de geestelijke armoede heeft ook toegeslagen? Ze kunnen toch zeker zelf wel wat bedenken. En anders maar niet. Vervelen ze elkaar maar. Mij verveelt het (nog) niet.quote:
quote:
Ik heb geen..... koekjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
ik ga ff een koekje...jointje... en een fles vodka pakken......gewoon omdat het kan
ik ben jaloers. zit bij mn oudes thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
ik ga ff een koekje...jointje... en een fles vodka pakken......gewoon omdat het kan
Toch blijf ik bij Pim, hoewel ik Renate ook een stomme kut vind.quote:
aaienquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Laten we nou maar eerst aan die aai over de bol werken.
Peter mag er best inblijven, Renate moet er zo snel mogelijk uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom worden ze niet van bed gestuurd???
Nee, maar goed om te zien dat je je bewust bent van je afhankelijkheid van vastomlijnde hiërarchische kaders. Dat is al heel wat voor sommige mensenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:41 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
niet iemand met enig gezag dus, dus:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moven danquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben jaloers. zit bij mn oudes thuisdus nix vodka oid
Omdat ze moe zijn en mogen uitrusten. Ze zitten er tenslotte al 2 dagenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom worden ze niet van bed gestuurd???
Check.quote:
Jimbo de modstatus gevenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik heb alleen bier en kans op neuken zit er niet in voor je
waar ?quote:
voor bier doe ik t ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik heb alleen bier en kans op neuken zit er niet in voor je
Kaders en structuren, geeft een veilig gevoelquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar goed om te zien dat je je bewust bent van je afhankelijkheid van vastomlijnde hiërarchische kaders. Dat is al heel wat voor sommige mensen![]()
Ik laat je verder wel met rust.
dat Peter in zijn bed ligt snap ik ook ja .. die is moe ....quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef Supersoep het volgende:
Dat Peter in bed ligt snap ik nog, maar wat doet Renate nu al in haar slaapzak? Pfff.
Ah neeeee, Renate gaat nog rellen en drama brengen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Peter mag er best inblijven, Renate moet er zo snel mogelijk uit.
Waarom type je niet meer ipv die lege berichten .. Je kan hetquote:
tipje......eerst koekie....dan heul de tijd niks.....voor slapen gaan drank en jointjequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Als ik in de winkel ben denk ik nooit aan koekjes
Probeer het morgen opnieuw
gastr baalt gewoon dat ie 8 uur dat ding voor lul heeft vastgehoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef snetje het volgende:
[..]
dat Peter in zijn bed ligt snap ik ook ja .. die is moe ....
moe van het nachtenlang promoten van zich zelf in cafe's e.d. ... niet slim dus .... dus ook niet miepen nu
zo ver weg...maar ook weer zo dichtbijquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar ?verg weg heb ik t idee
[..]
voor bier doe ik t ook
Ik las dat hij 8 uur lang zijn lul had vastgehoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gastr baalt gewoon dat ie 8 uur dat ding voor lul heeft vastgehouden
Denk dat verveling een grotere killer is ...quote:
nee vandaag is chocolate dayquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Heb wel koekjes, kletskoppen, maar ze zijn niet zo lekker als vroegerde stroopwafels heb ik verstopt, voordat je het weet zijn ze op.
nee kwaliteit nog steeds geen opdrachtquote:
Ja hoor, denk het ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat verveling een grotere killer is ...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef ilsejuhhh het volgende:
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh
ik word gek
alle topics gaan opeens zo snel, ik hou het niet bij
kan jij een van de lullo`s hier in het topic duidelijk maken dat wij samen tot de laatste minuut vechten voor meer rechten, voor meer controle over de bunker, om meer dingen te kunnen beslissen.quote:
jeujjjjj lange berichtenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee kwaliteit nog steeds geen opdracht
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmm heb al een minimarsje en mini milkyway op
Ik heb nog steeds 5 credits, Nog niet gebruikt. Ik vind het een bonus, heb betaald voor de stream.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:55 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
kan jij een van de lullo`s hier in het topic duidelijk maken dat wij samen tot de laatste minuut vechten voor meer rechten, voor meer controle over de bunker, om meer dingen te kunnen beslissen.
er zat zo japo in het vorige topic die ons uit lachte![]()
![]()
![]()
Ik heb Liga Evergreen gekocht, met muesli en rozijnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmm heb al een minimarsje en mini milkyway op
en ze hebben vakantiequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat ze moe zijn en mogen uitrusten. Ze zitten er tenslotte al 2 dagen![]()
de Evergreen Crunch is lekkerrrrquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb Liga Evergreen gekocht, met muesli en rozijnen.
Verslavend!!
Condooms, woda en xtc!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Kwaliteit het volgende:
ik ga expres geen sigaretten kopen voor ze, MAAR EXTRA VEEL CONDOOMS!
Ik moet slapen vannachtquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Er gaat nog iets leuks gebeuren vanavond/vannacht.
Enige indicatie van tijd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Yippiequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
nah ben niet zo van de muesli enzo maar zo te horen wordt er aardig wat weggehapt bij de streamsquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb Liga Evergreen gekocht, met muesli en rozijnen.
Verslavend!!
Moet ik mijn baas even bellen dat ik geen tijd heb om te werken vanwege de bunker?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Ik heb 15 pakjes sigaretten gedaan voor zequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Kwaliteit het volgende:
ik ga expres geen sigaretten kopen voor ze, MAAR EXTRA VEEL CONDOOMS!
Echt wel!quote:
als ik op bed lig...quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Tipje ---> sluier?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
[/quote]hoelaat ongeveer [/quote]quote:
Niet alleen maar ongezonde dingen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nah ben niet zo van de muesli enzo maar zo te horen wordt er aardig wat weggehapt bij de streams
En dan denk je iets gezonds te eten, maar ondertussen prop je de calorien gewoon naar binnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik heb ze vandaag voor het eerst ontdekt.
Ben bang dat dat pak morgen leeg is
Vannacht? Om 24.00 uur gaan de lichten toch uit? Kom op met die handel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vannacht? Om 24.00 uur gaan de lichten toch uit? Kom op met die handel.
ik stream tot 2 uur ongeveerquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Vannacht??? pffff niet iedereen streamt laat.
ongezond is lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alleen maar ongezonde dingen hoor.
Ik ben ook aan het WII fitnessen terwijl ik streams kijk
Yeahhhhhquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan denk je iets gezonds te eten, maar ondertussen prop je de calorien gewoon naar binnen
Maar als je ondertussen staat te Wii-fitten mag je gerust een pak naar binnen werkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeps!!
*gooit doos de kast in, draait kast op slot*
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ongezond is lekkermaar wii tijdens de streams?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Bobby en Pim denken dat Jeroen de mol is![]()
Dat is toch iets anders?
Klikspaan, boterspaan.quote:
_quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef beequeen het volgende:
Ah, Bobby en Pim denken dat Jeroen de mol is en in opdracht van Bart werkt.
In opdracht van Bart weet ik niet, maar hij is absoluut de mol.
In opdracht van zou ook nog zomaar kunnen, aangezien Bart zo overdreven vroeg "Wat als hij het expres deed?" aan iedereen bij die isoleercel gesprekjes ;xquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef beequeen het volgende:
Ah, Bobby en Pim denken dat Jeroen de mol is en in opdracht van Bart werkt.
In opdracht van Bart weet ik niet, maar hij is absoluut de mol.
Ik heb een weddenschap lopen dat ik volgende week op een bepaald gewicht ben, die ga ik echt winnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je ondertussen staat te Wii-fitten mag je gerust een pak naar binnen werken
Mag jij dit allemaal verklappen? zal wel anders zei je het nietquote:
Go for it!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap lopen dat ik volgende week op een bepaald gewicht ben, die ga ik echt winnen
Dat is wel lachen, ze willen allemaal slapen. Zorg dat ze wakker moeten blijven, creëer een oorlog tussen de rokers en de niet-rokersquote:
Dat was gewoon een poging om mensen juist zoiets te laten denken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:08 schreef NrTH het volgende:
[..]
In opdracht van zou ook nog zomaar kunnen, aangezien Bart zo overdreven vroeg "Wat als hij het expres deed?" aan iedereen bij die isoleercel gesprekjes ;x
Succes!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap lopen dat ik volgende week op een bepaald gewicht ben, die ga ik echt winnen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef Biancavia het volgende:
Hoe laat komt die brief?
Anders ga ik zo naar bed.
Bart beloofde ons een open en eerlijk programma. Moet ik dit nu al in twijfel gaan trekken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:08 schreef NrTH het volgende:
In opdracht van zou ook nog zomaar kunnen, aangezien Bart zo overdreven vroeg "Wat als hij het expres deed?" aan iedereen bij die isoleercel gesprekjes ;x
Vannacht? Shit lig ik natuurlijk weer op 1 oor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Van mij ook hoor,laat die Jeroen nu maar eens een nacht op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef tonja het volgende:
Van mij mag Peter gaan slapen. Ik vind het zielig worden. Kijk hoe ie eruit ziet.
Ik blijf gewoon nog even in de waan dat het allemaal eerlijk en open isquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bart beloofde ons een open en eerlijk programma. Moet ik dit nu al in twijfel gaan trekken?
niet te laat hoop ik?, wil ook nog slapenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Geen idee, ik denk ook maar hardop om in Jeroen z'n woorden te sprekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bart beloofde ons een open en eerlijk programma. Moet ik dit nu al in twijfel gaan trekken?
Wiequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef Jimbo het volgende:
als ze ooit nog een slaapplaats in rotterdam zoekt kan zeo ok bij mij terrecht
Mag dat wel snel gaan gebeuren want de meeste streamers moeten weer werken morgen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Mooi, dan slinger ik ze nog ff aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Als een geëlektrocuteerde mottenbal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef tonja het volgende:
Van mij mag Peter gaan slapen. Ik vind het zielig worden. Kijk hoe ie eruit ziet.
Omdat hij een psychopaat isquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Jeroen lijkt een beetje op Mario Been![]()
En waarom zit hij telkens te bekketrekken met zijn onderkaak?
Is van het bekkentrekkende soortquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
wie is mario been ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
nix.quote:
Ik ook niet, geloof ook in de oprechtheid.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon nog even in de waan dat het allemaal eerlijk en open is![]()
Die teleurstelling kan ik nog even niet aan
* Flabberguest is lekker vrij de hele weekquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Mag dat wel snel gaan gebeuren want de meeste streamers moeten weer werken morgen.
Niks. Maar er komt nog een brief, aldus vlieg op de Bunkermuur Dementor.quote:
Laten we het daar maar op houden dan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik blijf gewoon nog even in de waan dat het allemaal eerlijk en open is![]()
Die teleurstelling kan ik nog even niet aan
wat doe je daar ?quote:
Oeleboele lekker voelequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
mannenkontje
ze mogen mijn kontje voelenteminste bijna alla chicks daar
Ben blij voor jequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:17 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
* Flabberguest is lekker vrij de hele week
Trusten BQquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden dan.
Ik wacht echt niet op de nieuwe opdracht, duurt mij allemaal te lang. Het is gewoon saai.![]()
Fijne avond allemaal en welterusten voor straks.
neem jij eens wat request en ideeen van ons overquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Het programma is wel eerlijk, alleen de kijkersinvloed is minimaal.
Bart pijpenquote:
Slaap lekker voor straksquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden dan.
Ik wacht echt niet op de nieuwe opdracht, duurt mij allemaal te lang. Het is gewoon saai.![]()
Fijne avond allemaal en welterusten voor straks.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem jij eens wat request en ideeen van ons over
flessen vodka , noaw ! komop
Is er een stal dan ??quote:
Ik vind 'm leuker wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef FuTilE het volgende:
Nou, dat was de eerste Freudiaanse verspreking van Bobby
eigenlijk ben ik hier speciaal voor jouquote:
Ze hebben het er wel overquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef Kwaliteit het volgende:
gaan we vannacht seks zien?
Geboren uit een rijke kut. piepelemientjequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Jeroen zegt gepensioneerd te zijn...weet iemand wat hij gepresteerd heeft in het leven?
op zijn 10e zijn eerste pandje gekochtquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Jeroen zegt gepensioneerd te zijn...weet iemand wat hij gepresteerd heeft in het leven?
Dit is duidelijk zo'n situatie waar je bij geweest moet zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een meligheid.
Ik heb geloof ik alleen de grap gemist.
Ik dacht jij bent hier ook nog wel vnvnd...quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een meligheid.
Ik heb geloof ik alleen de grap gemist.
avond allemaal, dus ik heb niks spannends gemist dus niks gebeurd tussen 7 uur vanavond en nu??quote:
de stream was even grappig..quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
avond allemaal, dus ik heb niks spannends gemist dus niks gebeurd tussen 7 uur vanavond en nu??
geen bloed aan de muur? geen roddel en achterklap en vooral geen groepjesvorming?? jammer
sneller zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef yvonne het volgende:
Tegen de tijd dat ik tvp is er weer een COS vol
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef NrTH het volgende:
[..]
Geboren uit een rijke kut. piepelemientje
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Centjes om zijn gebit te laten renoveren heeft ie blijkbaar niet
stiekem wat pilluhhhquote:
Jij bent er nu? Jammer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik dacht jij bent hier ook nog wel vnvnd...
quote:
mag ik je handje vasthoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent er nu? Jammer.
Vanavond had ik er niks te zoeken, vond ik.
Waai wel weer een keer binnen, later in de week.
nou jammer zat vanaf gister al te gluren eindelijk gebeurd er iets grappigs mis ik het weerquote:
En dan die brief erinquote:
Trusten kopijkatquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan die brief erin.
Die ik morgen wel in de SV lees!
Nite allen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:28 schreef blomst het volgende:
22.30 uur is wel een mooie tijd voor aktie.
\:Wquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan die brief erin.
Nite allen.
Dat mag wachten tot morgenvroegquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan die brief erin.
Nite allen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan die brief erin.
Nite allen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
en weer bijna een topic vol![]()
tijd om mijn bedje in te gaan
slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan die brief erin.
Nite allen.
slaap lekkersquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
en weer bijna een topic vol![]()
tijd om mijn bedje in te gaan
Ciao Cc.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan die brief erin.
Nite allen.
beetje sporten ondertussen doet wonderen glijen de spanningen zo van je afquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
zucht.......ik kan niet meer tegen die spanning
Zijn er nou hier nog jongelui die een beetje weten hoe 't zit met d, t en dt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef ilsejuhhh het volgende:
slinger die kut renate uit haar fucking bed.
als iemand het niet verdiend
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef Pl0x het volgende:
Ik duik zo ook me bed in. Kan iemand voor me opnemen als er een actie komt?
kut is met een t niet met een d of dtquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef bartoldi het volgende:
[..]
Zijn er nou hier nog jongelui die een beetje weten hoe 't zit met d, t en dt?
maak jij een nieuwe cos?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |