als ze het doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
dit gaat het worden:
[ afbeelding ]
Oooo wat afschuwelijk, alleen van het kijken ernaar kan ik alquote:Op woensdag 29 april 2009 19:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
dit gaat het worden:
[ afbeelding ]
Das gewoon gezonde melige groepshumorquote:
Ik zou het zelf ook nooit doen. Weet niet of zij ze levend moeten opeten of gedroogt *ril*quote:Op woensdag 29 april 2009 19:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou die zou ik echt nooit eten,respect als ze het doen.
Ohww?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:42 schreef beequeen het volgende:
Als ik de reacties zo lees, hebben we het ontzettend naar ons in zin.![]()
Ik wacht op de extreme eating battle, hoogtepunt van vandaag wrs.
Het zou me gewoon niet lukken, al stond er een miljoen tegenover, of al zouden ze me dwingen, lukt nietquote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook nooit doen. Weet niet of zij ze levend moeten opeten of gedroogt *ril*
zeker respect voor ze a als ze het doen. En als ze het doen, moet er een flinke beloning tegenover staan.
streamloos? ik geef toe, de stream is niet perfect (horten en stoten) maar er zijn streamsquote:Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zit ie streamloos in Londen.
Dat P. eens opschoot. Ik heb honger.
Tsja, na een ruzie vanochtend over sigaretten die wij hebben mogen liplezen, is er echt niks bijzonders gebeurd.quote:
ligt eraan of ze gepeld zijn of niet ... ik bedoel garnalen zien er eigenlijk ook niet uit en die eten we ook welquote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook nooit doen. Weet niet of zij ze levend moeten opeten of gedroogt *ril*
zeker respect voor ze a als ze het doen. En als ze het doen, moet er een flinke beloning tegenover staan.
je moet wel dan ff wachten totdat de battle voorbij isquote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
streamloos? ik geef toe, de stream is niet perfect (horten en stoten) maar er zijn streams
maargoed, ga zo ff met 2 appetijtelijke dames de stad in
Die moet in 't fakes-topicquote:
De keuze tussen twee appetijtelijke dames of maden is niet moeilijk he?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
streamloos? ik geef toe, de stream is niet perfect (horten en stoten) maar er zijn streams
maargoed, ga zo ff met 2 appetijtelijke dames de stad in
Is wel handig watte zeg maar ?? De cossen gaan echt snel. En een opmerking van dat is bot.. Tik dan even erbij wat het wasquote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef snetje het volgende:
[..]
dat was inderdaad een hele botte ...
Tsja.. aan die ongevraagde inval heb ik me ook de tyfus zitten ergeren.. ten eerste is die Sukkel NIET besteld door de "kijkers" ten tweede riekte dat "optreden" van die Clown hefig naar Spam-Optreden.. oftewel een Insde-Deal vanwege de prettige samenwerking eerder....quote:Op woensdag 29 april 2009 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, na een ruzie vanochtend over sigaretten die wij hebben mogen liplezen, is er echt niks bijzonders gebeurd.
Oh wacht.......ik vergeet de groepspych.
ze mag eerder al dagen naar buitenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:52 schreef blomst het volgende:
Renate hoopt op een dagje naar buiten op 5 mei
niks dusquote:Op woensdag 29 april 2009 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, na een ruzie vanochtend over sigaretten die wij hebben mogen liplezen, is er echt niks bijzonders gebeurd.
Oh wacht.......ik vergeet de groepspsych.
ze vond Annette die van Ruud een ontzettende stomme doos .... en volgens mij schrijf ik het nog mildquote:Op woensdag 29 april 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is wel handig watte zeg maar ?? De cossen gaan echt snel. En een opmerking van dat is bot.. Tik dan even erbij wat het was
ik denk niet dat ze gepeld zijn, anders is het niet griezelen tijdens het etenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef snetje het volgende:
[..]
ligt eraan of ze gepeld zijn of niet ... ik bedoel garnalen zien er eigenlijk ook niet uit en die eten we ook wel
Wat was dat danquote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef snetje het volgende:
[..]
dat was inderdaad een hele botte ...
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
O ja, knallen, waar ken ik dat toch van?
Ohh thanks !!!!!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef snetje het volgende:
[..]
ze vond Annette die van Ruud een ontzettende stomme doos .... en volgens mij schrijf ik het nog mild
ach joh gewoon hup naar binnen dr zijn ergere dingen en dit hadden ze allang aan kunnen zien komen.....quote:Op woensdag 29 april 2009 19:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze gepeld zijn, anders is het niet griezelen tijdens het eten
precies, want ze hebben geloof ik allemaal niet op FOK gepost voordat ze de bunker in gingenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach joh gewoon hup naar binnen dr zijn ergere dingen en dit hadden ze allang aan kunnen zien komen.....
Spammer.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat het na 5 min: Dag... duel
dus dadelijk gaan de streams zwartquote:Op woensdag 29 april 2009 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hebben we ook lang op moeten wachten.....tot het eind
Dagje luchtplaatsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:04 schreef Toverheks het volgende:
leipe lola zag ik net turen in het doorkijkdoosje, wat een stom kind ze wilde 5 mei dagje eruit las ik, ze mag nu wel hoor
Amberquote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Wie wil in godsnaam een zwarte riem of verstond ik dat verkeerd
Nah, een koe is een stuk groter en ik eet die ook nog eens liever dan zo'n krekelquote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
Toch een vrij groot beest.
Ik begrijp niet eens waar de battle over gaat. Iemand moet dat beest opvreten? Waarom geen 2 dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Wie wil in godsnaam een zwarte riem of verstond ik dat verkeerd
Echt sjesusquote:
ze moet het gewoon lekker voor zichzelf houdenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef Kinga het volgende:
LOL de rest wil dat ze haar prijs gaat delen....
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 20:09 schreef FuTilE het volgende:
Too little @ stake... Ze gaan dat ding echt niet opeten.
Als ze het doet is het minder kut Amberquote:
Heftigquote:
kan degene die haar mascara verliest er een gesprekje over aanvragen bij de psyg. wat een onzin toch sorry hoor een mascara pppffttttquote:
Ja inderdaad maar dat is een bevestiging over de die hards die daar zitten.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
serieus, kiezen tussen je mascara en iets dat je echt niet wilt doen???? Lijkt mij vrij simpel!
Iedereen hierquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De streamers, o.a. Fokkers dus, hebben bepaald dat extreem eating het moet zijn. Wie hebben er hier zo'n verdorven geest![]()
Volgens mij gaven ze weinig om de mascara omdat ze toch al opgemaakt zijn met waterproof shitquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan degene die haar mascara verliest er een gesprekje over aanvragen bij de psyg. wat een onzin toch sorry hoor een mascara pppfftttt
Hey, het zijn wel vrouwen jahquote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Dat van die mascara inleveren vind ik dan weer minder, goh wat een verlies.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Kinga het volgende:
Wtf, heeft Pim nou een zak chips in de handen?
Ging over een oude poll op Fok!.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:17 schreef Espabilado het volgende:
Hoe weten hun trouwens wat de poll-opties zijn en wie ze maakt? oh een poll op fok
flauw! rauw = veel leukerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Gert het volgende:
Goed geraden Marielin... gefrituurd door onze FOK!-afgezant ter plekke.
Amberquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
wat is er met die sticker op haar hoofd?
Ik denk dat daar nog een puist zit.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Gefrituurd?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Gert het volgende:
Goed geraden Marielin... gefrituurd door onze FOK!-afgezant ter plekke.
dat is een poppetje met een glimlach, misschien omdat ze zelf die glimlach mist ze kijkt steeds zo chaggiequote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Jaquote:
Iid !!1quote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van mij mogen ze zuipen door deze prestatie.
Smerig zát!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |