Maar als je ondertussen staat te Wii-fitten mag je gerust een pak naar binnen werkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeps!!
*gooit doos de kast in, draait kast op slot*
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ongezond is lekkermaar wii tijdens de streams?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Bobby en Pim denken dat Jeroen de mol is![]()
Dat is toch iets anders?
Klikspaan, boterspaan.quote:
_quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef beequeen het volgende:
Ah, Bobby en Pim denken dat Jeroen de mol is en in opdracht van Bart werkt.
In opdracht van Bart weet ik niet, maar hij is absoluut de mol.
In opdracht van zou ook nog zomaar kunnen, aangezien Bart zo overdreven vroeg "Wat als hij het expres deed?" aan iedereen bij die isoleercel gesprekjes ;xquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef beequeen het volgende:
Ah, Bobby en Pim denken dat Jeroen de mol is en in opdracht van Bart werkt.
In opdracht van Bart weet ik niet, maar hij is absoluut de mol.
Ik heb een weddenschap lopen dat ik volgende week op een bepaald gewicht ben, die ga ik echt winnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je ondertussen staat te Wii-fitten mag je gerust een pak naar binnen werken
Mag jij dit allemaal verklappen? zal wel anders zei je het nietquote:
Go for it!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap lopen dat ik volgende week op een bepaald gewicht ben, die ga ik echt winnen
Dat is wel lachen, ze willen allemaal slapen. Zorg dat ze wakker moeten blijven, creëer een oorlog tussen de rokers en de niet-rokersquote:
Dat was gewoon een poging om mensen juist zoiets te laten denken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:08 schreef NrTH het volgende:
[..]
In opdracht van zou ook nog zomaar kunnen, aangezien Bart zo overdreven vroeg "Wat als hij het expres deed?" aan iedereen bij die isoleercel gesprekjes ;x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |