Ja, bovendien wil ik dat de mensen die naar mijn tuin-pannenkoeken-Eska-meet willen komen, ook vooral graag MIJ willen zien, dat snappen jullie wel, he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Belana het volgende:
ik wil die meeting bij sugar, dus ik eis een andere datum!
eska "meenemen" naar een andere meeting is nogal een omweg bix
Gewoon beetje tegenaan hangen dan maarquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:17 schreef Rewimo het volgende:
Een dicht bankje? Hoe moeten we erin dan?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef Sugar het volgende:
Oké, wie wil invullen?
Zaterdag 9 mei
Zondagmiddag 10 mei (moederdag!)
Zondagmiddag 17 mei
Rewimo en Christan
Zaterdag 23 mei
Rewimo en Christan
Heel herkenbaar. Gelukkig dat de taxicentralemevrouw begrip had! Hier is dat totaal niet zo en zijn er ook een hoop andere problemen.. (Rijden op een geel kenteken, rijden zonder kenteken, rijden met een deur die niet sluit, auto's die steeds halverwege pech krijgen, bussen zonder gordels, rijden en de hele weg niets mogen zeggen anders wordt je eruit gezet.. Mijn broertje werd/wordt er nogal panisch van)quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef Lois het volgende:
Eva wilde laatst perse niet de taxi in, bij een nieuwe chauffeur. De 1e dag ging prima, de 2e dag was ze hysterisch. Toevallig had ik een soortgelijk verhaal gehoord uit een andere provincie vlak daarvoor, en toen wist ik even niet wat ik moest doen. Dwingen? Of laten gaan?
Ik heb gekozen voor toegeven, en heb Eva zelf naar school gebracht. Gelukkig kwamen we er met hulp van Iris achter waarom Eva zo bang was, er zat een jongetje in die taxi die heel hard brulde en dat vond ze eng. Maar voordat ik dat wist had ik allerhande scenario's al in mijn hoofd gehaald![]()
Eva zit nu in een andere taxi, allemaal geen probleem en de taxicentralemevrouw was vol begrip voor mijn spookbeelden.
Oke nu echt werken want anders krijg ik last hier![]()
Mss even een apart topicje ervoor openen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef Sugar het volgende:
Oké, wie wil invullen?
Zaterdag 9 mei
Zondagmiddag 10 mei (moederdag!)
Zondagmiddag 17 mei
Zaterdag 23 mei
dat geloof ik best dat hij panisch werd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Gelukkig dat de taxicentralemevrouw begrip had! Hier is dat totaal niet zo en zijn er ook een hoop andere problemen.. (Rijden op een geel kenteken, rijden zonder kenteken, rijden met een deur die niet sluit, auto's die steeds halverwege pech krijgen, bussen zonder gordels, rijden en de hele weg niets mogen zeggen anders wordt je eruit gezet.. Mijn broertje werd/wordt er nogal panisch van)
Ze zijn al meerdere malen aangehouden door de politie (o.a. voor gevaarlijk rijgedrag). Mijn moeder zit in de gemeenteraad dus die heeft al een aantal keer een balletje opgegooid bij de ambtenaren die over dat vervoer gaan, ze praten af en toe eens met de taxicentrale maar er wordt steeds ontkend. School doet er weinig aan, af en toe op verzoek van de ouders bellen ze de gemeente. De kids worden ook vaak te laat of helemaal niet opgehaald.. En voor kinderen die van regelmaat houden is dat echt niet leuk (als mijn broertje 5 minuten te laat wordt opgehaald heeft het volgens hem al geen zin meer om naar school te gaan want dan is hij te laat) De gemeente is hiervan op de hoogte maar wil het komend jaar weer uitbesteden aan hetzelfde bedrijf, puur omdat ze waarschijnlijk het meest goedkoop zijn...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:30 schreef Popples het volgende:
[..]
dat geloof ik best dat hij panisch werd.
is er dan nooit controle ofzo? en school ofzo deden die niks?
Heel goed!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:51 schreef moussy het volgende:
Ik ben geen moeder met een kind in een busje, maar ik dien wel klachten in bij alles wat ik zie wat niet kloptze zijn echt blij met mn klachtenmailtjes
![]()
Ja, gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss even een apart topicje ervoor openen?
Haha ik dreigde mijn kat laatst met een boom in het bos.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:
Als niemand me losmaakt bind ik ze straks aan het fietsenrek bij de AH.
Oh, dat klinkt heel bekend, maar dan met kotsquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Haha ik dreigde mijn kat laatst met een boom in het bos.
(situatieschets: 2 kinderen die beurtelings hun bed uitkwamen omdat ze niet konden slapen, al 2 uur lang. Wederzijdse irritatie tussen Jeroen en mij, die ontaarde in een fikse ruzie. Ik boos naar bed gegaan, bed wat vochtig... kat op bed gezeken. Dat was de druppel)
Volgens mij heb ik net met haar nog staan praten over een telefoonnummer dat ik wou hebben. Maar Maneki of moet ik je echte naam zeggen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ken je de receptioniste daar, Angela? Als je haar ziet, iwl je haar dan de groetjes doen van Maneki? Dan weet ze wel genoeg
Als je nog een plekje hebt in die doos stop ik daar onze rooie ook meteen in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt heel bekend, maar dan met kots. Wij grappen als we een lege doos over hebben dat we die wel gelijk kunnen gebruiken om ze even bij het asiel over het hek te gooien
.
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
Doen alleen mannetjes dat dan ? Dat zeiken overal en nergens?
soms, maar heeft meestal alleen nut als het voor het zeiken is gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
En castreren helpt dat om plassen tegen te gaan?
hij is briljant! Onze roombaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef Rewimo het volgende:
O, dat lijkt me wel wat, zo'n robotstofzuigding. Ik heb een hekel aan stofzuigen
Welke versie heb je? Hopelijk komt er weer eens eentje op iBood, want het lijkt me ideaal met drie katten en een zoon die bergen zand meesleeptquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef Estrys het volgende:
hij is briljant! Onze roombastofzuigt de huiskamer om 6 uur iedere ochtend
Eigenlijk vind ik dit wel erg zielig, zo weet je ook niet of het dier pijn heeft, dan zou je ook niet hoeven te wachten tot ze omvalt, maar zou je haar in kunnen laten slapen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Belana het volgende:
ach, of de mijne er iets aan kan doen weet ik niet. het kunnen haar nieren zijn, het kunnen hormonen zijn, of stress. ik kan een heel duur bloedonderzoek laten doen, haar laten steriliseren en weet ik wat nog meer, 600 euro armer zijn en nog niet de garantie hebben dat het helpt...
nou, met een poes van 14 begin ik daar maar niet meer aan. nu is ook nog eens geconstateerd dat ze borstkanker heeft, dus ik denk dat het binnenkort gewoon op houdt...
de andere kat doet alles gelukkig op de bak
Je hebt meteen een kattenspeeltje in huis!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welke versie heb je? Hopelijk komt er weer eens eentje op iBood, want het lijkt me ideaal met drie katten en een zoon die bergen zand meesleept
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Je hebt meteen een kattenspeeltje in huis!
Ik vind het ook wel erg goed uitkomen dat Wouter zo allergisch is voor huisdieren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb niets met dieren en het algemeen en ook niets met huisdierenen soms heb k wel eens het idee dat k daar de enige in ben ofzo...
En gelukkig voor mij ben ik ook allergisch voor dieren-met-vaag (en bang voor dieren-zonder-vacht) dus er hoeft hier geen discussie over huisdieren te worden gevoerd, ze komen er gewoon niet
valt wel mee, iets minder geluid dan een gewone stofzuiger. Hij doet er ook wel langer over natuurlijk. Maar hij is niet muisstil of zo. De kat keek eerst heel sceptisch, tegenwoordig slaapt ze gewoon verder. Voorheen reed hij altijd wanneer we aan het werk waren, overdag. Tijdens mijn verlof om 6 uur in de ochtend. De kraamverzorgende vond hem geweldigquote:
Haha nouja soms heb ik echt het idee dat ik wat mankeer hoor als ik zeg dat ik er niets mee heb. Reacties lopen uiteen van oooh je weet niet wat je mist, het is zo enorm gezellig enzo tot nee? je spoort niet! Laat je nakijken, mensen die niets met dieren hebben die missen iets hoor...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel erg goed uitkomen dat Wouter zo allergisch is voor huisdieren.
Je bent niet de enige!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:
wat een lastige katten allemaal!
Ik heb niets met dieren en het algemeen en ook niets met huisdierenen soms heb k wel eens het idee dat k daar de enige in ben ofzo...
En gelukkig voor mij ben ik ook allergisch voor dieren-met-vaag (en bang voor dieren-zonder-vacht) dus er hoeft hier geen discussie over huisdieren te worden gevoerd, ze komen er gewoon niet
Hier ook nog 3 uurtjes werken!en dan morgen weer
Is ook zielig, neem dan een wipschaap ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha ik zie nu in Reinhilde's post mn eigen dinges... dieren met vaag?!lekker duidelijk weer. Met vacht dus
![]()
Oh en nog even een aanvulling, het mooiste vind ik toch wel als mesnen tegen me zeggen dat ik "voor mn kindje wel een huisdier moet nemen hoor, anders is het zielig! Kinderen die opgroeien zonder dieren missen iets!"
nou! nou... nou...!muh
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is ook zielig, neem dan een wipschaap ofzo
hebben!quote:
Belachelijke dingen maak ik vaak lang belachelijk.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou wel willen dat ik ze niet zo schattig vond. Steeds trap ik er toch weer in. En ik moet echt eerlijk zeggen, op dit moment zou ik ze liever kwijt zijn. Ik vind het gewoon lastig en een hoop gedoe. Zeker met dat gepies van die rooie.
Maar ja, wegdoen vind ik dan weer niet echt kunnen, hoewel die rooie wmb allang weg geweest was. F. wil hem alleen niet kwijt en ik wil er geen ruzie over.
Swets! Ik heb weer een leuke chinese naam... Ben met ons congress programma bezig en kwam deze tegen in het kader van leuke chinese namen: SUN TAN
Whehehe, die blijft ook echt heel erg grappig!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahhaa
die haalt het bijna bij de Tai Ni Po Ni van Maneki toen![]()
Geldt dit ook voor zielige konijnen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:04 schreef innepin het volgende:
Sun Tan
Ohh en ik zou dolgraag al jullie katten willen adopteren![]()
Moeten jullie ze alleen wel langsbrengen als m'n vriend er niet is, en een zielig verhaal bedenken waarom we ze echt niet terug kunnen geven
Die mogen sowieso, mits inclusief (buiten)hok.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor zielige konijnen?
DEALquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Die mogen sowieso, mits inclusief (buiten)hok.
Regel ik! Wanneer kan ik langskomen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:04 schreef innepin het volgende:
Sun Tan
Ohh en ik zou dolgraag al jullie katten willen adopteren![]()
Moeten jullie ze alleen wel langsbrengen als m'n vriend er niet is, en een zielig verhaal bedenken waarom we ze echt niet terug kunnen geven
ik weet waar haar huis woontquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Regel ik! Wanneer kan ik langskomen?.
Dat is helemaal ideaal, dan kan m'n vriend natuurlijk nooit weigerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik weet waar haar huis woontdus je hoeft dan alleen nog een doos met kat voor de deur te parkeren.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat is helemaal ideaal, dan kan m'n vriend natuurlijk nooit weigerenAls er zomaar poessies gedropt worden
![]()
Kim, komt morgen uit?
Dán pas?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat is helemaal ideaal, dan kan m'n vriend natuurlijk nooit weigerenAls er zomaar poessies gedropt worden
![]()
Kim, komt morgen uit?
Als het een aandachtshoer is wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef Memmel het volgende:
Neem je ook schijthonden in huis?Krijg je er gratis een zak voer bij
In alle vluggigheid las ik gewoon dat je ook het baasje met een zak voer bij innepin wilde achterlaten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:58 schreef Memmel het volgende:
Dat niet echt, ik bedoel, niet meer dan zijn baasje![]()
quote:
graag gedaan! En veel plezier!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:14 schreef Rewimo het volgende:
Er lagen allemaal Eftelingzegels in de postbusHartelijk bedankt dames
leuk zijn ze hequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef Jelief het volgende:
Ik ga de komende tijd héél veel bij de hema kopen![]()
dat is wel slim jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef Jelief het volgende:
Dat wel ja, maar goed ik wil best weleen paar weken mijn brood en vleeswaar bij de hema kopen en ik kan vast nog wel meer verzinnen.
hier gister voor 9,50 wat gekocht, maar kreeg geen zegeltjequote:Tja het zou idd leuker zijn als ze er nog gratis zegels ingooien.
in Radar werd daar gister info over gegeven, misschien dat je nog wat aan die info hebtquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef Vicky het volgende:
das mooi Ingrid!
Blech, ik word echt neit vrolijk van die energiemaatschappijen... ben ik net overgestapt van Eneco naar een ander, belt Eneco op dat ze de tarieven drastisch gaan verlagen en dat ze ons terugwillen als klant...
* Vicky wordt echt gestoord van energiemaatschappijen..
en ook van de afrekening.. 375 euro bijbetalen
tis er fout gegaan dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Estrys het volgende:
Ik ben slachtoffer geworden van aquisitiefraude op mijn werkDaar kan ik nou zoooo kwaad om worden he. Maar mijn collega is in een andere ook ingetrapt, (en voor een bedrag van 3x zoveel) Maar voel me knap stom.
maar dat doen ze ook bij telefoonbedrijven en andere maatschapijen als ze je bellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Rewimo het volgende:
O da's al net zoiets als die lui die bellen en je "informatie" willen sturen. Als je per ongeluk een keer "ja" zegt in zo'n gesprek dan heb je een contract aan je broekDat flikken ze ook graag bij oude mensen.
Blegh!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:35 schreef Saffier het volgende:![]()
![]()
![]()
wat ik net zie op de reclame op tv![]()
![]()
Jullie kennen die belspelletjes vast wel met die namengenerator op de mobiel, namen invullen en dankrijg je een babynaam terug.
Nu kan je je naam en geboortedatum invullen en dan krijg je je sterfdatum terugIk vind het te gek voor woorden
![]()
![]()
![]()
zo kregen wij de aanbieding om informatie te krijgen van essent, máár als je het niet binnen 4 dagen terug zou sturen zat je vast aan een contract van 3 maanden. We hoefden dat pakket ook niet, mafkezen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Rewimo het volgende:
O da's al net zoiets als die lui die bellen en je "informatie" willen sturen. Als je per ongeluk een keer "ja" zegt in zo'n gesprek dan heb je een contract aan je broekDat flikken ze ook graag bij oude mensen.
Link ! Hier hebben we ze toen weg gehaald, Merijn ging er toch overheen ipv er doorheen (en dan boven aan de trapquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef Popples het volgende:
jeejtje be dat is niet leuk. vooral omdat je nu niks kunt.![]()
we zijn de hele tijd aan het mopperen hier. de oudste kan het traphekje openen
morgen gaan we ook een haakje halen voor op hun deur. klink omhoog heeft ook geen zin want ze kan hem toch open maken dat heeft ze bij mijn ouders ook al geflikt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef Stout het volgende:
[..]
Link ! Hier hebben we ze toen weg gehaald, Merijn ging er toch overheen ipv er doorheen (en dan boven aan de trapheeft ons wel een aantekening bij het CB opgeleverd
want andere kind was nu onveilig
Nou liever beter opletten , haakje op deur van jongstedan Merijn van 12 treden naar beneden gelazerd.
Wij gaan straks wrsch patatjes halen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:27 schreef Stout het volgende:
Tjee BE dat is onhandig ! Helaas hier met de achterdeur gehad die wilde ook niet meer open of dicht en inderdaad cylinder kaduuk. Gelukkig waren wij binnen en konden we via de voordeur erin en eruit. Mijn paps heeft toen maar een nieuwe erin gezet.
Succes ! (en wat doe je nu met je eigen eten en je poezebeesten)
*weer even onder steen vandaan komt*quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Estrys het volgende:
En ik werk bij een welzijnsinstelling die geld krijgt uit subsidies om ouderen te helpen (maaltijden e.d) Stel vuile oplichters, indirect stelen ze gewoon van die oude mensjes![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Babygirl het volgende:
Patatjes zijn een heel goed excuus BE! Je weet maar nooit hoe het straks allemaal gaat lopen en dan hebben jullie iig al vast iets gegeten
9,50 is dan ook geen 10,- dat scheelt misschienquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is wel slim ja
[..]
hier gister voor 9,50 wat gekocht, maar kreeg geen zegeltje
ja, maar bv bij de AH krijg je t zegeltje dan wel. enfin, uiteindelijk zijn die beesten best duur als je kijkt wat je ervoor moet uitgevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef huuphuup het volgende:
Ahw BE wat rotmaar geniet wel van je patatjes dan
![]()
Estrys wat misselijk is dat zeg zulke dingen, en het verhaal van Babygirl ook, bah![]()
Hier ook vrij kortaf tegen telefonische enqueteurs en zulks. Niet onbeschoft maar gewoon, resoluut, als ik iets nodig heb dan ga ik er zelf wel achteraan en het uitpluizen enzo.
[..]
9,50 is dan ook geen 10,- dat scheelt misschien
Bluh we zijn net terug uit Leiden, gewoon ruim 2 uur gedaan over een stukje van 25 minutenfijn zo'n omleiding enzo.
Fijn hé autorijden in Nederland...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef huuphuup het volgende:
Ahw BE wat rotmaar geniet wel van je patatjes dan
![]()
Estrys wat misselijk is dat zeg zulke dingen, en het verhaal van Babygirl ook, bah![]()
Hier ook vrij kortaf tegen telefonische enqueteurs en zulks. Niet onbeschoft maar gewoon, resoluut, als ik iets nodig heb dan ga ik er zelf wel achteraan en het uitpluizen enzo.
[..]
9,50 is dan ook geen 10,- dat scheelt misschien
Bluh we zijn net terug uit Leiden, gewoon ruim 2 uur gedaan over een stukje van 25 minutenfijn zo'n omleiding enzo.
bij onze AH niet hoor...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, maar bv bij de AH krijg je t zegeltje dan wel. enfin, uiteindelijk zijn die beesten best duur als je kijkt wat je ervoor moet uitgeven
dan hebben wij hier een vriendelijke AHquote:
och ze zijn gratis uiteindelijk. Je hoeft de zegeltjes niet te kopen verder zoals bij die zegelboekjes. Het enige is dat je redelijk wat moet uitgeven voordat je een zegeltje krijgt maar goed de actie duurt tot eind juni dus je hebt wel even om te sparen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, maar bv bij de AH krijg je t zegeltje dan wel. enfin, uiteindelijk zijn die beesten best duur als je kijkt wat je ervoor moet uitgeven
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Stout Huup dat is wel flink langzaam rijden en omrijden danBalen.
quote:
ah, dat zijn wij ook van planquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:31 schreef Moonah het volgende:
Oh en qua traphekjes, wij wonen in een bovenhuis, 3 trappen dus, en wij hebben nooit traphekjes gehad. Ja, in het begin. En toen klom Thies er overheen en viel het hele end naar beneden.
Sindsdien hebben we ze weggehaald en hem geleerd op te letten bij de trap.
Gaat goed, gelukkig. *klopt snel af...
Weljaquote:
Lijkt mij ook zo eng! Kunnen kinderen daar tussendoor?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ah, dat zijn wij ook van plan
In het begin wel een hekje, maar als ze gaat kruipen enzo zsm trap leren klimmen en opletten. Gelukkig goed bekleed en dichte trap, dat vind ik dan weer fijner dan die open trappen. Doodeng vind ik die
Wel frietjes toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
Met een kwartiertje boren was het gedaan!We kunnen de schuur weer in en de poesjes hebben de buikjes ook weer rond!
Een maat van mij roept altijd: "Wie ben je, wat wil je en wat probeer je me aan te smeren"quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef Stout het volgende:
daarom ben ik altijd ultra kortaf... Nee ik heb geen interesse en ik ga nu op hangen. Meer zeg ik niet
zei ik toch!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef Dakota het volgende:
nee..ik post al mn onzin steeds in een meettopic en ik wist heeeeeeel zeker dat ik 'hier 'aan t posten was
5 testersquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zei ik toch!![]()
![]()
maar vertel, wat heb je voor spullies van everyday minerals?
Mijn lief is binnenkort jarig en nu wil ie zo'n USB rocket launcherhaha nerdje van mij
Bij de apotheek...quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef Popples het volgende:
stout ook maar eten inslaan zodat je niet weg hoeft![]()
waar kun je die dingen halen dan?
* Stout is heel blij voor Twan !! Supertalent !!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Be, wat fijn dat het weer gefixt is. Freecell heel veel succes met je examen morgen!!
Nou ik ben even een supertrotse moeder... we wisten dat Twan "geselecteerd" was voor de F1 t/m F4 van voetbal, hij speelt nu een halfjaartje en in F8. Vandaag kregen we een brief dat hij op 18 mei a.s. een selectiewedstrijd moet spelen met nog zo'n 17 andere kindjes en dat nav die wedstrijd wordt bepaald welk kind naar F1 gaat en welk naar F2 gaat. Hij zit dus zoiezo bij de F2... hij was zooo blij.En wij natuurlijk erg trots.
Nou zo maar eens beginnen met strijken... morgenavond moet alls klaar zijn en ik heb nog 2 wassen te doen.
Alleen maar 5 testers?quote:
ik kende t helemaal niet dus eerst proberen.. net mn hand ondergeplemptquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Alleen maar 5 testers?
Zal ik straks ff piccie maken van mijn bescheiden verzameling?
waar hebben jullie het over ??quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik kende t helemaal niet dus eerst proberen.. net mn hand ondergeplempt
ziet er kickass uit..morgen eens mn bakkes plamuren
jazeker..ik ben transparant..en ik heb de allerlichtste proefjes nu..en t is amazing MIKE ZOVEEL GOEDS IN EIN KLIEN PODJE!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:27 schreef huuphuup het volgende:
Wat goed van Twan Diaan!echt een talentje dus!
![]()
Ja Maneki doe es pimpen met je verzameling![]()
ik gebruik dus echt nooit make-up. Ik ben er ten eerste te lui vooren ten tweede vind ik altijd alles te donker enzo op mijn lichtgevende huid
Alle make-up die ik gebruik is van Biotherm, dat vind k fijn spul maar bij een vriendinnetje heb k ooit eens dat everyday minerals geprobeerd en dat is ook goed spul zeg
neuh, hij weet ook niet wat ie wil hebben verderquote:
grappig ik plamuur mijn gezicht en jij je huisquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, het talent zit ook een beetje in mijn familie... dus zou wel superleuk zijn, hij wil ook graag profvoetballer worden als dat niet lukt.. iets met schrijven: sportjournalist
Ik gebruik ook maar weinig make-up.. en als creme gebruik ik al jaaaaaren Zwitsal creme en mn huis is nog steeds lekker zacht. Verder wat droge poeder, oogschaduw, eyeliner en mascara.
Hihi je smeert je huis in met zwitsal?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, het talent zit ook een beetje in mijn familie... dus zou wel superleuk zijn, hij wil ook graag profvoetballer worden als dat niet lukt.. iets met schrijven: sportjournalist
Ik gebruik ook maar weinig make-up.. en als creme gebruik ik al jaaaaaren Zwitsal creme en mn huis is nog steeds lekker zacht. Verder wat droge poeder, oogschaduw, eyeliner en mascara.
OH NOES MIKE VERRRRTEL ME DAN SNEL, WAARRR KAN IK DAT KRRRIJGEN??quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
jazeker..ik ben transparant..en ik heb de allerlichtste proefjes nu..en t is amazing MIKE ZOVEEL GOEDS IN EIN KLIEN PODJE!
en Stout.waar heb je t over
Ik zei het zachtjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:22 schreef Stout het volgende:
Freecell !! Succes morgen met je
[ afbeelding ]
RIJEXAMEN !
We zullen voor je duimen en een kaarsje branden !
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:27 schreef huuphuup het volgende:
![]()
ik gebruik dus echt nooit make-up. Ik ben er ten eerste te lui vooren ten tweede vind ik altijd alles te donker enzo op mijn lichtgevende huid
Alle make-up die ik gebruik is van Biotherm, dat vind k fijn spul maar bij een vriendinnetje heb k ooit eens dat everyday minerals geprobeerd en dat is ook goed spul zeg
Ik kan dus ook nergens tegen, alleen tegen dit en dan die voor de gevoelige huid. Ik gebruik er de reinigende mouse van en de matterende dagcréme. Eindelijk eens geen derde huidlaag erbij als ik dit gebruik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:27 schreef huuphuup het volgende:
![]()
jammer dat ik dat niet eerder wist. Ik heb pas een vol potje weggegooid (vind m niet lekker ruiken)quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hihi je smeert je huis in met zwitsal?![]()
ik gebruik dagcreme van de Aldidas dus de enige waar mn huid normaal tegen doet
Zit in zo'n groen potje.
oooohquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn stash minerale goddelijkheid
[ afbeelding ]
Ja, rampzalig taalgevoel!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:26 schreef Stout het volgende:
[..]
waar hebben jullie het over ??
Dakoot !! Geweldige website !!
Hebben jullie trouwens ook een enquete van een of ander Pid ??????
Oepsquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:31 schreef Dakota het volgende:
[..]
grappig ik plamuur mijn gezicht en jij je huis
En dat is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
veryday minerals
PANCAKE voor je gezicht
FARTFACEquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je kan er een drol nog mooi mee maken
Kijk maar naar Dakota
Bleekneusjequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:34 schreef Dakota het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
check
transparant
met SGILPAFF
(dream matte mousse van rimmel, de lichtste)
Leuk dat het team bij elkaar blijft en de trainer meegaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Diaan, wat goed van TwanChristan zit in de F1, het hele team gaat volgend seizoen naar de E. Ze blijven bij elkaar en de trainer gaat mee
Hele leuke man, hij is altijd positief, wordt weleens boos als ze niet goed luisteren maar nooit op een vervelende manier.
Christan is twee keer ingevallen in de F4 en dan zie je echt een enorm verschil met die kleintjes die nog maar kort spelen
echt leuk man ! Moeten ze dan elke week 2x trainen ook ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk dat het team bij elkaar blijft en de trainer meegaatTwan voetbalt bij een best grote club alleen al ± 100 kinderen in de F-jes en in F1/F2 is alles ook wat strakker geregeld en krijgen ze ook technische training. Ik vind het echt een leuke uitdaging voor hem, hopelijk komen er nog wel wat teamgenootjes bij, ze hebben nu een erg leuk team met leuke ouders.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef k_i_m het volgende:
Maneek, maneek! Dit heb ik gemaakt gisteren!.
[ afbeelding ]
ik voelde me niet aangesproken, het ging over sportieve mensenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:41 schreef Saffier het volgende:
Ik heb ook de pm van Pid gekregen, maar wegens spelvauden niet eens geopend
Óh kijk nouquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Doeeeg! Ligse en kijksequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:41 schreef Vicky het volgende:ik ben er weer vandoor.. ff lekker tv kijken in mijn bedje.. ik ben kapot
Yeps... nu is er ook 2x trainen waarvan 1 verplicht (circuit) de andere is een soort van landenwedstrijd maar is niet verplicht. Twan gaat wel 2x, hij vindt het gewoon erg leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:41 schreef Stout het volgende:
[..]
echt leuk man ! Moeten ze dan elke week 2x trainen ook ?
Het taalgebruik van die enquete was idd nogal ehhh vaag
ik wil de mijne wel forwardenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb geen pm gehad. Ik voel me gepasseerd
ik wil m wel doorsturen naar je... kun je nog ff lachen en je ergerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb geen pm gehad. Ik voel me gepasseerd
Ziet er heerlijk uit, wat is het?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Hij komt uit dit briljante boekjequote:
Niog lang niet joh, topicopenschuwthuigquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef Dakota het volgende:
ik stop nu met posten want er komt een nieuw topic aan
Christan traint ook twee keer per weekquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Yeps... nu is er ook 2x trainen waarvan 1 verplicht (circuit) de andere is een soort van landenwedstrijd maar is niet verplicht. Twan gaat wel 2x, hij vindt het gewoon erg leuk.
oke laatste (ik ken dat gepost hier)quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:49 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Koot mafkeespas bij 300 moet je stoppen met posten
dan is het altijd ineens opvallend rustig
![]()
zeg die samples... moet je daar verzendkosten voor zahlen? ik ben in een hebberige bui geloof ik
Zowaar! Ondanks mijn twijfels met de rare bodem zonder ei en de toestand met het karamel!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Óh kijk noukeukenprinsejs
Is het net zo lekker als het er uit ziet?
KLinkt eluk leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan traint ook twee keer per weekAls ik zie wat hij in die twee seizoenen geleerd heeft, echt heel goed (hij raakt eindelijk de bal goed
). En als team zijn ze enorm vooruit gegaan, dus erg fijn dat ze bij elkaar blijven. Ik weet nog niet welk E-team ze gaan worden
Ik denk E3, meer zijn er geloof ik niet
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef Memmel het volgende:
Ik ben echt zo slecht met smeren, ik smeer nooit wat op mijn smoel. Ja zonnebrand als het nodig is.
Mannetje en ik hebben vandaag Unox soep uit een zak op. We zitten elkaar nu nog aan te kijken wie er opstaat om een stapel boterhammen te maken. Ligt het nou aan mij of zit er gewoon niet echt genoeg voor 2 in zo'n zak? (Of zijn wij van die vreetmozen?)
Waar?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
oke laatste (ik ken dat gepost hier)
en ja iets van 4 euro..
voor 5 potjes
Klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zowaar! Ondanks mijn twijfels met de rare bodem zonder ei en de toestand met het karamel!
Het is zandkoek met karamel en melk- en witte chocoladeglazuur. En je kan maar een heel klein beetje per keer opeten voordat je vol zit, en ik heb twee bakkies vol terwijl ik op dieet ben.
5 hele potjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
oke laatste (ik ken dat gepost hier)
en ja iets van 4 euro..
voor 5 potjes
Unox kijkt naar ons denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]*bekopenvalt*
Wij hebben ook soep uit zak op! aanbieding he
en lief en ik zeiden dus precies hetzelfde tegen elkaar! Gelukkig had ik er een turks brood bij gehaald (met boursin Koot) dus we hebben ons volgepropt met dat brood vooral maar de soep was echt ehm bij lange na niet genoeg.
En dan staat er nog op de verpakking ook "ruim voldoende voor 2 kommen soep." Volgens mij heeft Unox een ander idee van kommen dan ik heb
hier ook soep uit zak.... 2 hadden dus 2 zakken voor 4 man... Ik was blij dat er nog een stokbrood, boursin en salade was want anders was het echt niet genoeg..quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]*bekopenvalt*
Wij hebben ook soep uit zak op! aanbieding he
en lief en ik zeiden dus precies hetzelfde tegen elkaar! Gelukkig had ik er een turks brood bij gehaald (met boursin Koot) dus we hebben ons volgepropt met dat brood vooral maar de soep was echt ehm bij lange na niet genoeg.
En dan staat er nog op de verpakking ook "ruim voldoende voor 2 kommen soep." Volgens mij heeft Unox een ander idee van kommen dan ik heb
Vooruut dan maar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:55 schreef E.T. het volgende:
overtikken dan dat recept!
B. gaat morgen voor me bestellenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
ja maar die oogschaduws moet je wel gewoon afrekenen
Als je bij specials kijkt, kun je zien of er nog een leuke aktie loopt, met korting bestellen ofzo
Succes!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:55 schreef E.T. het volgende:
overtikken dan dat recept!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |