de geestelijke armoede heeft ook toegeslagen? Ze kunnen toch zeker zelf wel wat bedenken. En anders maar niet. Vervelen ze elkaar maar. Mij verveelt het (nog) niet.quote:
quote:
Ik heb geen..... koekjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
ik ga ff een koekje...jointje... en een fles vodka pakken......gewoon omdat het kan
ik ben jaloers. zit bij mn oudes thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
ik ga ff een koekje...jointje... en een fles vodka pakken......gewoon omdat het kan
Toch blijf ik bij Pim, hoewel ik Renate ook een stomme kut vind.quote:
aaienquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Laten we nou maar eerst aan die aai over de bol werken.
Peter mag er best inblijven, Renate moet er zo snel mogelijk uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom worden ze niet van bed gestuurd???
Nee, maar goed om te zien dat je je bewust bent van je afhankelijkheid van vastomlijnde hiërarchische kaders. Dat is al heel wat voor sommige mensenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:41 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
niet iemand met enig gezag dus, dus:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moven danquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben jaloers. zit bij mn oudes thuisdus nix vodka oid
Omdat ze moe zijn en mogen uitrusten. Ze zitten er tenslotte al 2 dagenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom worden ze niet van bed gestuurd???
Check.quote:
Jimbo de modstatus gevenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik heb alleen bier en kans op neuken zit er niet in voor je
waar ?quote:
voor bier doe ik t ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik heb alleen bier en kans op neuken zit er niet in voor je
Kaders en structuren, geeft een veilig gevoelquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar goed om te zien dat je je bewust bent van je afhankelijkheid van vastomlijnde hiërarchische kaders. Dat is al heel wat voor sommige mensen![]()
Ik laat je verder wel met rust.
dat Peter in zijn bed ligt snap ik ook ja .. die is moe ....quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef Supersoep het volgende:
Dat Peter in bed ligt snap ik nog, maar wat doet Renate nu al in haar slaapzak? Pfff.
Ah neeeee, Renate gaat nog rellen en drama brengen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Peter mag er best inblijven, Renate moet er zo snel mogelijk uit.
Waarom type je niet meer ipv die lege berichten .. Je kan hetquote:
tipje......eerst koekie....dan heul de tijd niks.....voor slapen gaan drank en jointjequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Als ik in de winkel ben denk ik nooit aan koekjes
Probeer het morgen opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |