Oe! Goed dat je het zegt! Die staat over een half uur op de stoep.quote:
Een kilo insecten die ze samen op moeten etenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:23 schreef Pl0x het volgende:
Om acht uur komen de krekels en hopelijk ook onze zup
Wie, Mooiboy die Renate in de lucht wil krijgen?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Goed dat je het zegt! Die staat over een half uur op de stoep.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Goed dat je het zegt! Die staat over een half uur op de stoep.
* Marrije zwengelt stream weer aanquote:Op woensdag 29 april 2009 18:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
o jee amber heeft een reden gevonden om renate ,leipe lola , af te zeiken........
Ja, maar wedden dat ze het daarna mogen wegspoelen met alcohol en een sigaret?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Een kilo insecten die ze samen op moeten eten
Nee. P. Die neemt me mee. Naar zijn nieuwe stee. En daarna kookt ie een diner. Voor twee. Voor hem en voor Cc.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Supersoep het volgende:
Wie, Mooiboy die Renate in de lucht wil krijgen?
zolang het minimaal 3 liter p.p. is en de sigaretten meer dan tabak bevatten mag hetquote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, maar wedden dat ze het daarna mogen wegspoelen met alcohol en een sigaret?
Met haar dubbel D.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. P. Die neemt me mee. Naar zijn nieuwe stee. En daarna kookt ie een diner. Voor twee. Voor hem en voor Cc.
Hoezee!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. P. Die neemt me mee. Naar zijn nieuwe stee. En daarna kookt ie een diner. Voor twee. Voor hem en voor Cc.
Alliteratie FTW.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Copycat het volgende:
Moet er wel een goede beloning tegenover staan, anders weigeren ze gewoon.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Een kilo insecten die ze samen op moeten eten
Dat dus, voor ze insecten gaan eten moeten ze eerst honger hebben..... en dan echt honger, niet van die "ik heb trek in een roze koek" honger. Anders weigeren ze idd, en geen wonder.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet er wel een goede beloning tegenover staan, anders weigeren ze gewoon.
Een wrede straf als het niet luktquote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Klik op de kandidaat naar keuze bij 'kandidaten' en dan rechtsonder.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef D. het volgende:
Een jongen die Renate leuk vond? Kom renate, dat geloof je zelf toch niet?
De rest van de maand geen sigaretten meer!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een wrede straf als het niet lukt
Dan moet je wel vrij wanhopig zijn iddquote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef D. het volgende:
Een jongen die Renate leuk vond? Kom renate, dat geloof je zelf toch niet?
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan moet je wel vrij wanhopig zijn idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al·li·te·ra·tie de; v -s gelijkheid vd beginklanken.quote:
checkquote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
iedere keer als renate iets zegt valt er zon onwijze stilte ...pijnlijk ....en krimp ik ineen van plaatsvervangende schaamte ...ken je dat ?
Of straalbezopenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan moet je wel vrij wanhopig zijn idd
Nou inderdaad, dan zit je met kromme tenenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
iedere keer als renate iets zegt valt er zon onwijze stilte ...pijnlijk ....en krimp ik ineen van plaatsvervangende schaamte ...ken je dat ?
ben dr zoquote:Op woensdag 29 april 2009 18:38 schreef D. het volgende:
Het is weer tijd om iets op de figuurlijke tafel te gaan zetten
Later
Minstens.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef Pek het volgende:
[..]
De rest van de maand geen sigaretten meer!
moet ook een goede beloning tegen overstaanquote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |