Das gewoon gezonde melige groepshumorquote:
Ik zou het zelf ook nooit doen. Weet niet of zij ze levend moeten opeten of gedroogt *ril*quote:Op woensdag 29 april 2009 19:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou die zou ik echt nooit eten,respect als ze het doen.
Ohww?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:42 schreef beequeen het volgende:
Als ik de reacties zo lees, hebben we het ontzettend naar ons in zin.![]()
Ik wacht op de extreme eating battle, hoogtepunt van vandaag wrs.
Het zou me gewoon niet lukken, al stond er een miljoen tegenover, of al zouden ze me dwingen, lukt nietquote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook nooit doen. Weet niet of zij ze levend moeten opeten of gedroogt *ril*
zeker respect voor ze a als ze het doen. En als ze het doen, moet er een flinke beloning tegenover staan.
streamloos? ik geef toe, de stream is niet perfect (horten en stoten) maar er zijn streamsquote:Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zit ie streamloos in Londen.
Dat P. eens opschoot. Ik heb honger.
Tsja, na een ruzie vanochtend over sigaretten die wij hebben mogen liplezen, is er echt niks bijzonders gebeurd.quote:
ligt eraan of ze gepeld zijn of niet ... ik bedoel garnalen zien er eigenlijk ook niet uit en die eten we ook welquote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook nooit doen. Weet niet of zij ze levend moeten opeten of gedroogt *ril*
zeker respect voor ze a als ze het doen. En als ze het doen, moet er een flinke beloning tegenover staan.
je moet wel dan ff wachten totdat de battle voorbij isquote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
streamloos? ik geef toe, de stream is niet perfect (horten en stoten) maar er zijn streams
maargoed, ga zo ff met 2 appetijtelijke dames de stad in
Die moet in 't fakes-topicquote:
De keuze tussen twee appetijtelijke dames of maden is niet moeilijk he?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
streamloos? ik geef toe, de stream is niet perfect (horten en stoten) maar er zijn streams
maargoed, ga zo ff met 2 appetijtelijke dames de stad in
Is wel handig watte zeg maar ?? De cossen gaan echt snel. En een opmerking van dat is bot.. Tik dan even erbij wat het wasquote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef snetje het volgende:
[..]
dat was inderdaad een hele botte ...
Tsja.. aan die ongevraagde inval heb ik me ook de tyfus zitten ergeren.. ten eerste is die Sukkel NIET besteld door de "kijkers" ten tweede riekte dat "optreden" van die Clown hefig naar Spam-Optreden.. oftewel een Insde-Deal vanwege de prettige samenwerking eerder....quote:Op woensdag 29 april 2009 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, na een ruzie vanochtend over sigaretten die wij hebben mogen liplezen, is er echt niks bijzonders gebeurd.
Oh wacht.......ik vergeet de groepspych.
ze mag eerder al dagen naar buitenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:52 schreef blomst het volgende:
Renate hoopt op een dagje naar buiten op 5 mei
niks dusquote:Op woensdag 29 april 2009 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, na een ruzie vanochtend over sigaretten die wij hebben mogen liplezen, is er echt niks bijzonders gebeurd.
Oh wacht.......ik vergeet de groepspsych.
ze vond Annette die van Ruud een ontzettende stomme doos .... en volgens mij schrijf ik het nog mildquote:Op woensdag 29 april 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is wel handig watte zeg maar ?? De cossen gaan echt snel. En een opmerking van dat is bot.. Tik dan even erbij wat het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |