Bron: Bild.DEquote:Dass Männer NACH dem Sex einschlafen, kennt man. Aber BEIM Sex! Das schafft nur Faulbär Lars, der Vater von Knut ...
Vielleicht lag’s an der lauen Berliner Luft (bis 25 Grad), dass Eisbär Lars (15) so müde wurde – und mitten im Sex auf Bärin Katjuscha (23) einschlief.
Lars hat aber noch Zeit, es wiedergutzumachen.
Bis Juni ist noch Paarungszeit.
Tijdens???quote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef buachaille het volgende:
Leuke foto op de site van bild.de:
[ afbeelding ]
[..]
Bron: Bild.DE
Zo herkenbaar!
Jij valt ook altijd in slaap tijdens de sex?quote:
dan doe je iets foutquote:
Soms even tussendoor als de sessies 4 uur durenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Jij valt ook altijd in slaap tijdens de sex?
Ja, probeer je er maar uit te lullenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:00 schreef buachaille het volgende:
Soms even tussendoor als de sessies 4 uur duren
Ah tijdens je droom.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:00 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja, 12 uur fokken, 4 uur neucken per dag, wat doet die jongen eigenlijk voor de kost???quote:
mjah logischquote:
Dat wil ik hebben. Waar koopt men dat?!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah logisch
partner TS:
[ afbeelding ]
Poolse bruid.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah logisch
partner TS:
[ afbeelding ]
Zit je nu je webshop te spemmen???quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat wil ik hebben. Waar koopt men dat?!
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:00 schreef buachaille het volgende:
[..]
Die 3 uur en 55 minuten bedelen en smeken mag je er niet bijrekenen, hoor...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:00 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat is al 7 uur en 55 minuten. Plus 12 uur fokken per dag. Dan hou je 4 uur en 5 minuten over voor andere activiteiten inclusief slapen.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die 3 uur en 55 minuten bedelen en smeken mag je er niet bijrekenen, hoor...![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die 3 uur en 55 minuten bedelen en smeken mag je er niet bijrekenen, hoor...![]()
Okee.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Alleen tijdens dromen dat ik sex heb wil ik ook wel eens in slaap vallen.
grote fantasie heb je blijkbaarquote:Op woensdag 29 april 2009 10:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Alleen tijdens dromen dat ik sex heb wil ik ook wel eens in slaap vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |