Tijd voor een verse installatie dus!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wel handig
Mijn Windows is ook beetje stukIk kan niets meer installeren
Bikkelquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
De combinatie van veel werken en niet zo veel vrijmaar vooral de 40 uur werken...
40 uur is ook asociaal natuurlijk. Zelf werk ik rond de 38-40 Maar zou best wel vier dagen in de week (28 uur) willen werken, maar dan wel minimaal hetzelfde verdienen krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
De combinatie van veel werken en niet zo veel vrijmaar vooral de 40 uur werken...
Ja, moet die binnenkort eens uitvoeren...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tijd voor een verse installatie dus!![]()
uhm.. nee... geloof van niet.quote:Speel je weleens online text-based spelletjes Luctor?
Lijkt het je wat om aan zo een spel mee te doen.? Ik kan je ermee beetje begeleiden. Ik vind het persoonlijk een leuk spel.. Let me knowquote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, moet die binnenkort eens uitvoeren...
[..]
uhm.. nee... geloof van niet.
Ja, ik weet het ik zeur... Dat doe ik graagquote:Op woensdag 29 april 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tijd voor een verse installatie dus!![]()
Speel je weleens online text-based spelletjes Luctor?
[..]
Bikkel
Ik werk standaard 46 uur in de week, verdeeld over 6 dagen. Beetje centen verdienen.. Dit zal ik denk ik voorlopig ook nog wel (moeten) volhouden..
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ik zeur... Dat doe ik graag
leg maar (eens) uit wat het spel inhoud e.d.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lijkt het je wat om aan zo een spel mee te doen.? Ik kan je ermee beetje begeleiden. Ik vind het persoonlijk een leuk spel.. Let me know
Het spel heet Cybernations. Het is een textbased spel waarbij je een landje beheerd met inwoners en militairen. Je begint met 2 resources en kan door midden van het oprichten van een vast "groepje" gebruik maken van in totaal 12 resources. Elke resource geeft je een bepaalde bonus of korting. De inkomsten maak je door belasting te innen van je werkende inwoners. Het leuke van dit alles, is dat je door bepaalde berekeningen, je voordeliger kan zijn. Je kan dus bijvoorbeeld 19 dagen belasting opsparen (door het niet te innen) en improvements bouwen (1 per 1000 inwoners) die je rekeningen laag houden. Op de 19e dag haal je dan de improvements die de rekeningen drukken weg, en bouw je hiervoor improvements die de inkomsten van je inwoners een boost geven. Dit werkt met terugwerkende kracht voor alle 19 dagen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leg maar (eens) uit wat het spel inhoud e.d.
klinkt leuk...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het spel heet Cybernations. Het is een textbased spel waarbij je een landje beheerd met inwoners en militairen. Je begint met 2 resources en kan door midden van het oprichten van een vast "groepje" gebruik maken van in totaal 12 resources. Elke resource geeft je een bepaalde bonus of korting. De inkomsten maak je door belasting te innen van je werkende inwoners. Het leuke van dit alles, is dat je door bepaalde berekeningen, je voordeliger kan zijn. Je kan dus bijvoorbeeld 19 dagen belasting opsparen (door het niet te innen) en improvements bouwen (1 per 1000 inwoners) die je rekeningen laag houden. Op de 19e dag haal je dan de improvements die de rekeningen drukken weg, en bouw je hiervoor improvements die de inkomsten van je inwoners een boost geven. Dit werkt met terugwerkende kracht voor alle 19 dagen.
Dit is in een nutshell een beetje hoe het spel gaat. Uiteindelijk kan je werken aan een Navy, vliegtuigen, oorlog voeren, cruise missiles afvuren en landje veroveren.
Momenteel verkeerd de FOK!clan ook in een redelijk grote oorlog, wat jou ook nuttig kan maken, als extra hulp.
Het is een stuk breder en groter dan dat ik het hier kan plaatsen, maar dit is in het kort een beetje hoe het werkt..
Welk nummer van Lily Allen?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:07 schreef denB het volgende:
* denB is dancing on Lily Allen... o.O;;
Leren en ondertussen het net afstruimen op bedrijven waar je zou kunnen werken. Niet echt efficient te noemen!
dat nieuwe nummer van haar is wel vrolijkquote:
Je bedoelt Fuck you very much?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat nieuwe nummer van haar is wel vrolijk
Dat is ook wel een leuk spelletje, alleen niet als je later dan de rest begint en continu gefarmd wordtquote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klinkt leuk...
Ben nu vooral bezig met Travian. www.travian.nl
jep.quote:
jij blijquote:Mwa die kende ik al voordat hij uit kwam
Ja dat welquote:Op woensdag 29 april 2009 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jep.
die is toch ook vrolijk. Ook hoe ze dat zo vrolijk zingt
Nee eigenlijk niet, want nu vind ik het lied irritantquote:jij blij
dat is zo... Zit nu op server 1 en zit in een top 20 alliantie. En we hebben het nu al een aantal weken best rustig eigenlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:14 schreef Platina het volgende:
[..]
Dat is ook wel een leuk spelletje, alleen niet als je later dan de rest begint en continu gefarmd wordt
Dat heb ik ook gespeel tijdens een van mijn stage's... Dat was wel een aardig spel, alleen was ik niet echt goedquote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klinkt leuk...
Ben nu vooral bezig met Travian. www.travian.nl
Feestje bouwen in je eentjequote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag....
En weer ben ik alleen op mijn afdeling....
in ben nu (op het werk) ook regelmatig mijn dorpjes in de gaten aan het houdenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gespeel tijdens een van mijn stage's... Dat was wel een aardig spel, alleen was ik niet echt goed. Zaten wel veel productieuren in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |