Iedereen hierquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De streamers, o.a. Fokkers dus, hebben bepaald dat extreem eating het moet zijn. Wie hebben er hier zo'n verdorven geest![]()
Volgens mij gaven ze weinig om de mascara omdat ze toch al opgemaakt zijn met waterproof shitquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan degene die haar mascara verliest er een gesprekje over aanvragen bij de psyg. wat een onzin toch sorry hoor een mascara pppfftttt
Hey, het zijn wel vrouwen jahquote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Dat van die mascara inleveren vind ik dan weer minder, goh wat een verlies.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Kinga het volgende:
Wtf, heeft Pim nou een zak chips in de handen?
Ging over een oude poll op Fok!.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:17 schreef Espabilado het volgende:
Hoe weten hun trouwens wat de poll-opties zijn en wie ze maakt? oh een poll op fok
flauw! rauw = veel leukerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Gert het volgende:
Goed geraden Marielin... gefrituurd door onze FOK!-afgezant ter plekke.
Amberquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
wat is er met die sticker op haar hoofd?
Ik denk dat daar nog een puist zit.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Gefrituurd?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Gert het volgende:
Goed geraden Marielin... gefrituurd door onze FOK!-afgezant ter plekke.
dat is een poppetje met een glimlach, misschien omdat ze zelf die glimlach mist ze kijkt steeds zo chaggiequote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Jaquote:
Iid !!1quote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van mij mogen ze zuipen door deze prestatie.
Smerig zát!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |