Caliquote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef Californium het volgende:
Dus rode neus... van wie ben je precies de irritante kutkloon?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:02 schreef Mike het volgende:
muay-toy, heeft niets geleerd van z'n vorige ban, maand weg nu.
En zeg je gewoon geen eens hallo tegen mijquote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Californium het volgende:
goed
duk druk druk
en had eigenlijk alweer aan het werk moeten zijn![]()
maar geen zin even
hoi bootjequote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En zeg je gewoon geen eens hallo tegen mij
Ik wachtte op jouquote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Californium het volgende:
[..]
hoi bootje
jij ook niet tegen mij![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wachtte op jou
Hou je nog een beetje van me..?
hier ookquote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Californium het volgende:goed
duk druk druk
en had eigenlijk alweer aan het werk moeten zijn![]()
maar geen zin even
Nee ik heb het niet gelezenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Hield ik uberhaupt wel een beetje van jelaat andere mensen dat maar niet horen
maar ik vind je niet onaardig nee
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet gelezen
Hows life meissie..?quote:
Goedquote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zie mijn plaatje.. Vast een relkloon.. Hoe is het Goover?
Goed hoor. Gister voor een broodje naar Scheveningen geweestquote:
Nog plannen voor de komende dagen met Koninginnedag en Bevrijdingsdag?quote:
Welk gedeelte zuigt..? De 40 uur werken of de 25 vakantiedagen..? Salaris is altijd wel lekker hoor, zeker als je ziet wat er nu bij mij binnenkomt aan loonquote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Goed
Aan het werk enzeu, autotje v/d zaak om in rond te crossen, salaris elke maand, alleen dat 40 uurige werkweekgedoe met 25 vakantiedagen in het jaar zuigt een beetje.
Hoe is het hier?
Dus daar gaat al mijn belasting naar toequote:Op woensdag 29 april 2009 11:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goed hoor. Gister voor een broodje naar Scheveningen geweest. Handig hoor, OV-kaart
.
En hoe is het met jou?
Achja, zolang je nog student bent moet je het er maar van nemen tochquote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
Dus daar gaat al mijn belasting naar toe
Mwah, wel ok. Scriptie komt langzaam tot stand, al heb ik nog 5 dagen de tijd ofzo
Verder gisteren halve hartverzakking.. Was een dvd branden, Nero liep min of meer vast, ik doe een reset en mn computer startte niet meer door. 1 week geleden was de voeding al dood, dus allerlei spookscenario's passeerden de revue.. Na een uur startte hij gelukkig weer door, door een kleine reparatiecd ofzo. Was aan het chatten met een meid, zei dat ik ff moest rebooten en met een minuutje terug kwam
Werd iets langer
Ik heb een externe HDD, maar deze zag hij toen ook ff niet. Daar staat mn backup dus op. Verder zit er software bij, die niet op Win Vista 64 bits draaitquote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Achja, zolang je nog student bent moet je het er maar van nemen toch
Ah, lekkerIk moet ook maar eens back-upjes gaan maken
wel handigquote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb een externe HDD, maar deze zag hij toen ook ff niet. Daar staat mn backup dus op. Verder zit er software bij, die niet op Win Vista 64 bits draait
Ten minste, wel een verouderde versie, maar ik wil dus de nieuwste.. Stelletje flappies.. Nu kan ik dus niet auto-backuppen..
De combinatie van veel werken en niet zo veel vrijquote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welk gedeelte zuigt..? De 40 uur werken of de 25 vakantiedagen..? Salaris is altijd wel lekker hoor, zeker als je ziet wat er nu bij mij binnenkomt aan loon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |