als ik op bed lig...quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Er gaat nog iets leuks gebeuren vanavond/vannacht.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Tipje ---> sluier?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
[/quote]hoelaat ongeveer [/quote]quote:
Niet alleen maar ongezonde dingen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nah ben niet zo van de muesli enzo maar zo te horen wordt er aardig wat weggehapt bij de streams
En dan denk je iets gezonds te eten, maar ondertussen prop je de calorien gewoon naar binnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik heb ze vandaag voor het eerst ontdekt.
Ben bang dat dat pak morgen leeg is
Vannacht? Om 24.00 uur gaan de lichten toch uit? Kom op met die handel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vannacht? Om 24.00 uur gaan de lichten toch uit? Kom op met die handel.
ik stream tot 2 uur ongeveerquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Vannacht??? pffff niet iedereen streamt laat.
ongezond is lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alleen maar ongezonde dingen hoor.
Ik ben ook aan het WII fitnessen terwijl ik streams kijk
Yeahhhhhquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan denk je iets gezonds te eten, maar ondertussen prop je de calorien gewoon naar binnen
Maar als je ondertussen staat te Wii-fitten mag je gerust een pak naar binnen werkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeps!!
*gooit doos de kast in, draait kast op slot*
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ongezond is lekkermaar wii tijdens de streams?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Bobby en Pim denken dat Jeroen de mol is![]()
Dat is toch iets anders?
Klikspaan, boterspaan.quote:
_quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef beequeen het volgende:
Ah, Bobby en Pim denken dat Jeroen de mol is en in opdracht van Bart werkt.
In opdracht van Bart weet ik niet, maar hij is absoluut de mol.
In opdracht van zou ook nog zomaar kunnen, aangezien Bart zo overdreven vroeg "Wat als hij het expres deed?" aan iedereen bij die isoleercel gesprekjes ;xquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef beequeen het volgende:
Ah, Bobby en Pim denken dat Jeroen de mol is en in opdracht van Bart werkt.
In opdracht van Bart weet ik niet, maar hij is absoluut de mol.
Ik heb een weddenschap lopen dat ik volgende week op een bepaald gewicht ben, die ga ik echt winnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je ondertussen staat te Wii-fitten mag je gerust een pak naar binnen werken
Mag jij dit allemaal verklappen? zal wel anders zei je het nietquote:
Go for it!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap lopen dat ik volgende week op een bepaald gewicht ben, die ga ik echt winnen
Dat is wel lachen, ze willen allemaal slapen. Zorg dat ze wakker moeten blijven, creëer een oorlog tussen de rokers en de niet-rokersquote:
Dat was gewoon een poging om mensen juist zoiets te laten denken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:08 schreef NrTH het volgende:
[..]
In opdracht van zou ook nog zomaar kunnen, aangezien Bart zo overdreven vroeg "Wat als hij het expres deed?" aan iedereen bij die isoleercel gesprekjes ;x
Succes!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap lopen dat ik volgende week op een bepaald gewicht ben, die ga ik echt winnen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef Biancavia het volgende:
Hoe laat komt die brief?
Anders ga ik zo naar bed.
Bart beloofde ons een open en eerlijk programma. Moet ik dit nu al in twijfel gaan trekken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:08 schreef NrTH het volgende:
In opdracht van zou ook nog zomaar kunnen, aangezien Bart zo overdreven vroeg "Wat als hij het expres deed?" aan iedereen bij die isoleercel gesprekjes ;x
Vannacht? Shit lig ik natuurlijk weer op 1 oor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Van mij ook hoor,laat die Jeroen nu maar eens een nacht op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef tonja het volgende:
Van mij mag Peter gaan slapen. Ik vind het zielig worden. Kijk hoe ie eruit ziet.
Ik blijf gewoon nog even in de waan dat het allemaal eerlijk en open isquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bart beloofde ons een open en eerlijk programma. Moet ik dit nu al in twijfel gaan trekken?
niet te laat hoop ik?, wil ook nog slapenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Geen idee, ik denk ook maar hardop om in Jeroen z'n woorden te sprekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bart beloofde ons een open en eerlijk programma. Moet ik dit nu al in twijfel gaan trekken?
Wiequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef Jimbo het volgende:
als ze ooit nog een slaapplaats in rotterdam zoekt kan zeo ok bij mij terrecht
Mag dat wel snel gaan gebeuren want de meeste streamers moeten weer werken morgen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Mooi, dan slinger ik ze nog ff aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
Als een geëlektrocuteerde mottenbal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef tonja het volgende:
Van mij mag Peter gaan slapen. Ik vind het zielig worden. Kijk hoe ie eruit ziet.
Omdat hij een psychopaat isquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Jeroen lijkt een beetje op Mario Been![]()
En waarom zit hij telkens te bekketrekken met zijn onderkaak?
Is van het bekkentrekkende soortquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
wie is mario been ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
nix.quote:
Ik ook niet, geloof ook in de oprechtheid.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon nog even in de waan dat het allemaal eerlijk en open is![]()
Die teleurstelling kan ik nog even niet aan
* Flabberguest is lekker vrij de hele weekquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Mag dat wel snel gaan gebeuren want de meeste streamers moeten weer werken morgen.
Niks. Maar er komt nog een brief, aldus vlieg op de Bunkermuur Dementor.quote:
Laten we het daar maar op houden dan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik blijf gewoon nog even in de waan dat het allemaal eerlijk en open is![]()
Die teleurstelling kan ik nog even niet aan
wat doe je daar ?quote:
Oeleboele lekker voelequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
mannenkontje
ze mogen mijn kontje voelenteminste bijna alla chicks daar
Ben blij voor jequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:17 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
* Flabberguest is lekker vrij de hele week
Trusten BQquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden dan.
Ik wacht echt niet op de nieuwe opdracht, duurt mij allemaal te lang. Het is gewoon saai.![]()
Fijne avond allemaal en welterusten voor straks.
neem jij eens wat request en ideeen van ons overquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Het programma is wel eerlijk, alleen de kijkersinvloed is minimaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |