Succes!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap lopen dat ik volgende week op een bepaald gewicht ben, die ga ik echt winnen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef Biancavia het volgende:
Hoe laat komt die brief?
Anders ga ik zo naar bed.
Bart beloofde ons een open en eerlijk programma. Moet ik dit nu al in twijfel gaan trekken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:08 schreef NrTH het volgende:
In opdracht van zou ook nog zomaar kunnen, aangezien Bart zo overdreven vroeg "Wat als hij het expres deed?" aan iedereen bij die isoleercel gesprekjes ;x
Vannacht? Shit lig ik natuurlijk weer op 1 oor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Er gaat nog iets leuks gebeuren vanavond/vannacht.
Van mij ook hoor,laat die Jeroen nu maar eens een nacht op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef tonja het volgende:
Van mij mag Peter gaan slapen. Ik vind het zielig worden. Kijk hoe ie eruit ziet.
Ik blijf gewoon nog even in de waan dat het allemaal eerlijk en open isquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bart beloofde ons een open en eerlijk programma. Moet ik dit nu al in twijfel gaan trekken?
niet te laat hoop ik?, wil ook nog slapenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Geen idee, ik denk ook maar hardop om in Jeroen z'n woorden te sprekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bart beloofde ons een open en eerlijk programma. Moet ik dit nu al in twijfel gaan trekken?
Wiequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef Jimbo het volgende:
als ze ooit nog een slaapplaats in rotterdam zoekt kan zeo ok bij mij terrecht
Mag dat wel snel gaan gebeuren want de meeste streamers moeten weer werken morgen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Mooi, dan slinger ik ze nog ff aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Als een geëlektrocuteerde mottenbal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef tonja het volgende:
Van mij mag Peter gaan slapen. Ik vind het zielig worden. Kijk hoe ie eruit ziet.
Omdat hij een psychopaat isquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Jeroen lijkt een beetje op Mario Been![]()
En waarom zit hij telkens te bekketrekken met zijn onderkaak?
Is van het bekkentrekkende soortquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Jeroen lijkt een beetje op Mario Been![]()
En waarom zit hij telkens te bekketrekken met zijn onderkaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |