gastr baalt gewoon dat ie 8 uur dat ding voor lul heeft vastgehoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef snetje het volgende:
[..]
dat Peter in zijn bed ligt snap ik ook ja .. die is moe ....
moe van het nachtenlang promoten van zich zelf in cafe's e.d. ... niet slim dus .... dus ook niet miepen nu
zo ver weg...maar ook weer zo dichtbijquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar ?verg weg heb ik t idee
[..]
voor bier doe ik t ook
Ik las dat hij 8 uur lang zijn lul had vastgehoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gastr baalt gewoon dat ie 8 uur dat ding voor lul heeft vastgehouden
Denk dat verveling een grotere killer is ...quote:
nee vandaag is chocolate dayquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Heb wel koekjes, kletskoppen, maar ze zijn niet zo lekker als vroegerde stroopwafels heb ik verstopt, voordat je het weet zijn ze op.
nee kwaliteit nog steeds geen opdrachtquote:
Ja hoor, denk het ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat verveling een grotere killer is ...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef ilsejuhhh het volgende:
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh
ik word gek
alle topics gaan opeens zo snel, ik hou het niet bij
kan jij een van de lullo`s hier in het topic duidelijk maken dat wij samen tot de laatste minuut vechten voor meer rechten, voor meer controle over de bunker, om meer dingen te kunnen beslissen.quote:
jeujjjjj lange berichtenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee kwaliteit nog steeds geen opdracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |