quote:
quote:
vandaag nog tot half 5 of half 6 werken en dan vakantie tot en met dinsdagquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het jongens..? Nog wilde plannen?
Vakantie? Was dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vandaag nog tot half 5 of half 6 werken en dan vakantie tot en met dinsdagMaar heb geen plannen voor die vakantie-periode. Jij nog plannen?
Waarschijnlijk mistte die IJsbeer een kussentje, en had hij dat nu eindelijk gevondenquote:
Een lekker zacht berenvelletje...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mistte die IJsbeer een kussentje, en had hij dat nu eindelijk gevonden
het is lente, dus het uitzicht wordt steeds beter.quote:
Zit er nog wat leuks op je stagelocatie?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is lente, dus het uitzicht wordt steeds beter.
stage???? ik ben al full-time aan het werk... Maar hier zijn alle dames al bezetquote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit er nog wat leuks op je stagelocatie?
Wat mot dat?quote:
Ook goedquote:Op woensdag 29 april 2009 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
stage???? ik ben al full-time aan het werk... Maar hier zijn alle dames al bezet
alleen die ene uit de busquote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ook goed
Geen vrouwen op het oog..?
misschein meoten jullei samen is wat lueks gaan deon.quote:
Kan je niet ff wat regelen om in contact met haar te komen..? Je hebt vast wel een paar aanknopingspunten om wat te vinden..?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alleen die ene uit de busMaar die heb ik sinds dien niet meer gezien...
Misschien moet jij eens een cursus Nederlands doen en naar KLB gaan om een QQ-topic aan te maken dat er geslowchat wordt in een SC-topicquote:Op woensdag 29 april 2009 10:45 schreef rodeneus het volgende:
[..]
misschein meoten jullei samen is wat lueks gaan deon.
Waarschjinljik kunnen jullei elkaars lekkere plekjes vast wel vinden.
Ik weet waar ze werkt, dus een keer daar langsgaan. Laatste keer dat ik langsging, was ze d'r nietquote:Op woensdag 29 april 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan je niet ff wat regelen om in contact met haar te komen..? Je hebt vast wel een paar aanknopingspunten om wat te vinden..?
succesquote:Ik doe maandag mee met de FOK!-variant van take me out.. Kijken of dat wat leuks oplevert![]()
zelfde probleem dus...quote:Hier op mn afstudeerlocatie lopen er genoeg mooie vrouwen rond maar die hebben paar nadelen:
- hebben al een relatie
- roken
*eensquote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een cursus Nederlands doen en naar KLB gaan om een QQ-topic aan te maken dat er geslowchat wordt in een SC-topic
Ga een trein koppen klapjosti
ik probeer jullei alleen maar te helpen. Jullei ljiken me allebie nogal hopeloos op zoek en spammen gezellig met zjin tweeeeen een paar pagani's vol. Dus een avondje samen zal voor jullei twee zo die zo een avond vol peoder spiuten worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een cursus Nederlands doen en naar KLB gaan om een QQ-topic aan te maken dat er geslowchat wordt in een SC-topic
Ga een trein koppen klapjosti
hopeloos op zoekquote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef rodeneus het volgende:
[..]
ik probeer jullei alleen maar te helpen. Jullei ljiken me allebie nogal hopeloos op zoek en spammen gezellig met zjin tweeeeen een paar pagani's vol. Dus een avondje samen zal voor jullei twee zo die zo een avond vol peoder spiuten worden.
Ben benieuwd hoe het losloopt. Kan me herinneren dat er 1 iemand de 1e ronde al niet doorkwam, maarja, die was 35.. Uiteindelijk zijn er nu een stuk of 5 geweest en 2 hebben er volgens mij een "date" als ze dat willen.. Almightyarjan met RenRen en Jimbo met Kwiwi (waarvan Kwiwi een relatie heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet waar ze werkt, dus een keer daar langsgaan. Laatste keer dat ik langsging, was ze d'r niet
[..]
succes![]()
[..]
zelfde probleem dus...
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=qqquote:
Hopeloos op zeok is misschein neit het jiuste inderdaad, maar jullei ljiken me wel voor elkaar gemaakt. Daarom dacht ik dat jullie is met elkaar zuoden meoten stappen of gewoon samen een hotelkamertje beoken. Wellicht hebn jullei aan een avondje sexcammen ook al wel geneog.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hopeloos op zoek![]()
Omdat ik gewoon de markt in de gaten houd?
en ik spuit niet
En een schouderklopje voor mezelf, omdat ik heb kunnen ontcijferen wat je schreef.
nee, kan slecht tegen roken... en aangezien tegenwoordig de meeste leuke vrouwen rokenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=qq
BTW, moet jij ook niets hebben van rokende vrouwen..? Ik vind het echt gruwelijk smerig...
Als je online giele dingen deot met vruowen, dan merk je toch niet dat ze roken?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=qq
BTW, moet jij ook niets hebben van rokende vrouwen..? Ik vind het echt gruwelijk smerig...
zullen ze voor juo begonnen zijn, ga je je dan toch afvragen he?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, kan slecht tegen roken... en aangezien tegenwoordig de meeste leuke vrouwen roken
En zelf kan het geen wijf krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:08 schreef rodeneus het volgende:
[..]
Als je online giele dingen deot met vruowen, dan merk je toch niet dat ze roken?
Dus iegenljik zit jij zowieso wel geod?
gast....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef rodeneus het volgende:
[..]
Hopeloos op zeok is misschein neit het jiuste inderdaad, maar jullei ljiken me wel voor elkaar gemaakt. Daarom dacht ik dat jullie is met elkaar zuoden meoten stappen of gewoon samen een hotelkamertje beoken. Wellicht hebn jullei aan een avondje sexcammen ook al wel geneog.
Zie mijn plaatje.. Vast een relkloon.. Hoe is het Goover?quote:
wei zegt dat? Ik probeer alleen de vinger op de zere plek te leggen. De oplossingen zjin dan voor het oprapen over het algemeenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef Californium het volgende:
[..]
En zelf kan het geen wijf krijgenga even ergens anders zeiken
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:09 schreef rodeneus het volgende:
[..]
zullen ze voor juo begonnen zijn, ga je je dan toch afvragen he?
Ikquote:
van juo toch? Maar niet doorvertellen hoor, anders weet iedereen het! Gihihihiquote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef Californium het volgende:
Dus rode neus... van wie ben je precies de irritante kutkloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |