SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Dan komt ie nooit volquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:02 schreef Psychonikeo het volgende:
School en Stage SC #953 Mei vakantie on it's way
geldt ook voor topics met een ander topicnummer..
Tot overmorgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:02 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef jna het volgende:das toch niet die ene daar bij valkenswaard in de buurt of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of is t gewoon een random pic![]()
Bruinebonensoepquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
net pizza op, betaald door werk, nu verder werken
Ja ik ook. Aleen morgen en vrijdag nog werken. Dan heb ik ook weekend.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef The_Dean het volgende:
Mooizo
Ook hard aan het werk? Bijna weekend
Ben nog tot 22.30 bij de baas, en dan heb ik al weekendquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik ook. Aleen morgen en vrijdag nog werken. Dan heb ik ook weekend.Jij dan?
Dat dusquote:
Goed hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed. Eindelijk niet meer aangeschoten![]()
En hoe is het met jou?
Heyhey ouwe Duitser!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hooooi dames...! ik ben aan het solliceteren voor een stage bij Porsche![]()
![]()
trekt me toch wel een beetje dat duitslandquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heyhey ouwe Duitser!![]()
Vette stageplek
Kuno!! Whazaap!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hooooi dames...! ik ben aan het solliceteren voor een stage bij Porsche![]()
![]()
Gelijk heb je, Duitslandquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
trekt me toch wel een beetje dat duitsland
Hoe tof zou het zijn om daar een stage te hebben
Kan ik het helpen dat niemand me wilquote:
Vast wel iemand hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat niemand me wil
Wel goed hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan je nagaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Als dat gaat over wat je zoekt is het wel een ruime omschrijving
Oh neuh hoor, niet wanhopig, ben gewoon niet zo kieskeurigquote:
Wel handigquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh neuh hoor, niet wanhopig, ben gewoon niet zo kieskeurig
Daaromquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, je vindt vast ooit wel iets
net als ikGewoon de moed er in houden
quote:
quote:
vandaag nog tot half 5 of half 6 werken en dan vakantie tot en met dinsdagquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het jongens..? Nog wilde plannen?
Vakantie? Was dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vandaag nog tot half 5 of half 6 werken en dan vakantie tot en met dinsdagMaar heb geen plannen voor die vakantie-periode. Jij nog plannen?
Waarschijnlijk mistte die IJsbeer een kussentje, en had hij dat nu eindelijk gevondenquote:
Een lekker zacht berenvelletje...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mistte die IJsbeer een kussentje, en had hij dat nu eindelijk gevonden
het is lente, dus het uitzicht wordt steeds beter.quote:
Zit er nog wat leuks op je stagelocatie?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is lente, dus het uitzicht wordt steeds beter.
stage???? ik ben al full-time aan het werk... Maar hier zijn alle dames al bezetquote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit er nog wat leuks op je stagelocatie?
Wat mot dat?quote:
Ook goedquote:Op woensdag 29 april 2009 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
stage???? ik ben al full-time aan het werk... Maar hier zijn alle dames al bezet
alleen die ene uit de busquote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ook goed
Geen vrouwen op het oog..?
misschein meoten jullei samen is wat lueks gaan deon.quote:
Kan je niet ff wat regelen om in contact met haar te komen..? Je hebt vast wel een paar aanknopingspunten om wat te vinden..?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alleen die ene uit de busMaar die heb ik sinds dien niet meer gezien...
Misschien moet jij eens een cursus Nederlands doen en naar KLB gaan om een QQ-topic aan te maken dat er geslowchat wordt in een SC-topicquote:Op woensdag 29 april 2009 10:45 schreef rodeneus het volgende:
[..]
misschein meoten jullei samen is wat lueks gaan deon.
Waarschjinljik kunnen jullei elkaars lekkere plekjes vast wel vinden.
Ik weet waar ze werkt, dus een keer daar langsgaan. Laatste keer dat ik langsging, was ze d'r nietquote:Op woensdag 29 april 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan je niet ff wat regelen om in contact met haar te komen..? Je hebt vast wel een paar aanknopingspunten om wat te vinden..?
succesquote:Ik doe maandag mee met de FOK!-variant van take me out.. Kijken of dat wat leuks oplevert![]()
zelfde probleem dus...quote:Hier op mn afstudeerlocatie lopen er genoeg mooie vrouwen rond maar die hebben paar nadelen:
- hebben al een relatie
- roken
*eensquote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een cursus Nederlands doen en naar KLB gaan om een QQ-topic aan te maken dat er geslowchat wordt in een SC-topic
Ga een trein koppen klapjosti
ik probeer jullei alleen maar te helpen. Jullei ljiken me allebie nogal hopeloos op zoek en spammen gezellig met zjin tweeeeen een paar pagani's vol. Dus een avondje samen zal voor jullei twee zo die zo een avond vol peoder spiuten worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een cursus Nederlands doen en naar KLB gaan om een QQ-topic aan te maken dat er geslowchat wordt in een SC-topic
Ga een trein koppen klapjosti
hopeloos op zoekquote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef rodeneus het volgende:
[..]
ik probeer jullei alleen maar te helpen. Jullei ljiken me allebie nogal hopeloos op zoek en spammen gezellig met zjin tweeeeen een paar pagani's vol. Dus een avondje samen zal voor jullei twee zo die zo een avond vol peoder spiuten worden.
Ben benieuwd hoe het losloopt. Kan me herinneren dat er 1 iemand de 1e ronde al niet doorkwam, maarja, die was 35.. Uiteindelijk zijn er nu een stuk of 5 geweest en 2 hebben er volgens mij een "date" als ze dat willen.. Almightyarjan met RenRen en Jimbo met Kwiwi (waarvan Kwiwi een relatie heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet waar ze werkt, dus een keer daar langsgaan. Laatste keer dat ik langsging, was ze d'r niet
[..]
succes![]()
[..]
zelfde probleem dus...
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=qqquote:
Hopeloos op zeok is misschein neit het jiuste inderdaad, maar jullei ljiken me wel voor elkaar gemaakt. Daarom dacht ik dat jullie is met elkaar zuoden meoten stappen of gewoon samen een hotelkamertje beoken. Wellicht hebn jullei aan een avondje sexcammen ook al wel geneog.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hopeloos op zoek![]()
Omdat ik gewoon de markt in de gaten houd?
en ik spuit niet
En een schouderklopje voor mezelf, omdat ik heb kunnen ontcijferen wat je schreef.
nee, kan slecht tegen roken... en aangezien tegenwoordig de meeste leuke vrouwen rokenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=qq
BTW, moet jij ook niets hebben van rokende vrouwen..? Ik vind het echt gruwelijk smerig...
Als je online giele dingen deot met vruowen, dan merk je toch niet dat ze roken?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=qq
BTW, moet jij ook niets hebben van rokende vrouwen..? Ik vind het echt gruwelijk smerig...
zullen ze voor juo begonnen zijn, ga je je dan toch afvragen he?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, kan slecht tegen roken... en aangezien tegenwoordig de meeste leuke vrouwen roken
En zelf kan het geen wijf krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:08 schreef rodeneus het volgende:
[..]
Als je online giele dingen deot met vruowen, dan merk je toch niet dat ze roken?
Dus iegenljik zit jij zowieso wel geod?
gast....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef rodeneus het volgende:
[..]
Hopeloos op zeok is misschein neit het jiuste inderdaad, maar jullei ljiken me wel voor elkaar gemaakt. Daarom dacht ik dat jullie is met elkaar zuoden meoten stappen of gewoon samen een hotelkamertje beoken. Wellicht hebn jullei aan een avondje sexcammen ook al wel geneog.
Zie mijn plaatje.. Vast een relkloon.. Hoe is het Goover?quote:
wei zegt dat? Ik probeer alleen de vinger op de zere plek te leggen. De oplossingen zjin dan voor het oprapen over het algemeenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef Californium het volgende:
[..]
En zelf kan het geen wijf krijgenga even ergens anders zeiken
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:09 schreef rodeneus het volgende:
[..]
zullen ze voor juo begonnen zijn, ga je je dan toch afvragen he?
Ikquote:
van juo toch? Maar niet doorvertellen hoor, anders weet iedereen het! Gihihihiquote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef Californium het volgende:
Dus rode neus... van wie ben je precies de irritante kutkloon?
Caliquote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef Californium het volgende:
Dus rode neus... van wie ben je precies de irritante kutkloon?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:02 schreef Mike het volgende:
muay-toy, heeft niets geleerd van z'n vorige ban, maand weg nu.
En zeg je gewoon geen eens hallo tegen mijquote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Californium het volgende:
goed
duk druk druk
en had eigenlijk alweer aan het werk moeten zijn![]()
maar geen zin even
hoi bootjequote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En zeg je gewoon geen eens hallo tegen mij
Ik wachtte op jouquote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Californium het volgende:
[..]
hoi bootje
jij ook niet tegen mij![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wachtte op jou
Hou je nog een beetje van me..?
hier ookquote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Californium het volgende:goed
duk druk druk
en had eigenlijk alweer aan het werk moeten zijn![]()
maar geen zin even
Nee ik heb het niet gelezenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Hield ik uberhaupt wel een beetje van jelaat andere mensen dat maar niet horen
maar ik vind je niet onaardig nee
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet gelezen
Hows life meissie..?quote:
Goedquote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zie mijn plaatje.. Vast een relkloon.. Hoe is het Goover?
Goed hoor. Gister voor een broodje naar Scheveningen geweestquote:
Nog plannen voor de komende dagen met Koninginnedag en Bevrijdingsdag?quote:
Welk gedeelte zuigt..? De 40 uur werken of de 25 vakantiedagen..? Salaris is altijd wel lekker hoor, zeker als je ziet wat er nu bij mij binnenkomt aan loonquote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Goed
Aan het werk enzeu, autotje v/d zaak om in rond te crossen, salaris elke maand, alleen dat 40 uurige werkweekgedoe met 25 vakantiedagen in het jaar zuigt een beetje.
Hoe is het hier?
Dus daar gaat al mijn belasting naar toequote:Op woensdag 29 april 2009 11:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goed hoor. Gister voor een broodje naar Scheveningen geweest. Handig hoor, OV-kaart
.
En hoe is het met jou?
Achja, zolang je nog student bent moet je het er maar van nemen tochquote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
Dus daar gaat al mijn belasting naar toe
Mwah, wel ok. Scriptie komt langzaam tot stand, al heb ik nog 5 dagen de tijd ofzo
Verder gisteren halve hartverzakking.. Was een dvd branden, Nero liep min of meer vast, ik doe een reset en mn computer startte niet meer door. 1 week geleden was de voeding al dood, dus allerlei spookscenario's passeerden de revue.. Na een uur startte hij gelukkig weer door, door een kleine reparatiecd ofzo. Was aan het chatten met een meid, zei dat ik ff moest rebooten en met een minuutje terug kwam
Werd iets langer
Ik heb een externe HDD, maar deze zag hij toen ook ff niet. Daar staat mn backup dus op. Verder zit er software bij, die niet op Win Vista 64 bits draaitquote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Achja, zolang je nog student bent moet je het er maar van nemen toch
Ah, lekkerIk moet ook maar eens back-upjes gaan maken
wel handigquote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb een externe HDD, maar deze zag hij toen ook ff niet. Daar staat mn backup dus op. Verder zit er software bij, die niet op Win Vista 64 bits draait
Ten minste, wel een verouderde versie, maar ik wil dus de nieuwste.. Stelletje flappies.. Nu kan ik dus niet auto-backuppen..
De combinatie van veel werken en niet zo veel vrijquote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welk gedeelte zuigt..? De 40 uur werken of de 25 vakantiedagen..? Salaris is altijd wel lekker hoor, zeker als je ziet wat er nu bij mij binnenkomt aan loon
Tijd voor een verse installatie dus!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wel handig
Mijn Windows is ook beetje stukIk kan niets meer installeren
Bikkelquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
De combinatie van veel werken en niet zo veel vrijmaar vooral de 40 uur werken...
40 uur is ook asociaal natuurlijk. Zelf werk ik rond de 38-40 Maar zou best wel vier dagen in de week (28 uur) willen werken, maar dan wel minimaal hetzelfde verdienen krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
De combinatie van veel werken en niet zo veel vrijmaar vooral de 40 uur werken...
Ja, moet die binnenkort eens uitvoeren...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tijd voor een verse installatie dus!![]()
uhm.. nee... geloof van niet.quote:Speel je weleens online text-based spelletjes Luctor?
Lijkt het je wat om aan zo een spel mee te doen.? Ik kan je ermee beetje begeleiden. Ik vind het persoonlijk een leuk spel.. Let me knowquote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, moet die binnenkort eens uitvoeren...
[..]
uhm.. nee... geloof van niet.
Ja, ik weet het ik zeur... Dat doe ik graagquote:Op woensdag 29 april 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tijd voor een verse installatie dus!![]()
Speel je weleens online text-based spelletjes Luctor?
[..]
Bikkel
Ik werk standaard 46 uur in de week, verdeeld over 6 dagen. Beetje centen verdienen.. Dit zal ik denk ik voorlopig ook nog wel (moeten) volhouden..
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ik zeur... Dat doe ik graag
leg maar (eens) uit wat het spel inhoud e.d.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lijkt het je wat om aan zo een spel mee te doen.? Ik kan je ermee beetje begeleiden. Ik vind het persoonlijk een leuk spel.. Let me know
Het spel heet Cybernations. Het is een textbased spel waarbij je een landje beheerd met inwoners en militairen. Je begint met 2 resources en kan door midden van het oprichten van een vast "groepje" gebruik maken van in totaal 12 resources. Elke resource geeft je een bepaalde bonus of korting. De inkomsten maak je door belasting te innen van je werkende inwoners. Het leuke van dit alles, is dat je door bepaalde berekeningen, je voordeliger kan zijn. Je kan dus bijvoorbeeld 19 dagen belasting opsparen (door het niet te innen) en improvements bouwen (1 per 1000 inwoners) die je rekeningen laag houden. Op de 19e dag haal je dan de improvements die de rekeningen drukken weg, en bouw je hiervoor improvements die de inkomsten van je inwoners een boost geven. Dit werkt met terugwerkende kracht voor alle 19 dagen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leg maar (eens) uit wat het spel inhoud e.d.
klinkt leuk...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het spel heet Cybernations. Het is een textbased spel waarbij je een landje beheerd met inwoners en militairen. Je begint met 2 resources en kan door midden van het oprichten van een vast "groepje" gebruik maken van in totaal 12 resources. Elke resource geeft je een bepaalde bonus of korting. De inkomsten maak je door belasting te innen van je werkende inwoners. Het leuke van dit alles, is dat je door bepaalde berekeningen, je voordeliger kan zijn. Je kan dus bijvoorbeeld 19 dagen belasting opsparen (door het niet te innen) en improvements bouwen (1 per 1000 inwoners) die je rekeningen laag houden. Op de 19e dag haal je dan de improvements die de rekeningen drukken weg, en bouw je hiervoor improvements die de inkomsten van je inwoners een boost geven. Dit werkt met terugwerkende kracht voor alle 19 dagen.
Dit is in een nutshell een beetje hoe het spel gaat. Uiteindelijk kan je werken aan een Navy, vliegtuigen, oorlog voeren, cruise missiles afvuren en landje veroveren.
Momenteel verkeerd de FOK!clan ook in een redelijk grote oorlog, wat jou ook nuttig kan maken, als extra hulp.
Het is een stuk breder en groter dan dat ik het hier kan plaatsen, maar dit is in het kort een beetje hoe het werkt..
Welk nummer van Lily Allen?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:07 schreef denB het volgende:
* denB is dancing on Lily Allen... o.O;;
Leren en ondertussen het net afstruimen op bedrijven waar je zou kunnen werken. Niet echt efficient te noemen!
dat nieuwe nummer van haar is wel vrolijkquote:
Je bedoelt Fuck you very much?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat nieuwe nummer van haar is wel vrolijk
Dat is ook wel een leuk spelletje, alleen niet als je later dan de rest begint en continu gefarmd wordtquote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klinkt leuk...
Ben nu vooral bezig met Travian. www.travian.nl
jep.quote:
jij blijquote:Mwa die kende ik al voordat hij uit kwam
Ja dat welquote:Op woensdag 29 april 2009 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jep.
die is toch ook vrolijk. Ook hoe ze dat zo vrolijk zingt
Nee eigenlijk niet, want nu vind ik het lied irritantquote:jij blij
dat is zo... Zit nu op server 1 en zit in een top 20 alliantie. En we hebben het nu al een aantal weken best rustig eigenlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:14 schreef Platina het volgende:
[..]
Dat is ook wel een leuk spelletje, alleen niet als je later dan de rest begint en continu gefarmd wordt
Dat heb ik ook gespeel tijdens een van mijn stage's... Dat was wel een aardig spel, alleen was ik niet echt goedquote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klinkt leuk...
Feestje bouwen in je eentjequote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag....
En weer ben ik alleen op mijn afdeling....
in ben nu (op het werk) ook regelmatig mijn dorpjes in de gaten aan het houdenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gespeel tijdens een van mijn stage's... Dat was wel een aardig spel, alleen was ik niet echt goed. Zaten wel veel productieuren in...
PBquote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag....
En weer ben ik alleen op mijn afdeling....
Gooverquote:
Zin om ook CN te spelen..? Kost over het algemeen niet zoveel tijd per dag. Kleine landen zijn zeer waardevol voor de grotere landen, want spullen (in dit geval "tech") is voor een klein land velen malen goedkoper dan voor een groot land. Kleine landen kunnen dus met grote landen een deal maken. Je krijgt dus 3 miljoen van een groot land, koopt 50 tech in voor 780.000 en maakt dus 2.220.000 winst. Als je een 3M/100 deal doet, maak je dus 1.4M winst. PM me maarquote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klinkt leuk...
Luctorquote:Op woensdag 29 april 2009 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PB
voor de rest van de dag? Of alleen nu vanwege pauzes enzo?
Het leeft! hows life krullenbol?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef PieterBas het volgende:
Is weer een tijd geleden dat hier in School en Stage SC heb gepost
PBquote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef PieterBas het volgende:
Is weer een tijd geleden dat hier in School en Stage SC heb gepost
Goed hoor.. Beetje druk op werk.. nou ja.. niet vandaag.. en met u? Al klaar met je conceptscriptie?quote:
verstuurdquote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zin om ook CN te spelen..? Kost over het algemeen niet zoveel tijd per dag. Kleine landen zijn zeer waardevol voor de grotere landen, want spullen (in dit geval "tech") is voor een klein land velen malen goedkoper dan voor een groot land. Kleine landen kunnen dus met grote landen een deal maken. Je krijgt dus 3 miljoen van een groot land, koopt 50 tech in voor 780.000 en maakt dus 2.220.000 winst. Als je een 3M/100 deal doet, maak je dus 1.4M winst. PM me maar
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Goover het volgende:
[..]
PB![]()
Voor mij ook![]()
Misschien haal ik je nog wel eens in(ohwnee, jij was 1 topic eerder begonnen ofzo
)
Je baas is er toch nietquote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoveel post ik hier niet meer.. Ik denk dat mijn baas het niet heel tof vindt, als ik tijdens werktijd loopt te Fok!ken
Mijn buurman welquote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef PieterBas het volgende:
Verdorie.. dit jaar weer geen lintje gekregen.
Met de dames... slecht.... maar dat is ondertussen "the story of my life".. Hoewel ik misschien eens de Oostenrijkse maar eens moet mailen, of ze me nog kent / willen kennen.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je baas is er toch niet
Niet zo moeilijk doen Piet!
Hoe is het met de dames..?
Geen leuke secretaresse op je werk..?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met de dames... slecht.... maar dat is ondertussen "the story of my life".. Hoewel ik misschien eens de Oostenrijkse maar eens moet mailen, of ze me nog kent / willen kennen.
Daar hebben wij het wel op MSN een keer overquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geen leuke secretaresse op je werk..?
Hallo Mashquote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef mash_ het volgende:goede middag
ik kom hier ook maar weer is langs
Mash!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef mash_ het volgende:
goede middag
Haaai!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef mash_ het volgende:
goede middag
Is goed! Joh Piet, misschien tik je morgen wat leuks op de kop..Of vanavond..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar hebben wij het wel op MSN een keer over
Milou!quote:
Ik heb ook vakantiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Milou!
Goeeedd. Enige wat kut is dat 90% van me vrienden vakantie hebben en ik nietmaarja
en met jou dan?
awhquote:Op woensdag 29 april 2009 13:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantieMaar ik ben nu druk bezig met mijn stageverslagen
Dus indirect heb ik geen vakantie vandaag
Dat is waarquote:Op woensdag 29 april 2009 13:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
awhMaar! thuis ziten aan verslagen werken vind ik beter dan op stage zitten hoor
maarja morgen wel vrij
en dinsdag ook dus ik overleef het ook wel
och als het maar afkomt tochquote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is waarMaar stiekem ben ik meer aan het Fok!ken dan dat ik typ in mijn verslag
![]()
Heb je maandag en vrijdag ook vrij dan?
Word gewoon genegeerd hier...quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
och als het maar afkomt toch
en nee dat dan weer niettis een beetje druk op me stage dus ze kunnen me niet missen
maarja morgen lekker uitslapen
![]()
En dinsdag kmt me vriendin heel de dag dus dan vind ik het wel weer best
ik moet binnenkort weer eens mailen met wat vraagjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoe is het dan met jouw meisje uit Rusland
Beantwoord jouw pm eensquote:Op woensdag 29 april 2009 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik moet binnenkort weer eens mailen met wat vraagjes.
je sig kan me vrij weinig schelenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Word gewoon genegeerd hier...
En, check ook ff mijn signature
Dan niet..quote:
ja ik zit op een forum. niet op school. als ik een belangrijke email of wat dan ook moet type dan let ik er echt wel op. maar op fok kan het me echt niet schelen of ik iets verkeerd schrijfquote:
Wel een schoolforumquote:Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik zit op een forum. niet op school. als ik een belangrijke email of wat dan ook moet type dan let ik er echt wel op. maar op fok kan het me echt niet schelen of ik iets verkeerd schrijf
dan haal je dat hoofdstuk toch gewoon wegquote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Milou__ het volgende:
Stagevraag:
Bij het reflectieverslag staat een hoofdstuk en dat heet 'vakkennis'.
Ik weet niet precies wat ik daar moet invullen, jullie enig idee![]()
Alles wat ik geleerd heb heb ik al onderverdeeld in andere hoofdstukken...
Dan zou ik dat hoofdstuk weglaten.. Je hoeft toch niet precies dat hele stramien te volgen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Milou__ het volgende:
Stagevraag:
Bij het reflectieverslag staat een hoofdstuk en dat heet 'vakkennis'.
Ik weet niet precies wat ik daar moet invullen, jullie enig idee![]()
Alles wat ik geleerd heb heb ik al onderverdeeld in andere hoofdstukken...
Nee, Ik wil alles volgens de richtlijnen doenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan haal je dat hoofdstuk toch gewoon weg
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
maar gezien het tempo en een voor mash door het stof kruipende Bootje, had ik ook net zo goed weg kunnen blijven
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Ligt eraan wat het schuiftquote:Op woensdag 29 april 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Maar jij bent toch vast blij me te zien toch?
Je bent bezig met proberen hier niet meer te posten net als piles, bravebart, yesse, cue en nog wel meer anderequote:
nee.. vorige keer zei ik dat ik niet in een topic zou reageren met een titel als deze, maar ik vind het eigenlijk belachelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je bent bezig met proberen hier niet meer te posten net als piles, bravebart, yesse, cue en nog wel meer andere![]()
En waar is JNA dan
Oh, de ttquote:Op woensdag 29 april 2009 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. vorige keer zei ik dat ik niet in een topic zou reageren met een titel als deze, maar ik vind het eigenlijk belachelijk.
Geen idee waar JNA is. Misschien vond tie het niet leuk zonder mij
ach ja.. misschien te kinderachtig om daarom niet mee te posten hier. Ik weet dat ik gemist wordt en hoe vaker ik post, hoe sneller we er vanaf zijn natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 14:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, de ttIk heb hem door, ik vind het ook een kut TT
Daarom! Nog +-/100 te gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. misschien te kinderachtig om daarom niet mee te posten hier. Ik weet dat ik gemist wordt en hoe vaker ik post, hoe sneller we er vanaf zijn natuurlijk
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
exact 100 vanaf jouw post
Alleen was jij toch met je verslag bezig?
--> KLBquote:Op woensdag 29 april 2009 14:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, de ttIk heb hem door, ik vind het ook een kut TT
Als je het over de duivel hebt...quote:
Dat is best een goeie score dan voor vandaagquote:Op woensdag 29 april 2009 14:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JaEven een minibreak
Ik heb bijna 5 van de 6 verslagen af!
broeder!quote:
Nouwja, dat is de stand tot nu toequote:Op woensdag 29 april 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is best een goeie score dan voor vandaag
ow.. ok.. Tot wanneer heb je dan nog om er 6 uit 6 van te maken?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja, dat is de stand tot nu toeNiet de stand van vandaag
Euh weet ik niet precies maar ik denk nog +/- 3 weken.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ow.. ok.. Tot wanneer heb je dan nog om er 6 uit 6 van te maken?
moet wel te doen zijn toch? Ik de tussentijd voer je toch verder niets uit?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh weet ik niet precies maar ik denk nog +/- 3 weken.
Ben nog steeds een stevige lunch aan het verterenquote:
In de tussentijd doe ik veel leuke dingenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet wel te doen zijn toch? Ik de tussentijd voer je toch verder niets uit?
Ja ok, maar geen school of werk ofzo toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
In de tussentijd doe ik veel leuke dingen
Nee geen school idd. Wel werken. Maar dat is af en toe en niet elke dag.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ok, maar geen school of werk ofzo toch?
Daar moet toch nog wel tijd in te vinden zijn de komende weken?
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee geen school idd. Wel werken. Maar dat is af en toe en niet elke dag.
Ik red het wel om het komende weken af te krijgen
Pak van m'n hartquote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef jna het volgende:
Ja ik had een interview in amersfoort dus daarom moesten jullie me missen
Ja maar ik hoef geen sms'jes meer van jullie allemaal te ontvangen met de vraag waar ik ben en dat jullie je zorgen maken.quote:
Ik hou al opquote:Op woensdag 29 april 2009 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef geen sms'jes meer van jullie allemaal te ontvangen met de vraag waar ik ben en dat jullie je zorgen maken.
Heb je al bericht van mijn ex-stage terugquote:Op woensdag 29 april 2009 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef geen sms'jes meer van jullie allemaal te ontvangen met de vraag waar ik ben en dat jullie je zorgen maken.
Geen verrassende dingen. Dingen die ik al had verwacht.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik hou al op
Maar hoe ging het interview? Beetje naar wens? Te horen gekregen wat je wilde horen of nog verrassende inzichten opgedaan?
Nee, luie figuren daarquote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je al bericht van mijn ex-stage terug
Dan was je wel een standaard neger geweest jaquote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Geen verrassende dingen. Dingen die ik al had verwacht.
Ohja, voor de buschauffeur in amersfoort: ALS IK OP DE STOP KNOP DRUK MOET JE BIJ DE VOLGENDE HALTE STOPPEN LAMLUL! NIET PAS ALS IK NAAR VOREN LOOP OM TE ZEGGEN DAT IE DE HALTE VOORBIJ IS GEREDEN![]()
Eigenlijk moest ik hem in elkaar slaan
Op pagina 1 staat ook een link naar "daten in het donker" gepost door mij. Dás pas een simpele zielquote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef mash_ het volgende:
http://www.rtl.nl/components/programma/lekkerslim/index_video.xml
echt hoe dom kan je zijn
Ja dan ben ik er ook niet dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat zal dan wel na het weekend wordenVolgens mij zitten ze morgen en vrijdag dicht
Dat zijn mocro's die dat doen. Surinamers gaan daar geen energie aan bestedenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan was je wel een standaard neger geweest ja
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dan ben ik er ook niet dus dat komt goed uit
Mijn cultuurkennisquote:Op woensdag 29 april 2009 14:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zijn mocro's die dat doen. Surinamers gaan daar geen energie aan bestedenAntillianen weer wel maar dat waren vroeger dan ook de slechte en lelijke slaven
Ik ga me niet meer verbazen om die dingen. Ik krijg meer en meer het idee dat het allemaal in scene is gezet.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef mash_ het volgende:
http://www.rtl.nl/components/programma/lekkerslim/index_video.xml
echt hoe dom kan je zijn
ik zal het aan hem doorgevenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Geen verrassende dingen. Dingen die ik al had verwacht.
Ohja, voor de buschauffeur in amersfoort: ALS IK OP DE STOP KNOP DRUK MOET JE BIJ DE VOLGENDE HALTE STOPPEN LAMLUL! NIET PAS ALS IK NAAR VOREN LOOP OM TE ZEGGEN DAT IE DE HALTE VOORBIJ IS GEREDEN![]()
Eigenlijk moest ik hem in elkaar slaan
Is dat die met dat slaven-verhaal?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
waar is al het andere grut trouwens? DenB, Olment enzo..
Dat dus. Ach, ik heb je zojuist een extra tijdsbesteding gegevenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
echt geen zin meer om te werken
jaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus. Ach, ik heb je zojuist een extra tijdsbesteding gegeven
Precies.. Ik leef van een hongerloontje..quote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja
Maar nu nog ff:
Zolang mijn baas denkt, dat hij mij genoeg betaald, doe ik alsof ik hard werk
ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies.. Ik leef van een hongerloontje..
Gaat niet door. Financiele crisis he...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ookMaar zou in augustus wel loonsverhoging krijgen
daarom heb ik er ook maar zou bij gezetquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef jna het volgende:
[..]
Gaat niet door. Financiele crisis he...
erg stilquote:
het is wat inderdaadquote:
Je was Anti-liaan?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
erg stil
[..]
het is wat inderdaad
maar ik was altijd al meer fan van de Surinamer als de Antilliaan hoor
We gaan ervoor! Dat redden we makkelijk voor 5 uurquote:
Dus lekker vrij vandaag vanaf nu?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Milou__ het volgende:
En ik heb mijn verslagen stop gezet voor vandaag
Nee Anit-Tarzan, maar als je geen lianen hebt, dan is Tarzan ook nergens te bekennen. Soort van win-win situatiequote:
Hopen wequote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We gaan ervoor! Dat redden we makkelijk voor 5 uur
Nee moet vanavond voetballen.quote:Dus lekker vrij vandaag vanaf nu?
Nog leuke plannen met queensday?
Ja jij zegt het op het moment dat je er al bentquote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gister al geweest, toen was je er niet![]()
Ik ga er persoonlijk voor zorgenquote:
Ik heb ook nog geen flauw idee. Vriend waarme ik ouderwets elk jaar mee ging zuipen is op vakantie, andere vriend zit in Duitsland (maar die is misschien wel terug, dus moet ik nog ff bellen) en andere vriend wil ik niet alleen mee op stapquote:Nee moet vanavond voetballen.
En morgen naar Anrhem en misschien nog even Nijmegen.![]()
Ga jij ong wat doen met qday?
Anticiperen.. toen kwam ze maar naar mij namelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja jij zegt het op het moment dat je er al bentAnders had ik wel een dagje vrij genomen hoor
Ik wist niet dat ik zou gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja jij zegt het op het moment dat je er al bentAnders had ik wel een dagje vrij genomen hoor
Ja jij bent altijd al 2de keus geweestquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Anticiperen.. toen kwam ze maar naar mij namelijk
Ah oke, rustig dagje dusquote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga er persoonlijk voor zorgen
[..]
Ik heb ook nog geen flauw idee. Vriend waarme ik ouderwets elk jaar mee ging zuipen is op vakantie, andere vriend zit in Duitsland (maar die is misschien wel terug, dus moet ik nog ff bellen) en andere vriend wil ik niet alleen mee op stap
Dus misschien ga ik wel gewoon wat klussen thuis
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah oke, rustig dagje dusIk heb er wel zin in. Alleen ik haat mensen in oranje kleren enzo
+1quote:
Ik ga ook naar Arnhem. je herkent me aan m'n oranje klerenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Quoten is moeilijk![]()
Neee daarvoor is het te leuk
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Arnhem. je herkent me aan m'n oranje kleren
Ik denk dat jij mij eerder herkent. Ik draag geen oranje klerenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Arnhem. je herkent me aan m'n oranje kleren
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij eerder herkent. Ik draag geen oranje kleren
Ik laat m'n fluit wel zien. Zo herken je mequote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij eerder herkent. Ik draag geen oranje kleren
Sta je dan op het plein muziek te maken met je fluit?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik laat m'n fluit wel zien. Zo herken je me
ja, gewoon open en bloot hoor. geen probleemquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sta je dan op het plein muziek te maken met je fluit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
sommige mental images wil je heel snel weer kwijt.. vandaar dat die spoiler van jna op het juiste moment komtquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sta je dan op het plein muziek te maken met je fluit?
Ik had ook dat plaatje van jna in mijn hoofd. Zo zag ik het ook voor me!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sommige mental images wil je heel snel weer kwijt.. vandaar dat die spoiler van jna op het juiste moment komt
Jij zou ook komen kijken als je affiche ziet met de aankondiging: "jna's nieuwste show. Drummen met je fluit" Na het succes van "contrabas spelen met je fluit" wordt dit ook weer een succes hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sommige mental images wil je heel snel weer kwijt.. vandaar dat die spoiler van jna op het juiste moment komt
ik wil vanalles toegeven, maar jna stoer noemen. Dat vind ik te ver gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had ook dat plaatje van jna in mijn hoofd. Zo zag ik het ook voor me!![]()
Alleen misschien geen klein meisje, maar een stoere surinamer!
hehe.. grote kansquote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zou ook komen kijken als je affiche ziet met de aankondiging: "jna's nieuwste show. Drummen met je fluit" Na het succes van "contrabas spelen met je fluit" wordt dit ook weer een succes hoor.
Oke, stoer mag je eruit knippenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wil vanalles toegeven, maar jna stoer noemen. Dat vind ik te ver gaan
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had ook dat plaatje van jna in mijn hoofd. Zo zag ik het ook voor me!![]()
Alleen misschien geen klein meisje, maar een stoere surinamer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo iets?Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef jna het volgende:
[..]Nee zo;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx. En ik spreek jullie wel in het volgende topicquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee zo;Ik heb wel indianenbloed in meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
grote kansquote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx. En ik spreek jullie wel in het volgende topic
ik Duits bloedquote:
Ik Fries.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
Voulez vous couc.... koek
Laat maar, te voorspelbaar
gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |