quote:
quote:
vandaag nog tot half 5 of half 6 werken en dan vakantie tot en met dinsdagquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het jongens..? Nog wilde plannen?
Vakantie? Was dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vandaag nog tot half 5 of half 6 werken en dan vakantie tot en met dinsdagMaar heb geen plannen voor die vakantie-periode. Jij nog plannen?
Waarschijnlijk mistte die IJsbeer een kussentje, en had hij dat nu eindelijk gevondenquote:
Een lekker zacht berenvelletje...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mistte die IJsbeer een kussentje, en had hij dat nu eindelijk gevonden
het is lente, dus het uitzicht wordt steeds beter.quote:
Zit er nog wat leuks op je stagelocatie?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is lente, dus het uitzicht wordt steeds beter.
stage???? ik ben al full-time aan het werk... Maar hier zijn alle dames al bezetquote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit er nog wat leuks op je stagelocatie?
Wat mot dat?quote:
Ook goedquote:Op woensdag 29 april 2009 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
stage???? ik ben al full-time aan het werk... Maar hier zijn alle dames al bezet
alleen die ene uit de busquote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ook goed
Geen vrouwen op het oog..?
misschein meoten jullei samen is wat lueks gaan deon.quote:
Kan je niet ff wat regelen om in contact met haar te komen..? Je hebt vast wel een paar aanknopingspunten om wat te vinden..?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alleen die ene uit de busMaar die heb ik sinds dien niet meer gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |