ik denk niet dat ze gepeld zijn, anders is het niet griezelen tijdens het etenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef snetje het volgende:
[..]
ligt eraan of ze gepeld zijn of niet ... ik bedoel garnalen zien er eigenlijk ook niet uit en die eten we ook wel
Wat was dat danquote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef snetje het volgende:
[..]
dat was inderdaad een hele botte ...
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
O ja, knallen, waar ken ik dat toch van?
Ohh thanks !!!!!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef snetje het volgende:
[..]
ze vond Annette die van Ruud een ontzettende stomme doos .... en volgens mij schrijf ik het nog mild
ach joh gewoon hup naar binnen dr zijn ergere dingen en dit hadden ze allang aan kunnen zien komen.....quote:Op woensdag 29 april 2009 19:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze gepeld zijn, anders is het niet griezelen tijdens het eten
precies, want ze hebben geloof ik allemaal niet op FOK gepost voordat ze de bunker in gingenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach joh gewoon hup naar binnen dr zijn ergere dingen en dit hadden ze allang aan kunnen zien komen.....
Spammer.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat het na 5 min: Dag... duel
dus dadelijk gaan de streams zwartquote:Op woensdag 29 april 2009 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hebben we ook lang op moeten wachten.....tot het eind
Dagje luchtplaatsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:04 schreef Toverheks het volgende:
leipe lola zag ik net turen in het doorkijkdoosje, wat een stom kind ze wilde 5 mei dagje eruit las ik, ze mag nu wel hoor
Amberquote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Wie wil in godsnaam een zwarte riem of verstond ik dat verkeerd
Nah, een koe is een stuk groter en ik eet die ook nog eens liever dan zo'n krekelquote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
Toch een vrij groot beest.
Ik begrijp niet eens waar de battle over gaat. Iemand moet dat beest opvreten? Waarom geen 2 dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Wie wil in godsnaam een zwarte riem of verstond ik dat verkeerd
Echt sjesusquote:
ze moet het gewoon lekker voor zichzelf houdenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef Kinga het volgende:
LOL de rest wil dat ze haar prijs gaat delen....
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 20:09 schreef FuTilE het volgende:
Too little @ stake... Ze gaan dat ding echt niet opeten.
Als ze het doet is het minder kut Amberquote:
Heftigquote:
kan degene die haar mascara verliest er een gesprekje over aanvragen bij de psyg. wat een onzin toch sorry hoor een mascara pppffttttquote:
Ja inderdaad maar dat is een bevestiging over de die hards die daar zitten.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
serieus, kiezen tussen je mascara en iets dat je echt niet wilt doen???? Lijkt mij vrij simpel!
Iedereen hierquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De streamers, o.a. Fokkers dus, hebben bepaald dat extreem eating het moet zijn. Wie hebben er hier zo'n verdorven geest![]()
Volgens mij gaven ze weinig om de mascara omdat ze toch al opgemaakt zijn met waterproof shitquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan degene die haar mascara verliest er een gesprekje over aanvragen bij de psyg. wat een onzin toch sorry hoor een mascara pppfftttt
Hey, het zijn wel vrouwen jahquote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Dat van die mascara inleveren vind ik dan weer minder, goh wat een verlies.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Kinga het volgende:
Wtf, heeft Pim nou een zak chips in de handen?
Ging over een oude poll op Fok!.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:17 schreef Espabilado het volgende:
Hoe weten hun trouwens wat de poll-opties zijn en wie ze maakt? oh een poll op fok
flauw! rauw = veel leukerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Gert het volgende:
Goed geraden Marielin... gefrituurd door onze FOK!-afgezant ter plekke.
Amberquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
wat is er met die sticker op haar hoofd?
Ik denk dat daar nog een puist zit.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Gefrituurd?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Gert het volgende:
Goed geraden Marielin... gefrituurd door onze FOK!-afgezant ter plekke.
dat is een poppetje met een glimlach, misschien omdat ze zelf die glimlach mist ze kijkt steeds zo chaggiequote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Jaquote:
Iid !!1quote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van mij mogen ze zuipen door deze prestatie.
Smerig zát!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |