ik denk niet dat ze gepeld zijn, anders is het niet griezelen tijdens het etenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef snetje het volgende:
[..]
ligt eraan of ze gepeld zijn of niet ... ik bedoel garnalen zien er eigenlijk ook niet uit en die eten we ook wel
Wat was dat danquote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef snetje het volgende:
[..]
dat was inderdaad een hele botte ...
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
O ja, knallen, waar ken ik dat toch van?
Ohh thanks !!!!!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef snetje het volgende:
[..]
ze vond Annette die van Ruud een ontzettende stomme doos .... en volgens mij schrijf ik het nog mild
ach joh gewoon hup naar binnen dr zijn ergere dingen en dit hadden ze allang aan kunnen zien komen.....quote:Op woensdag 29 april 2009 19:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze gepeld zijn, anders is het niet griezelen tijdens het eten
precies, want ze hebben geloof ik allemaal niet op FOK gepost voordat ze de bunker in gingenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach joh gewoon hup naar binnen dr zijn ergere dingen en dit hadden ze allang aan kunnen zien komen.....
Spammer.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat het na 5 min: Dag... duel
dus dadelijk gaan de streams zwartquote:Op woensdag 29 april 2009 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hebben we ook lang op moeten wachten.....tot het eind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |